Raskaaksi 2016

pregcheckillä mä äsken tein ja siis iha parin tunnin pidättelyllä...tosin aamupissistä ois voinu olla vahvempi mut eipä tuokaa arvailujen varaan jättäny niinku eka luulin....

Saa90, onnea plussauksen johdosta! :happy: Onhan toi iso juttu ja kyl se oma jaksaminen varmasti mietityttää tossa tilanteessa. Onko sulla tukiverkostoo kuitenki sen verran, että on ihmisiä tukena, jos oma jaksaminen on ihan äärirajoilla?

Tääl kp28 ja hyvin vahva olo siitä, että viimestään huomenna alkaa uus kierto. Harmi, että ens kuussa taidetaan olla ne otollisimmat päivät miehen kanssa eri kaupungeissa. Buu. No.. Tuleepahan ainaki pieni tauko tähän päivien laskemiseen ja "oireiden" kyttäilyyn :grin

Jotenkin huvittaa nää omien ajatusten vaihtelut.. :wacky:Joinain päivinä oon ollu jo etukäteen harmissani siitä, jos ne menkat alkaakin ja joinain päivinä ihan paniikissa jo pelkästä ajatuksesta, et musta tulis äiti. Hyvähän se on, ettei lähde ihan takki auki tähän hommaan, mut tämmöselle yleensä liiankin huolettomasti elämään suhtautuvalle tyypille tää on tosi jännää!

Tsemppiä ja plussatuulia :smiley-angelic003

Saa onnittelut plussasta! Eikö jos lasta yrittää nii se plussa silloin iloinen asia oo ja toivottu lopputulos :) ensviikolla neuvolaan soitteleen!

Nannna_ko mä plussasin dpo12 mutta saattoi olla vasta dpo10. Suht selkeä viiva tuli pc:llä. Ja tuola plussa vai ei -ketjus on kuva mulla jossa oli dpo14 pc ja rfsu:n testit nii pc:llä selkiä viiva ja rfsulla justii ja justii erotti..

Tää ny oli tämmöstä tjottailua melkee par vuotta....välil halusin välil en...nyt ku se on tulossa en oikei tiiä viel mitä ajattelis :D eiköhä tähän totu ku sulattelee jonkun aikaa... Mies on iha innoissaan :D <3 ja se on mulle tärkein ja paras tuki...ei oikein muita sit oo ku mun äiti...mut ainaki viel par kk iha hissun kissun koko asiasta muille ollaan :)
Ja onha tää ny "tyhmää" ku mä tälleen täällä emmin ku toiset nii innoissaan oottelee plussia yms yms.pahoittelut siitä :(

Minä en kestä tätä epätietoisuutta, pakko testata ennen alkuviikkoa! Yritän kestää huomisaamuun (dpo 13) ja testaan sitte raskauskeijun herkällä one stepillä. Ihan sama mitä sieltä tulee niin se on parempi kuin tämä hirveä epävarmuus :nailbiting:

liviamuru kerro sitte miten kävi!

Iiviamuru kerro ihmeessä kuin kävi!
Mun pitää varmaa alkaa jonnekki plussanneiden puolelle alkaa siirtyy juttelee :/ en kyl tiiä oikei minne ku tätä vaa seurannu pääasiassa :D pariin muuhun kävin tänää kommentoimas jotain...

meinasitko kauanki pidätellä? :D :D tee tee ja kerro tulos :)
tääl on parina päivänä ollu joku järkky nälkä :D parin-kolme h välein alkaa maha mouruu :( pöh! vaik niihä se pitääki syyä...

Mulla on kauheen kipiä alamaha ja mietin voiko ovis tosiaan olla tässä kierrossa jo kp12. Aiemmin ollu joku kp16 keskimäärin.

Neita Me ollaan testattu raskauskeijun siemen testi ja hyvin toimi! Samoin on muilla toiminu :) Mulla ois yks paketti myynnissäkin, jos jotakuta kiinnostaa?? Kun kävi niin että tilattiin miehen kans molemmat paketit :grin Ja ei ihan niin montaa tarvittu, yhdessä paketissa siis on kahteen testaukseen välineet.

Takaisin