Raskaaksi 2016

Miekii aattelin että annan tään kierron mennä ilman mitään päivien laskemista mutta kyllä se on tikutettava ovis jos haluan seurata tuota luteaalivaiheen pituutta. Täällä pyörähtää nyt siis yk7 tai 8

Toivotaan plussatuulia kaikille!

Villisilmä pahoittelut! Mutta onpa hyvä kuulla että kokemukset on kuitenkin ettei kierron kanssa tarvis pitkään taistella kierukanpoiston jälkeen! :)

Laitoinpa tilaukseen Raskauskeijulta vähän hintavampia testejä, tilasin nuita Clearbluen digitaalisia ovistestejä 7kpl.
Onko nuista kokemuksia, näyttääkö erilailla kuin halpikset? Ainaki kalliita ku pirut, toivottavasti toimivat! o_O

Mulla ne halvimmat on näyttäny parhaiten. En oo ikinä saanu plussaa niihin cbn ovistesteihin

Mulla ne halvimmat on näyttäny parhaiten. En oo ikinä saanu plussaa niihin cbn ovistesteihin

Vähän jänskättää just tämä, kun kaikilla se LH-taso ei nouse niin korkeaksi, että sen joku clearblue vois havaita, kun eikö niissä ole jotain 50 se herkkyys? :nailbiting: Noo, tuleepahan testattua, ja jos ne toimii niin ei tarvi sitte viivoja vertailla :grin

Lisäksi kävin tänään ostamassa Gelee royalea, just nappasin ensimmäisen ja ajattelin syöttää miehellekki, katotaanpa ainaki tämä kierto onko mitään vaikutusta :grin

Meillä mies on myös koko ajan sitä mieltä, että olen raskaana. Eipä olisi viime kesänä osannut arvata, missä vuoden päästä ollaan. Kahden vastasyntyneen kanssa tuoreina vanhempina ei ollut ihan helppoa. Oli todella lähellä, ettei erottu silloin.. olen kiitollinen, että selvittiin siitä kaikesta yhdessä ja vaikka olin sitä mieltä, että ihan heti en halua saamaan vauvarumbaan lähteä, en nyt mitään muuta niin kovasti toivokaan! :D Hullu on naisen mieli ja lyhyt on naisen muisti.. :D

Hahah näinhän se on :D On kuullut vaan niitä tarinoita kun nainen sanoo synnärillä että ei ikinä enää ja sitte hetken päästä halutaanki uusiksi :D

Meille tuli muuten eilen perheen lisäystä, pieni kissavauva. Tuli valitettavasti vähän liian aikaisin, omistajasta riippuvista syistä. Mutta hyvin hän on kotiutunut, on jo syönyt, leikkinyt, ja käyttää vessaa. Meidän 1v 2kk tyttökissa vielä pelkää pienempää, mutta pidetään toistaiseksi eri huoneissa. Katsotaan jos saatais tänne perhesopu aikaan :D

Villisilmä, mä oon oikeastaan vaan noita clearbluen digiovis testejä käyttänyt. Ei tartte arpoa ja pohtia onko viiva paksumpi kuin kontrolliviiva. Hymynaama joko tulee tai ei :) ja oon ihan aamuisin saanu, kasin maissa.

Noniin, täällä kp1 pärähti käyntiin. Vuoto ollut niukkaa, vaaleanpunaista mutta niin oli viimeksikin eka päivä. Nyt siis kaksi kiertoa olleet 30pv kun ennen ollut 28..
En kyllä enää usko mitään oireita kun oireita ollut ihan hulluna ja myös koira käyttäytynyt ihan kahjosti mun suhteen joten olin siitäkin varma että ois tärpännyt. Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta ja nyt sitten alkaa yk2. Oishan se ollutkin vähän liian helpoia jos aina pärähtäis heti plussa :grin
Ollaan reissussa, nyt nautin lomasta ja sitten kohta alkaa taas uudet tallettelut ja piinailut :happy:

Plussatuulia kaikille!

Angii: Mulla kans yk2 menossa, ja ekaa kertaa tosiaan tässä tekemällä tehdään lasta, aiemmin on vain "tullut raskaaksi" Ja mulla kävi kierron kanssa myös hassusti; 10 vuotta ollut 33päivää kierto ja nyt ekalla yrityskiekalla yhtäkkiä 27 :meh:o_O Niinku how weird is that!
Nyt siis yk2 ja kp6 täällä menossa.

Mutta toivotaan että nyt tokalla kiekalla tärppäisi!!! Ja tärppionnea kaikille ja plussatuulta puhallan täältä virtuaalisesti :happy4

Angii pahoittelut kp1. Joo itekkää en enää usko oireisiin, niitä tuntuu tulevan aina kierronlopussa kun niin haluais olla raskaana! :/

Miulakin esikoisen raskaus alko jotenkin niin helposti ja huomaamattomasti parissa kuukaudessa ja nyt on pitänyt ihan yrittämällä yrittää että tätä menoa ei kohta kiinnosta ees samassa sängyssä miehen kanssa olla. Eli YRITÄN pitää vähän rennomman kierron...

Niiskutin pahoittelut myös sinulle kp1..

Tiiamariia onnittelut kissavauvasta! Itse äsken katselin kuvia ocicat-kissoista ja mietin josko semmoisen hommaisi. :)

Anteeks, tuun omanapailee taas, mutta tänää ei ees oo erityisen kuuma aamu (ulkona alle 20) ja meillä aika viilee koti muutenki, ni (ällövaroitus!!) ihan valun hikeä! Tämmöstä ei oo minusta ennen ollu... Hmmm. Kahvia juon ni pahenee vaan. Täti tulee viikon sisään, jos on tullakseen...

Mä haluaisin myös kissan, oltais jo norjalainen otettu, mutta mies on niin allerginen, ettei voida :( onneks on kaks koiraa sentään <3

Angii tiedän niin ton tunteen, kun oottaa sitä plussaa nii kovaa, ni on kaikki maholliset oireet. Nyt oon ite ollu ehkä jopa sen takia toiveikas, että tätä hikoomista ja menkkajuilintaa poislukien on ollu hyvin "ei raskaana" olo. Ens kuusta tärpit sitten teille :)

Terhinaattori, toivotaan että plussa sinne tulis. :) monesti "ei raskaana" olo on juurikin ollut se kierto jolloin on raskautunut! Ite kun muistelee viime syksyä niin ei miula mitään oireita ollut ennen plussaa, sen takia testinkin tein kun menkat oli jo viikon myöhässä..

Takaisin