Raskaaksi 2016

Kyllähän sitä sanotaan että eläimet vaistoaa jos on raskaana. Meidän ei kyllä tajua mitään... :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Meillä koira nukkui minun puolella sängyn alla monta yötä, kun aloin tyttöjä odottamaan. Mitään muuta syytä en keksinyt kuin raskaus, koska koira ei koskaan nuku sänkyyn alla normaalisti. On sen verran iso, ettei sänkyyn ole lupa tulla.. :)

Tänään on kp3 ja edelleen munasarjojen kodilta sattuu samalla tavalla kuin keltarauhanen alkuraskaudessa monesti kipuilee. Kysta? Ei nyt mitenkään järjettömän kipeänä tuiki, mutta ei tässä vaiheessa kiertoa koskaan ennen ole tuollaista tuntunut. Raskaana en usko olevani. Sen verran reippaasti tuota verta tulee.. :rolleyes:

Onnea uusista plussista! ♡

Onnea plussanneille!

Täällä kp 27/29, viikonloppuna testaan jos on tarvetta. Lämmöt 37,1 aamulla (normilämpö tasan 36), aamukahvilla hikoiluttaa. En oo aiemmin mittaillut lämpöjä, nyt huvikseen kokeilen. Pistin miehellekin mittarin kainaloon kun en tahtonut uskoa että yli 37 menee (nyt jo 3 päivänä), hänelle mitattuna normaali lämpö eli mittari kunnossa ;) Tippuuko teillä lämmöt kp 1 vai aikaisemmin edellisessä kierrossa?

Suubi, mulla lähtee alaspäin 2 aamua ennen vuotopäivää 0,2 astetta päivässä. Lämpö kertoo keltarauhashormonin määrästä.

Meilläkään ei kyllä koira eikä kissa tajua mitään... Ainakaan viime kerralla ennen kkm:ää ei tajunnut. Ihan tuskaa vaan odotella. Jos huomenna näyttää edelleen negaa niin sitten on varmaan vaan kierto jotenkin sekaisin... Nyt kp 32/30

Tsemppiä Silkkitassu!
Niin piinaavaa tää testaamisen odottelu! Onko sulla oireita suuntaan tai toiseen?

Mulla 4 päivää jomotellut alaselkää, yleensä menkat alkaa heti selkäkivun alettua...
Odottelen menkkoja, jotenkin tunne että ne alkaa pian! kp 27/29

Tänään tuli nännit kipeäksi. Muuten ei ole merkkejä suuntaan eikä toiseen. Yleensä jomottelee jo viikkoa ennen menkkoja, mutta nyt ei ole mitään...

Kuulostaa piinaavalta! Kerrothan miltä huominen testi näyttää. Aikasin nukkumaan niin aamu tulee nopeemmin :)

Toivotaan että piinailijoille plussat tulis. :)

Täällä kp3 ja menkat loppu kuin seinään päivällä. Yleensä kestää 5 päivää runsaina. :o

Onpas jännä Janniliini! :o meidän kissa nukkus mun kesken menneen raskauden alussa koko ajan mun vatsan päällä, yleensä nukkuu kaulan ympärillä :D täällä kp15 ja nyt jo piinailu olo mut ehkä se on tätä oviksen metsästys piinaa. Tänään meinas jokatoisenpäivän taktiikka tyssätä seinään, mut kyllähän se tallettelu lopulta saatiin aikaan! :D

Onpas täälläkin moni jännän äärellä.
Onnea plussanneille ja pahoittelut uusista kierroista.
Kiva kun tänne tulee lisää uusia!
Mä en meinaa millään ennättää tänne kirjottelee. :sad001

Meijän uros koira oli 5 kk. kun mä raskauduin esikoisesta ja tajusin plussattuani sen oudon käytöksen ennen sitä!
Se oli kun naulittu minuun, se reppana alko rakentaa pesää, se ei viel tainnu sillon tietää et nartut hoitaa ne hommat! :wink

Silkkitassu no höh, toivotaan silti että olisi tärppi käynyt, toivoa on niin kauan kuin täti on poissa <3

Kunhan nyt jotain tapahtuisi. En tiedä voiko kroppa olla vieläkin siitä kkm:stä sekaisin sitten. Pari normaalia kiertoa on kuitenkin ollut jo välissä ja täti tullut kellontarkasti.

Hei kaikki ihanat kuumeilijat, täällä yksi lisää ilmoittautuu joukkoonne toivottavasti pian plussautuvaan!

Täällä alkoi eilen vähän ex tempore pikkukakkosen yritys, kun alkuperäinen suunnitelma aloittaa vasta seuraavasta kierrosta heitettiin romukoppaan, kun tajuttiin, että olis tärppipäivä. Plussa parin viikon päähän siis tilattu, joskin sillä varauksella, että ei tää nyt tällä kertaa voi niin helposti käydä. Toista lasta ollaan yrittämässä, ensimmäinen syntyi 10/2015 rv 33 kiireellisellä sektiolla raskausmyrkytyksen takia, on nykyään pirteä pikkuneiti, opettelee kontaamaan ja puhumaan. Nyt sitten piinaillaan mahdollista plussaa, ja jos tärppi sattuisi käymään, piinailtaisiin koko raskaus mahdollista raskausmyrkytyksen uusiutumista.

Hurjasti plussatuulia koko jengille, on ihan hurjan jännittävää olla taas keskuudessanne!

Tervetuloa mukaan Iiliina ja tsemppiä edelleen Silkkitassu! :)

Täällä kp 28/29, repeen kohta liitoksistani, tulis jo viikonloppu ja tieto tän kierron tuloksesta :)

Jos nyt ei tärppää niin ollaan ns. virallisesti lapsettomat termin alla, eikö vuoden yrityksen jälkeen olla lapsettomia??

Yhyy, tänään lähtenyt päivä itkuilla käyntiin, jotenkin turhauttaa kaikki! :( Täälläpäin maailmaa vasta aamukahvilla, kello lähentelee kymmentä (7h aikaero). Onko täällä muita ulkomailla asuvia?

Heippa. Täällä kans uusi, kiva jos pääsee mukaan tänne foorumille teidän juttuihin :-) meillä yk1menossa, lapsia ennestään kaksi, 2&4vuotiaat. Kierto epäsäännöllinen 39-28päivää.. Nyt kp25, kaikenlaisia oireita olen ollut havaitsevinani, mutta liekö sitten vielä tärpännyt.. Nyt jännätään. Kiva lukea teidän muiden kuulumisia.

Takaisin