Raskaaksi 2016

Toivotaan kovasti, että olisi tärpännyt suubi!

Minulla ei näy vieläkään tätiä. Päätin, että nyt odotan rauhassa lauantaihin ja testaan sitten uusiksi jos ei täti ole tullut.

Täällä tosiaan koira käyttäytyi kans ihan kummasti tässä kierrossa noin viikon ajan ennen menkkoja. Menkat alkoi kp 31/28. Mulla ei oo kertaakaan synnytyksen jälkeen ollu mitään menkkakipuja mutta nyt oli. Nyt menkkojen alettua koira taas normaali. ( aiemmin seuras mua koko ajan, nuoli jalkoja ja kainaloitani jatkuvasti ja yritti kulkea perässä ja nylkyttää sekä änkesi mun tyynylle nukkumaan öisin :grin)
Mulla on tunne että oli joku kiinnittymisyritys kun oli niin paljon oireita mutta varsinkin tuo koiran käytös huomioiden... o_O

Noh, nyt jo kp 4 että kohtahan tässä pääsee oviksen metsästykseen ja uusiin piinapäiviin!:grin

Plussatuulia kaikille:smiley-bounce015

Ja tervetuloa uudet kuumeilijat!

Täällä kp9 meneillään ja ai hitsi ku on jännää! Piti mukamas rennosti tjottailla niin mitä löysinkään itseni pari tuntia sitten tekemästä?!? No selailemasta kotitesti.fi:ssä ovistestejä ja OSTAMASTA NIITÄ!!!! :smiley-bounce015
Onhan tässä jopa yk2 jo menossa hahahaaaa, mut ei voi mitään, haluan kokeilla!
Nyt tietenkin kysyn teidän kokemuksia; ostin siis niitä clearbluen digitaalisia testejä, oli tarjous 10kpl 26,90€..... Onko iha surkeita? En ole siis ikinä ennen tehny näitä ovistestejä mutta tuolla toisessa ketjussa mistä niistä liuskatesteistä on kuvia niin tuntuu että ovat tosi vaikeasti luettavissa että onko ovis vai ei vai mikä :confused::bored:

Tsemii kaikille ja tervetuloa uudet ja plussatuulta puhaltelen :love017

Mamaminion, ovistesteistä.. Kokeilin aluksi muutaman kierron liuskatesteillä, en saanut koskaan kontrolliviivaa tuhdimpaa viivaa enkä edes kontrolliviivan vahvuista, mun mielestä oli vaikea tulkita niitä viivoja. Tilasin sitten netistä noita Clearbluen digitaalisia, ekasta kierrosta sain hymynaaman, olin ihan innoissani että ne toimii :) Tokassa kierrossa en ilm. ovuloinut kun en saanut huippua kiinni ja kuukautiset kesti tyyliin päivän. Oli muutama kierto välissä. Tässä kierrossa tikutin digitesteillä mutten saanut hymynaamaa, luulen kuitenkin ovuloineeni oireiden perusteella, tiedä sitten! Digitaaliset testit ei oo niin herkkiä mutta jos bongaat niillä sun lh-huipun niin ei jää kyllä epäselväksi, olin niin iloinen silloin siitä ekasta hymynaamasta :)

Kp 28/29 menossa, tuskastuttavan piinallista! Kierto melko tarkka 29 päivää, satunnaisesti kuitenkin 28 tai 30 päivää. Menkat alkaa melkein aina aamulla, huomista pelkään eniten.. Toivon enemmän kuin mitään että tää yk 12 tois meille kauan toivotun raskauden!

Mamaminion, Olen kuullut paljon positiivista noista Clearbluen ovistesteistä! Saa ainenkin selkeän vastauksen. Itse juuri pähkäilin ovistestien kanssa, ollakko vai eikö.. Harmi että nuo ovat niin kalliita, ei tarvitsis arpoa. :sorry:

Suubille pidän peukkuja ettei täti tule aamusta kylään! :happy:

Kiitos suubi ja Miitu vastauksistanne! Mä olen siis niitä ihmisiä jotka ei ikinä ole ajatelleet koko ovulaatiota, nyt olen tänä aamuna tuntenut kipua oikealla puolella alavatsaa ( ei ole mitään suolistokipuja vaan ns.menkkajomotusta) mutta ei minulla ole hajuakaan että onko se nyt sitten munasolu ku kasvaa vai munasolu ku irtoo :D Tänään on kyllä vasta kp10 ja yleensä mun kierto on ollut sen 33 päivää mutta viime kierrossa 27... Huomenna pitäisi testien tulla kun tilasin pikalähetyksenä :D Katsotaanpa sitten miltä näyttää, löytyykö ovis niiden avulla. Laittelen niistä testailuista kuvia sitten varmaan tonne plussa vai ei? -ketjuun :)

suubi: ohhoh, teilläkö jo 12yk? :O Toivotaan että todellakin teillä tärppäisi <3

Oi apua kuinka paljo kirjotuksia parin päivän hiljaiselon jälkeen :joyful:

Onnea plussanneille:)
Uusille tervetuloa jännäilemään:rolleyes:

Täälä kp 5 mutta oli kyllä outo tätin vierailu.. kroppa varmaan jotenki sekasin. 2 päivää kesti kunnon reilu vuoto ja sen jälkeen vaan pientä tuhrua päivä :shifty: Odottelen nyt josko vielä jatkuisi kun sellanen tunne on edelleen.
Viime kierrossa täti vieraili normaalisti mun tyylille sen 6-7pv
Täällä varmaan menee tämäkin kierto pipariksi kun on muutto ressiä. :wideyed: pitäisi muuttaa tässä parin viikon aikana ja vähän vielä remonttia tehdä. Saapahan muuta ajateltavaa vähäksi aikaa :laughing002 tuntuu että kaikki ajatukset on kiinni haaveessa pienestä tuhisijasta :shy::rolleyes:

Niiskutin, täällä myös kp5 ja oli kyllä ihmeelliset menkat täälläkin. Niukista niukimmat, ei mitään tyypillisiä menkkaoireita.. Tsemppiä muuttoon!

