Raskaaksi 2016

Kyllä sylkitesti näytti positiivista ja ite tunsin oviksen 26.5. Ei vaan oo nyt(kään) hedelmöittynyt.

Mashnu: pahoittelut

Kiitokset onnitteluista.
Yritän nauttia, mutta pitää silti jalat maassa..parin päivän päästä testaan uudestaan ja toivon että vahvenevat. :joyful:

Tuo pregcheckin testi maksaa vaan 2,99 ja ilmeisesti toimivat.. Itse tykkään enemmän puikkotesteistä kun liuskista.

Nyt nauttimaan ulos auringonpaisteesta:flower

Mukavaa päivää kaikille.

Onnea Enisa! :) Mä en o vielä päässyt tekemään uutta testiä, menkkoja ei ainakaan näköpiirissä vieläkään. Jomoja kyllä on, mutta niitä nyt on ollu jo 1,5 viikkoa...? Mietin, että jos oiskin ollu myöhäinen ovis silloin kun oli tissikipua jne, 3.6 paikkeilla. Sittenhän 2 viikkoa oviksesta olis vasta perjantaina. Mieli ny yrittää keksiä kaikkia syitä menkkojen myöhästelyyn ja toiveikkaana ajatella että plussa tulis.

Mulla alkoi kp1. :( veikkaan kemiallista, koska kiinnittymisen aikaan oli niin selkeät oireet, jotka olivat silloin kun viime kerralla tuli raskaaksi. ja menkat oli myöhässä 4 päivää, jota ei oo koskaan ennen tapahtunut. Tiedä häntä, nyt ketuttaa aavistuksen ja mieli vaa pohtii mitä vois tehdä toisin. Vaikka eihän siinä mitään järkeä ole.

Onnea Enisa :) ihanat kaksi viivasta, tarraliimaa pikkuiselle :)
Negoista ja tuhruista pahoittelut :(
Täällä kp 18/24-26. Taas lähipiiristä kuului vauva-uutisia... Miksi näitä ilouutisia tulee just silloin kun itse on yrittämässä ja vielä takkuaa onnistuminen? Onnellinen tietysti olen,mutta kyllä olen myös kateellinen... Tänään vielä masentaa huonovointisuus ja superväsymys... Tyhmänä taas kehittelen näitä oireita...

Tiiamariia tosi harmillista. Niinhän sitä heti alkaa miettiä, olisinko voinut tehdä jotain toisin tai paremmin... Mutta eihän sille mitään itse voi. Luonto tekee joskus rankkoja ratkaisuja, mutta täytyy vain ajatella että niihinkin on syynsä... Itse voi ehkä vähän avustaa, mutta loppu taitaa olla meistä riippumaton. Koita pysyä toiveikkaana ja optimisena jatkon suhteen! Kuten te muutkin yrittäjä ystävät! :rolleyes: kyllä meidänkin aika vielä tulee.

ImageUploadedByVau Foorumi1465924934.417928.jpg
mä täällä oon väkertänyt tällaisia lonkeroisia siskon ja ystävien tuleville vauveleille :) toivottavasti saisin pian tehdä itsellekkin yhden :) toivossa on hyvä elää ;)

Ihania viivoja ja hymynaamoja täällä taas on ollut :)!

Meillä kävi tänään töissä työkaveri pienen suloisen vauvansa kanssa. Voi että kun ne vaan osuu sydämeen.. mutta pahinta on, että ne osuu myös ilmeisesti kohtuun. Siinä samassa kun kuulin vauvan itkun niin alkoi kohtu krampata. Niin paljon sitä vauvaa ilmeisesti haluan. Onhan se nyt vähän surkuhupaisaa :confused:. Tulispa jo vaihdevuodet :bored: :laughing002

Nyt jää oviksen tikuttelu kyllä kesken! Nyt kp14 ja en oo saanu vielä ovista tikkuun, huomenna lähden loma reissulle ouluun loppu viikoksi ja ihan periaatteesta en halua lomamatkalla stressailla tikkujen kanssa. :) tänään on kyllä ollut ovis tuntemuksia kehossa, mutta tikuissa ei mitää. :o

Oman elämän sankaritar: Onnea ovisplussasta!:)

Enisa83: Hyvältä näyttää! Varovaiset onnittelut!:)

Pätkis: Älä vielä luovuta! Miulki tuli dpo 14( omien laskujen mukaan) se haalea viiva.

