Raskaaksi 2016

Silkkitassu, pahoittelut menetyksestä! Itse menetin ensimmäisen tasan samoilla viikoilla. 4kk myöhemmin aloin odottamaan kaksosia ja päivälleen vuotta myöhemmin kuin keskenmeno oli, käynnistyi tyttöjen synnytys. En olisi noita ihania tyttöjä koskaan saanut, jos ensimmäinen raskaus ei olisi mennyt kesken. :)

Pahoittelut Silkkitassu, toivotaan sulle pikaista plussaa!

Omaa napaa: 25/27, dpo 12. Ajoittainen etova ja huimaava olo jatkuu väsymyksen kera. Myös alavatsalla jotain nipistelyjä tuntunut tänään. En kestä enää tätä jännitystä, ostin apteekista tommosen Apteekin raskaustesti ultran, jossa herkkyys 10mIU/ml. Ajattelin tehdä sen huomenaamulla, jotta pääsen tästä kärsimyksestä. Jos on nega, niin tulee taas kerran paha mieli ja vituttaa miksi menin tekemään niin, mutta eipähän tarvi elää tässä epävarmuudessa! :mad: Sitte alan myös pikkuhiljaa uskoa siihen, että oikeasti pahoinvointi edeltää menkkoja, eikä tarvi jatkossa enää hötkyillä sen vuoksi :bored:

Villisilmä Toivotaan että testiin piirtyy plussa jos huomenna testailet :)

Täällä kp3, pohdiskellaan ja pehmitellään miestä kokeilemaan vielä tämä kierto ( pidemmän avautumiseni tästä aiheesta kirjoitin tuonne "suurperhe kuumeilijoihin" jos joku haluaa tietää..)

Villisilmä, tee sinä ensin testi ja jos se on plussa, voin minäkin tehdä.. :D oireesi kuulostavat paljon omiltani! :)

Tsemppiä Silkkitassulle ja peukut pystyyn Villisilmälle! :)

omanapailua, ja varmaan tuhat kertaa läpi käyty aihe. :D Mutta ovulaatiolima, onko sitä siis ennen vai aikana ? Kun nyt on ihan selkeesti jotkut limat mut en tiedä miten pitäisi suhtautua tähän. :D

Tiiamariia mulla on limat välillä viikkoo ennen ovista ja välillä oviksen aikaan. Sanotaan, että viimesenä limapäivänä tapahtuu ovis.

RouvaKettunen, nyt on asennetta!!! ;) Samoilla fiiliksillä itsekin lähden uuteen yritykseen!

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa!!

Kp 2, olin jo varautunut tätiin, mut silti se aina vituttaa! Tässä kierrossa lataan taas kovat piippuun eli vauvantekoloma on ohi, mä aion raskautua elokuussa! Piste.

Laitoin just tuonne toiseen ketjuun, tän eli jos et oo vielä kokeillut, ja tykkäät tuoreesta ananaksesta:
osta kokonainen ananas, ja pilko siitä reiluja paloja mukaan lukien puiseva sisus. Nauti päivittäin muutama pala, kunnes on kulunut viikko oviksesta. Tätä käytetään IVF-piireissä, mutta miksipä se ei auttaisi myös omatekoisia alkioita kiinnittymään.
Asenteella voittoon!!!
Katjusha rv. 23+0 ja ananasta nautittu.

Heippa!

Hypätään mukaan remmiin tässä vaiheessa, selailen ketjun jossain välissä läpi!

Yk1 menossa nyt, 21/25-28 kp menossa. Oon nii hätäne ja innoissaa, että ostin jo clearbluen aikaisen linnun testin (uusi?), jonka aattelin tehä huomenna :D pitäs näyttää jopa 6 päivää ennen oletettua menkkojen alkua, saas nähä. Pitäähä se sitäki kokeilla...

Tervetuloa mukaan Terhinaattori!