Niiskutin ja katruska täälläkin kp 5 ja niin oudot lyhyet menkat kuin olla ja voi! Oli vaan yks kunnon vuotopäivä. :o

Mie oon käyttänyt vaan halvimpia liuskatestejä ja oon ollut tyytyväinen. Tein testejä jopa aamupisusta ja sain kyllä oviksen kiinni. Viiva ei ehkä ollut vahvempi kuin kontrolli viiva, mutta kyllä sen plussaks sillo aina laskin koska kyseessä aamupissa. Ja se oli miule vahvin viiva ja oireetkin viittas että ovis oli sillon. :)

Niiskuttimelle stressitöntä muuttoa. :)

Täälläkin oli viimeisimmät menkat oudon lyhyet! :O Nyt niitä ei näy vieläkään ja on alkanut hiipiä epäilys, että ehkä ne ei alkaisikaan. Tissit tuntuu siltä, että mieluummin olisi alasti ja tänään ollut paha olo... :rolleyes:

No meitähän on monta samassa veneessä tässä kierrossa :rolleyes:
Toivotaan että tää kierto ois se ainakin jollekkin meistä.

Ei mulla ole ollut ku kierukan aikaan pari kertaa tollaset. Muuten vuodan kun putous:hungover:

Mamaminion, meillä on aika samassa kohtaa kierto, mulla nyt kp 11! Tosin mä oon niin uuno näissä jutuissa, että en oo ihan varma miten toi kierto pitäisi laskea...mulla nimittäin aika niukat menkat, mutta kestää sen viikon. Oon laskenut aina kp 1 sen päivän kun näkyy vähänkin jotain pientä, mutta nyt lueskelin aiheesta lisää ja ymmärsin, että ehkä pitäiskin laskea vasta kunnollisemmasta vuodosta, joka alkaa sen n. 2 päivää myöhemmin. Mutta ei mulla ole välttämättä kuin se yksi tai kaksi päivää vähänkään isompaa vuotoa siinä menkkojen keskellä niin vaikea on laskeskella... Oviksesta ei oo ollut koskaan tietoa, mutta nyt kans harkitsen Clearbluen tms. ovistestejä. Voihan se olla vaikka ettei keskenmenon jälkeen oo ees tullutkaan viel ovista, en tiedä?! Milloin noita ovistestejä siis pitää tehdä, tässä kohtaa kiertoa varmaan jo??

Bettyboob, niissä ovistestipaketeissa tulee mukana sellannen taulukko, minkä mukaan testejä kannattaa alkaa tekemään. Riippuu ihan kierron pituudesta.

Mäkin esittäydyn vihdoin :D oon jonkin aikaa kirjotellut tuolla toinen haaveissa- ja ei tää voi olla näin vaikeeta- ketjuissa. Meillä on yritys alotettu jo 3/15, yk oon mennyt jo ihan sekasin. Reilun puoli vuotta oli ovulaatio kateissa. Tässä kierrossa mukana clomit ja vihdoin kadonnut ovis löytyi :D meillä on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi, 12/14 syntynyt tyttö. Miehellä on lisäksi kaksi vanhempaa tyttöä edellisestä liitosta.

Helmiina kp 21/30-31.

Kiva, kun porukka lisääntyy :) Tervetuloa kuumeilemaan,
Helmiina toivotaan lääkityksen tuovan avun. Johan te oottekin saanut jo odotella!
Täällä nautitaan pienestä lomasta ja kesästä. Vauva potkii usein ja olo on hyvä. Mies ei vieläkään uskalla täysillä nautiskella, mutta mie hyväillen pienokaista koko ajan :)
Clearbluen ovistestin viivat kun tarkistaa hymynaama-päivänä saa hyvän vinkin liuska- ja puikkotestien tulkitsemisesta. Itse olen kokeillut kaikkea, paras hinta-laatusuhde mulle Raskauskeijun puikkomallisille testeille (kätevä korkki, selkeä tulos)
Katjusha rv. 24+0

Helmiina, ohhoh! Ihanaa että voitte vielä yrittää kakkosta. Meillä se 10 vuotta teki minusta "liian vanhan" joten en oo varma, että lähetäänkö pakastetulla alkiolla enää tän jälkeen yrittämään. Parasta onnea sinne!!!
Plussia ketjuun!!

Mies meillä tuskailee, että on jo liian vanha lisääntymään, kun on jo yli 40v. Keväällä päätettiin, että vuosi yritetään vielä ja jos ei tärppää, niin meidän lapsiluku on täynnä. Hoitoihin ei haluta lähteä.

Äkkiä laskettuna nyt on yk20.

Tervetuloa uudet ja tsemppiä kaikille, plussatuulia :Heartred

Täällä nyt kp17/28, ovis ainakin kalenterin ja tuntemusten mukaan taputeltu, ja jokatoisenpäivän taktiikka pitää :) Yleensä meiän puuhailut on vähä niiku tyssänny oletettuun ovikseen, mutta tässä kierrossa ois tarkotus jatkaa loppuun saakka jos se ovis tuleekin myöhemmin. Kuulostaa oikeen sotasuunnitelmalta :D

tiiamariia, just tosta syystä oon aatellu ettei sitä ovista niin tarttis mitatakaan. Mutta käyhän se tietty ehkä jo vähän puuduttavaksi... :D

Takaisin