Raskaaksi 2016

Käyn täälä tuskailemassa turhamaista kiukuttelua niin säästyy parisuhde :laughing025
Pieni haavehan se olisi että tuo luteaali vaihe olisi hiukan pidempi niin olisi edes jotain mahdollisuuksia :shy:

Niiskutin kannattaa ottaa neuvolaan yhteyttä ja sanoo tuosta sun luteaalivaiheen lyhyydestä. :)

Mintukka. Tarkoitus oli että otan vielä ensikierron ellei tärppiä käy. Alan sitten miettimään ja soittelemaan josko siihen apua olisi saatavilla. :shy:

Niiskutin, toivotaan haamulle vahvistumista :joyful:

Muurahainen, jaksamisia sinulle!

Täti-tiistai iski eilen ja yk3 käyntiin. Rennoilla mielin kuitenkin, kun lomakin on vasta alkamassa :happy:
Ensimmäinen kierto pillerien jälkeen kesti 53pv ja nyt edellinen 41pv, eli suunta on ainakin kohti "normaalia".
Kiinnostaisi testata ov-ajankohtaa, mutta parempi varmaan ensin odotella, että kierto tasoittuu. Tai loppuu jos oikein hyvin käy :wink
Minutkin saisi lisätä tuonne listalle: joksu, yritystä 4/16

Minut kans voi laittaa listalle Mamaminion, yk2 :)

Tsemppiä joksu, toivotaan että tärppi kävisi pian ja ihanaa lomaa :happy:

Niiskutin2016 toivotaan nyt että negasta huolimatta olisi sullakin jo tärppi käynyt :smiley-angelic003

Täällä laskeskelin että kun normaalisti mun kierto on ollut sen 33 päivää ja nyt se oli yhtäkkiä 28 (tai 27, riippuu miten laskee??) Niin täytyy sitten heilutella about viikon verran peittoa kun ei voi olla varma milloin ovuloin, ellen sitten niitäkin testejä mene ostamaan mutta aattelin etten vielä tässä vaiheessa kun vasta yk2 alkanut :smiley-bounce012

En tosiaan aiemmin ole juuri huomiota kiinnittänyt että milloin ovuloin mutta kun nyt olen lueskellut täällä foorumilla vaikka mitä ketjuja niin luulen kyllä nyt tietäväni itse sen omalla kohdalla, en vain aiemmin ole kiinnittänyt huomiota niihin oireisiin jne :D

Mutta anyways, jatketaan rauhassa kohti elokuuta ja toivottavasti kaikillä tärppää :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Onpas tänne tullut paaaljon tekstiä! Mahtavaa. :)

Villisilmä, miula on välillä pientä pahoinvointia ja ällötystä ennen menkkoja ja menkathan sieltä yleensä on alkanutkin. Eilenkin salilla käydessä tuli huono olo ja illalla töissä ruokkiksen jälkeen. Odotan siis menkkojen alkavan viikonlopun aikana. Mutta toivotaan että sinulla oireet viittaavat raskauteen. :wink:)

Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan Sunmom. :)

Näyttäs tosiaan olevan muitakin joilla tuon luteaalivaiheen lyhyyden kanssa ongelmia.

ON kp 24/24-29 dpo 8. Jotenkin on vaan tunne että en ainakaan oo raskaana, tosin nythän on vasta dpo 8 eli kiinnittymis aika. eli lähinnä jännään sitä että moneen dpo päivään päästään ennenkun täti kurvaa. Ens kiertoon tilasin jo uudet ovistestit jotta voin seurata luteaalivaiheen pituutta. Tilasin nyt niitä puikko testejä jotta vois tehdä tarvittaessa testin töissäkin helposti ja näppärästi. Tais Katjusha tätä vinkata aikasemmin joskus.

Muokattu viimeksi:
Mä oon yllättynyt että päästy jopa dpo 9 :shy:
Kp viime kiertoon nähden 27/24
Antaa ees vähän toivoa tuleviin kiertoihin ellei nyt sitten täti tule heti kun vähän hehkutan:joyful:

Niiskutin, Se voi juurikin silloin se tärppi käydä kun vähiten uskoisi. :wink Mulla oli kaiken maailman oireita, mutta kun plussasin en voinut uskoa todeksi kun siinä kierrossa ei ollut yhtikäs mitään oiretta, eikä niin lainkaan raskautunut olo!

Mulla myös oli kaiken maailman oireita sillon ku en olku raskaana ja plussa kierrossa sit ei olku mitään oireita. Sekin voi siis olla "oire" :)

Inertia. Ei oo tosiaan ku kilpirauhasarvot tarkistettu. Ilmoitettiin vain että ovat viitearvojen sisällä ja se siitä, asia julkisen terveydenhuollon puolesta loppuun käsitelty. Pitäis ottaa taas itteään niskasta kiinni ja kokeilla lähtiskö paino oikeasti tippumaan vai taasko tulokset on mitäänsanomattomat. Ku ylipainoa alkaa olla 40 kiloa niin luulis että alussa olis rajumpi pudotus ku vaivaiset 4 kiloa/3kk kun sitä superdieettiä kuitenki orjallisesti noudatin ja lisäsin liikuntaa aika reippaasti.

Hmm.. eilen ja tänään on paleltanut jatkuvasti sisällä, vaikka täällä on yli 23 lämmintä. Huimausta, krapulaista oloa ja hyvin vilkkaita ja eläviä unia on ollut jo muutaman päivän ajan. Yhdessä unessa tein myös positiivisen raskaustestin.. eilen ravasin pissalla tunnin välein illalla. Haluaisin sanoa, että ei kutkuta alkuviikko, mutta pakko myöntää, että vähän jännittää. Tänään on kp25 ja dpo ehkä joku 10-11. Viime kierron alussa otettiin kierukka pois, joten kaikki voi toki liittyä kovaan toiveeseen raskaudesta ja muutoksiin hormonitoiminnassa. Tyttöjä yritettiin 1v4kk, joten mikään yk1 tärppi ei tunnu itselle edes mahdolliselta. Eiköhän se todellisuus iske viikonlopun aikana ja menkat ala, vaikka olo onkin melko samanlainen kuin viimeksi testin näyttäessä kahta viivaa.. :rolleyes:

Minäkin uskallan nyt liittyä mukaan. Yk3 nyt meneillään kp27/30 dpo joku 9-10. Ennen uusia yrityksiä yksi keskeytynyt keskenmeno takana maaliskuulta. Silloin tulin kerrasta raskaaksi, mutta oli kuollut kohtuun 8+4. Pari kuukautta pidettiin taukoa km jälkeen.

Takaisin