Kiitti Katjusha vinkistä, juuri tänään mietin että olin joskus lukenut tuosta tuoreesta ananaksesta ja pohdin että pitikö sitä vain ennen ovista syödä vai miten :)

Inertia, ennen ovista ei kannata syödä, koska se muuttaa limoja mahdollisesti siittiöille haitalliseksi. Eli aloitetaan, kun ovis on ollut :) pitäisi tehdä kohdun jotenkin "tahmeammaksi". Tiiä häntä, mutta sinnikkäästi käyttelin :) Tuo viikon jakso on riittävä. Ananaksella ja papaijalla on jotain linkkejä keskenmenoriskiin, siksi ei kannata käyttää runsaasti enää kun kiinnittyminen on tapahtunut.

Katjusha nyt sain toimii (vastasin sulle toisee ketjuu) sano, että voi olla aikasta, mut never know. Ja ylihuomenna vois olla vielä paree päivä! Mut testaan varmaa huomenna, koska a) oon malttamaton b) oon malttamaton ja c) huomenna ollaa kotona miehen kans aamulla yhtäaikaa (ei olla läheskää aina) :D tiiän, et ei välttämättä oo luotettava tulos, mutta annetaan nyt testille mahkut *grin*.

Tosiaa, mulla on kierto 25-28pv, vaihtelee paljo. Tässä kuussa muistelen, että ovislimat tuli aika ajois ja viime menkat oli todella lyhyet. Tosin, en oo merkkaillu mitää ylös, mennää ny pari kk tällee ilman mitää laskennallista, sit alan tikuttaa ovista, jos ei ala loppuvuodesta kuulumaan :)

Terhinaattori Mulla samanmoiset suunnitelmat ( tai siis miestä täytyy hieman tässä myös pehmitellä samalla mutta muuten heh :D ) Nyt alko siis tosiaan yk2 ja on menossa kp3 Itse kans tässä vasta kuulustelen kehoa että koskas mahdollisesti ovuloin mutta aika paljon mennään sellasella että ajoitetaan sinne keskivaiheille sitä peittojen heiluttelua ja jos nyt ei jostain syystä muutamaan kertaan tärppi käy niin sit tikuttelemaan vasta että millos se ovis on :)

Tsemppiä kaikille, tää kierto me niin otetaan itsellemme ja raskaudutaan eiks je!?!

Täällä nyt on pupuiltu otollisina päivinä, nyt menossa kp21. Toivottavasti saisi testailla reilu viikon päästä. Nipistelyä on tuntunut mutta muuten ei vielä mitään . Esikoisesta muistan että ensimmäinen varma oire oli rintojen arkuus. Tosin silloin oli jo menkatkin myöhässä viikon :P. Odotellaan, hiii. Kivaa jännäillä:D

Tervetuloa silkkitassu ja terhinaattori! :)

Elaffylla ja villisilmällä lupaavia oireita! :)

Rouvakettusella asennetta ja loisto päätös. :)

Katjusha, tämä ananas asia onkin ihan uutta. :o

On. Tänään ois menossa 25/24-20 dpo9. Vahva tunne että tänään menkat alkaa. Jopa minä olen saanut haalittua liudan oireita eilisen työillan aikana! Mm. Huono olo kahvista, yks kaks alko väsyttää iltavuorossa ja oli vetopois, sukkapuikko kipu kohdun kohdalla, nivusia "vihlo". Illalla nukkumaan käydessä olin niiiin väsynyt, mutta silti uni ei meinannut tulla.

Ei perkele nyt. Eilen illalla alko koneella istuessa rintoja kihelmöidä ja nukkumaan mennessä oli hankalaa löytää asentoa, kun rinnoissa tuntu kipua ja kuumotusta ja nännit aristi peittoakin. Aiemmin mulla ei ole koskaan ollu mitään rintaoireita kuukautiskiertoon kuuluen. En saanu melkein nukuttua kun olin niin varma plussasta. Mutta ei. :sad001 Apteekin herkällä testillä tyylipuhdas nega jälleen (kp 26/27 dpo 13), ei edes haamun haamulaista tai yhtään mitään. Odotellaanpa sitte vierasta sunnuntaille.. :mad:

Takaisin