Raskaaksi 2016

Iivianmuru mullaki jomotti mahaa just silleen että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Sit ärsytti ku koski ja koski vaan mun menkat ei alkanukkaa. Tein testin ja yllätyin positiivisesti ku se oliki positiivinen. :D

Liviamuru, mäkin ostin paketin tamponeja kun "oli ihan semmonen olo että menkat alkaa" ;) Siellä ne on nyt odottelemassa varmaan vuotta 2018 :D Esikoisesta ainakin alkoi menkat vasta kun lapsi oli vuoden.

Tsemppiä jännäilijöille! Plussapuhuria tänne kaikille, kiitos!

Aatto meni töissä ja tänään jatkuu samat hommat. Kp 2, uuteen nousuun taas..

Mulla oli muistaakseni kans esikoisesta tämmöstä :D Mutta odotan kyllä ihan täysin menkkoja alkaviksi. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. :D Rampannu vähäväliä vessassa tarkistamassa että joko on alkanu :D

On tässä ollu kieltämättä kyllä jäätävää väsymystäkin, mutta seki voi johtua (ja luultavasti johtuukin) myös esikoisen heräilyistä yms. :D

Voi Muurahainen, ei ole sanoja :/
Tsemppiä kaikille, toivotaan positiivisia tuloksia ketjuun.
Meillä pienet on 3 viikkoa ja 2 päivää vanhoja ja tänään ulkoillaan ensi kertaa
ImageUploadedByVau Foorumi1466849952.596558.jpg

Katjusha rv. 18+2

Onko kukaan saanu plussaa dpo10? :D tein testin mutta nega. Tässä on kerinny tulla hulluksi jo monta kertaa. :D Tiiän että ei olis pitäny testata, mutta ei malttanu olla... Kierrot on vaihdellu 28-29-30 välillä... Eli menkat aikaisintaan tiistaina olis. Nyt siis kp25...

Minäpä ilmottaudun mukkaan! Yksi poika 2/15 vuosimallia ja toista oli tarkoitus alkaa yrittämään kesän jälkeen mutta kappas ollaan nyt kuukauden verran touhuttu ilman ehkäisyä. Esikoinen tuli jälkiehkäisypillerin läpi ja hyvä niin. Jännittää nappaako kakkonen kiinni yhtä hanakasti vai joutuuko alkaa laskemaan ja tikuttelemaan. Vielä ainakin mennään ihan rennosti tjot meiningillä ;). Olen lueskellut teidän juttuja n. 200 sivua sitten ja aidosti onnellinen jo plussanneiden onnesta sekä pahoillani etenkin muurahaisen kohtalosta. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia vaan ;)

10 dpo on vähän turhan aikaisin monille, rfsu:n testeistä on täällä saatu ristiriitaisia kokemuksia, mutta pregcheckistä monet tykkää. Niitäkin saa edullisesti marketista. Onnea testailuun
Tervetuloa uusille :)!! Pikaista plussaa!!

Onko teil kokemuksia nuista rfsun testeistä?
M
ImageUploadedByVau Foorumi1466857954.587002.jpg

Mä sain tollasia viivoja vaikka en raskaana ollutkaan. Enempää kuvia en löytäny, mut kaks ekaa kiertoa noilla menin ja sitten vaihdoin pc:hen joista en ikinä saanut niitä kuuluisia viivanpaikkoja tai haamuja, ennenkun vasta plussakierrossa :)

Nannna_ko: Mä plussasin PC:llä dpo 8 haamun ja dpo 9 jo vahvan viivan :) One stepissä ei samasta pissasta näkynyt mitään :D

Hei sanokaapa, voiko jo ennen plussausta olla pahoinvointia?

Nyt kp 26/27-28, dpo 12. Viime päivinä ollut ohimeneviä pieniä hetkiä, että ollut hieman huono, kuvottava olo. Tänään söin aamupäivällä ranskalaisia, ja nyt viime tunnit oksettanut välillä aika kovastikin. Hermoja raastaa, kun en tiedä, johtuuko tämänpäiväinen kaikesta roskaruuasta mitä olen eilen ja tänään syöny, vai voisko johtua jopa raskaudesta.. :wtf: Yhtään testiä en ole vielä tehny, ajattelin yrittää odottaa tuonne alkuviikkoon, mutta saa nähdä onnistuuko. Jos tekisin niin näkyiskö siinä välttämättä vielä edes mitään :shy:

no siinäpä mun testi... mitäs sanotte? plussaha tuo näyttäs olevan,minkä kyll jo tiesin ilman testiäki...(testattu siis tossa 3aikaan 2h pidättelyllä) Tässäpä nyt ajatukset HIEMAN sekavia on.... -.- ollakko ilonen vai ei... kuiteski 4/5 tulossa... kuhan nyt ei ainakaan kaksosia enää lykkää,sitä en kestäs!!! :( Näin miettien siis jatkuu edelleen juhannuksen vietto.... :/ millonkaha sitä neuvolaa soittelis.... la laskureiden mukaan pitäs olla 1.3 ja nyt siis rv 4+3......
Plussa tuulia muille,tsempit yrittäneille ja pahoittelut negoista ja kp1:stä :)

Liitteet

• WP_20160625_010.jpg
    WP_20160625_010.jpg
    327 KB · Katsottu: 206
Muokattu viimeksi:
Jennyhannele;
Eli jollain toisella testillä olis saattanut näkyäkin, PAITSI jos kierto on 30 niinku edellinen. Sitä edellinen taas oli 29pv :<

Joku dpo13-14 olis varmaan parempi testille... Näkis sitte suoraan, eikä enää tarttis odotella :D

Ja siis kokemuksien perusteella rfsu -testitkö ei olis niin herkkiä kuin vaikka pregcheck? :)

Takaisin