Raskaaksi 2016

Äh, ovulaatiotestit näyttää vieläki ihan blankoa (kp 11/27), en malta jaksaa odotella! Sekin hämmentää, että tiistaina kp 9 näky testissä ihan selkeä viiva, ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen. Sen jälkeen ollu sitte pelkkää tyhjää, mutta ei kai se ovis vielä ole voinu mennä? o_O Voi kun vain malttais, sunnuntaillehan sitä ovista vasta oottelenkin että kyllä se viiva kai sieltä ehtii tulla näkyville :banghead:

Jos ovistesti näyttää ihan tyhjää niin onko mitään mieltä harrastaa vauvaseksiä, vai ollaanko sillon vielä niin kaukana oviksesta että ei ole otollista? :bookworm:

Villisilmä, elähän hättäile :) ovis tapahtuu yleensä 14 vrk ennen seuraavien kuukautisten alkua, mutta vaihteluväli on yksilöllinen 10-18 päivää.
Itse mittailin aamulämpöjä alkaen ennen ovista joka aamu, ja positiivisen ovistestin myötä lämmöt nousivat joka kierto 0,4 astetta loppukiertoon. Itse siis tiesin lämmöstä oliko ovis jo ollut vai ei, vaikka en testannut ihan joka kiertoa (tai sitten oli joku kohtuuton sekoilukierto eikä hermo enää kestänyt testailla niin pitkään ;)

Täällä ihan selvät ovislimat eilen illalla mutta harmillisesti yövieras niin ei päästy tallettelemaan :wideyed: tänään sitten heti tytön päikkäreillä ollessa tuumasta toimeen:rolleyes: Vielä odottelen oviskipuja, ylensä tulee seuraavan päivän aikana kun on limat olleet.. Kylläpäs tää odottelu nyt tuntuu pitkältä.. :grin
Kp 14

Tervetuloa heinukka! Toivottavasti tulee pikainen plussa!

Villisilmä, hyvin vastattu. Koita malttaa vaan odotella. Joskus ne testit näyttää ensin viivoja ja sitten negaa ennen plussaa, mutta voi mennä toisinkin päin. Pitäkäähän nyt vaan hauskaa :)

Angii, kärsivällisyyttä vaan peliin. Tiedän, ettei ole helppoa, mutta yritys on jo puoli voittoa :) Toivotaan, että tallettelut osuivat kohdillen!

ON: päästiin heti perille saavuttuani hommiin :) On tämä kyllä, kun pitää matkustaa satoja kilometrejä toiselle puolen maata vain vauvahaaveiden perässä - vaikka mikäpä voisi olla parempi syy :) Nyt vaan sormet ristissä, että kannatti.

:)Moi taas! Oon tässä taustaillut ja tykkäillyt, mut en oo ehtiny kirjoittelemaan tänne. Laittelen ekaksi kommenteja ja laittelen sen jälkeen omia kuulumisiani.

Onnea plussanneille: Mintukka, Saa90, Syvissä vesissä, Heiduska89, Repo ja Junibea.:happy093Paljon vauvaliimaa :ky ja tarrasukkia matkaan mukaan!:)

Pahoittelut menkoista: Marsa80, Rouva.Ketttunen, Villisilmä, Oman elämän sankaritar, Janniliini, Rille ja tillikkä. Onnea uuteen kiertoon.

Onnittelut ovisplussasta, Mashnu.:)

Onnittelut kihlautumisesta, Repo.:)

Onnea vakkari työpaikasta, Tiiamariia!:)

Tervetuloa uudet: Lottie, Myfo ja Heinukka! Onnea myös vakkaripaikasta, Lottie!:)

Katjusha: Aivan ihania koiranpentuja.:) Beaglet on ihania. Meidän perheessä oli aikoinaan 2 beaglea. Isä sai aikoinaan työkaverilta lainaan narttubeaglen, Bellan, että kokeillaan miltä tuntuu kun koira on perheessä. Hyvältähän se tuntui ja niinpä Bella jäi meille, oli silloin 2 v. Bellalla teettettiin pentuja v.-90. Synty 4 urosta ja 2 narttu. Narttu jätettiin meille ja pennun nimeksi tuli Pipsa. Bella eli 12-vuotiaaksi 1/98 ja Pipsa eli myös 12-vuotiaaksi 9/02. Ihania muistoja on vaikka kuinka paljon ja joskus nostaa ne kyyneleet silmiin.

Omia kuulumisia: Kävin silloin ma:na 20.6 viemässä virtsanäytteen labraan. Kävin kyselemässä tuloksen iltapäivällä ku olin silloin iltavuorossa. Posiitivinenhan se oli!:happy093Oisin voinu hyppiä kattoon asti ku olin niin iloinen, että varmuuden sain, että raskaana ollaan ihan oikeesti. :)Miusta tuntui, et silmät loistaa ja on olo kuin leijailisi ilmassa. :)Onneksi työkaveri ei hoksannut mitään. Oireita on tullut väsymyksen ja nännien arkuuden lisäksi etova olo aina aamuisin, mutta onneksi ei oo tarvinnut kurkkia pönttöön ku on jotain esim. hedelmää ottanut heti. Päivisin tulee myös etova olo, jos syömisissä menee liian pitkä aika. Tärkein oire, mitä pidän tärkeimpänä ja joka on ollut joka raskaudessa, paitsi viime kesäisessä kesken menneessä on ollut kahvinjuonnin loppuminen vk7. Näin kävi viime viikolla keskiviikkona. Sitä ennen jo muutamana päivänä kaadoin puolet kahvista pois kun en pystynyt juomaan kaikkea. Hampaiden pesu tökkii myös ja alkaa öklöttää ja sinä on ollu jo lähellä kurkkaaminen pönttöön.

Silloin ku raskaus varmistui, kävin neuvolassa kysymässä mahdollisuutta varhaisultraan keskussairaalassa, ettei tarvitsisi mennä yksityiselle. Neuvolan terveydenhoitaja teki lähetteen sinne. Odotin, että olisin päässyt sinne jo viime viikolla kun oli menossa rv 7. Kun olimme reissussa, miulle oli tullut kirje sairaalalta. Huomenna miulla ois naist.tautien plk:lle aika ultraan kol:13.30. Ihmettelin, miksi kutsu ei ollut äitipolille. Neuvolasta sanottiin, että johtuu miun raskausviikoista. Nyt on jo alkanu jännittämään ja pelottaakin jo huominen. :nailbiting:Mie niin toivoisin, että näkisin pienen sydämmen sykkkivän siellä ja pienellä olisi kaikki hyvin.:smiley-angelic001 Nyt miulla on menossa 8+3 ja neuvolan mukaan laskettu aika on 13.2-17. Eka neuvolassa kävin tään viikon maanantaina. Miutkin voi lisätä plussanneisiin, jos vaan käy, vaikka en ookkaa ehtinyt pitkään kirjoitella tässä ryhmässä, vaikkakin sitä enemmän raskaaksi 2015 ryhmässä. Voi laittaa kkm jälk. yk 10, la 13.2-17.

Nyt on pakko lopettaa kirjoittaminen kun täällä alkaa ukonilma. Ilmottelen huomenna ultrakuulumisia.

Muokattu viimeksi:
Kiitos Janniliini ja Tuulia!

Huh, miltä rakettitieteeltä nuo ovistestit tai paremminkin niiden tulkitseminen vaikuttaa o_OJoskus esikoista yritettäessä käytin parina kuukautena ovistestiä mut kun olin sillon vielä vähän tietämätön näissä asioissa enkä täällä foorumilla vielä pyörinyt kyselemässä viisaammilta, niin jätin ne sit pois. Mut vois kyllä alkaa tikutteleen sitä jos vaikuttaa siltä että tärppiä ei useamman kuukauden jälkeen kuulu. Tai jos en malta olla tikuttelematta :rolleyes:

Taikatuuli, ihania kuulumisia. Ilmoittelehan sit ultra kuulumiset. :)

Heinukka, joo ite viime kierrossa eka kertaa kokeilin ovistikkuja ja nyt tässä kierrossa meinasin käyttää loput tikut pois ja palaan tikuttomaan elämään. Saan vaan stressin noilla tikuilla. (eli niin tässä tulee käymään että kierron lopulla varmaan tilaan jo uusia tikkuja sit :D )

No itellä siis vasta toinen kerta kun ovista yritän tikuttaa. Oireista osaan suurinpiirtein päätellä milloin ovis ja nyt lähinnä tarkoitus tikuilla testata meneekö miun tuntemukset nappiin. Mutta viime kierrossa just kriittisillä päivillä lähdin lomamatkalle ja periaatteesta en halunnut tikkuja sinne ottaa mukaan ja halusin vaan rentoutua. Ja nyt siis tarkoitus huomenna aloittaa tikuttaminen oletan oviksen tulevan ma tai ti. :)

Villisilmä aina kannattaa harrastaa seksiä :grin

Oviksen bongaamisesta, itselläni alkaa vatsassa nippailut n viikko ennen ovista. Ovispäivänä olen väsynyt, nännit arat ja panettaa niin pirusti, ettei meinaa housuissaan pysyä.. Nyt kun olen oppinut nämä tunnistamaan niin multa kuluu vain 1-2 tikkua/kk kun Ovispäivänä varmistan testillä vielä. Ja aamupissasta teen digitestillä ja hyvin on näyttänyt. Vauvaa ei vain ole kuulunut konsteista huolimatta. o_O

Oes kp10/30

Minäki oon nyt tikutellu ihan vaan varmistukseks että miten ne ovulaatiot on ja miten kierto pyörii. Hyvin on kyllä tuntemusten kanssa yks yhteen menny. Tosin, mulla on esikoisen syntymän jälkeen ollu tosi kivuliaat ovulaatiot niin ei oo jääny ovikset huomaamatta...

Mä en jotenki uskalla lähtee toho oviksen tikuttamiseen. Vaikka ois se varmaa iha hyväkin ainaki koittaa joskus..

Täältä tulis pläjäys omanapailua.
Hiton ovis!
Kuka tietää mihin mun ovislimat katos, kun annettiin toiselle lupa tulla?
Onpas kummallista, ekan synnytyksen jälkeen 11/14 todellakin tiesin milloin ovuloin.
Jos oireista vois päätellä, ni mahaa polttelee ja hullu siivousvimma iskee päällensä, ovis kivut tuntuu pahemmilta kuin menkat! :meh:

Ihania uutisia Taikatuuli74, mä mietinkin että ooksää raskaana, ja niinhän sä oot!!! Toivotaan hyviä uutisia ultrasta :) Odottelen raporttia!
Joo, beaglesit on ollu kyllä hyvä vauvan korvike meille, vaikka "ajovoittajia" tässä koitetaan kasvattaa. Meillä oli Pipsa-niminen beagle 80-luvun lopulla, joten minulta tuli suositus koirarodusta, kun lähdimme koiraperheeksi kuutisen vuotta sitten :)
Tsemppiä oviksen metsästykseen!! Täällä on vähän vaihdellut oireet sen suhteen, kun oon jo tällainen vanhempi kanttura - mutta oireetonta o-plussaa ei kyl oo tullu :)
Katjusha rv 21+1

Takaisin