Nenna: Muistan mie siut.:) Miten raskaus on menny? Siehän saat kohta pienen syliin. Onko siulla la alku - vai loppukuusta?

Omaa napaa: Repäisykipuja on ollu ny muutaman kerran ja nännit on kipeytynee entisestään, et oikein koskee. Huomasin myös et nännipihat on suurentuneet.:wink Tänään olin töissä iltavuorossa, Koko ajan oli huimaavaa oloa ja olin kyllä vähän "pihalla" ku sanoin yhelle asukkaallekkin et siun telkkari on pudonnut ku piti sanoa, et telkkari menny kiinni itsestään.:rolleyes: Huomisaamuna ois tarkotus testata uudestaan, onko viiva lähtenyt vahvistumaan perjantaisen testin jälkeen...... Jännittää ja pelottaa samanaikaisesti.:nailbiting:

Oi Janniliinin ja OESn kanssa jännäillään melkein samoilla päivillä, täällä kp 15/27-28 ja dpo1 :happy:

Silkasta uteliaisuudesta en voinu jättää ovistikutteluja siihen plussaan, vaan tein vielä eilen (plussa mutta ei yhtä vahva kuin ensimmäinen) ja tänään (nega, hailura viiva), eli ovis on siis todella kai ollu eilen ja LH huippu kestää sen vajaa pari päivää niinku kai kuuluuki :shy: Mitään merkkejä ei taaskaan oviksesta ollu, muuta kuin halujen lisääntyminen :rolleyes: Nyt vain yritetään ottaa relasti ja varautua tippumaan mahdollisimman korkealta parin viikon päästä :nailbiting:

Huomenta! Olin eilen iltavuorossa ja nukahdin vasta yhen maita ku jännitti niin kovasti aamun testailu ja muutenkin nukuin tosi huonosti. No, tein testin. Melkein meni minuutti ku piirty himmeä viiva, 3 min päästä siin ol jo enemmän väriä ja ku ol menny se 5 minuuttia, otin tuon kuvan. Minnuu pelottaa ihan kauheesti, miks viivan tulo kesti noin kauan ja miks ei oo edelleenkään niin kirkas viiva.:nailbiting: Nyt kuitenkin dpo 19, kp 37. Pelottaa juuri se, että hcg on liian vähän erittynyt virtsaan eli pelottaa jo valmiiksi, jos varais ajan varhaisultraan ni et viikot ei vastaisi todellisuutta.:nailbiting: Pitäis lähtee aamuvuoroon...kyyneleet pyrkii silmäkulmiin.:sad010 Mitä ootte mieltä? Minnuu pelottaa tosi paljon, miten tässä käy.:nailbiting::sad010Pitäisköhän ostaa tänään viikkonäyttöinen digi, jos siihen vois luottaa? Mitä sen pitäis ny näyttää? Tuntuu, ettei se tuo tähän tilanteeseen helpotusta ku viime kesänäkin digissä nous viikot ku kaikki ei ollu ok. <Sori tää on toistoa.:(

Liitteet

• IMG_20160615_061307.jpg
    IMG_20160615_061307.jpg
    637.6 KB · Katsottu: 199
  • IMG_20160615_061327.jpg
    IMG_20160615_061327.jpg
    552.7 KB · Katsottu: 199
  • IMG_20160615_061410.jpg
    IMG_20160615_061410.jpg
    514 KB · Katsottu: 189
Muokattu viimeksi:
Taikatuuli mä sain esikoisesta tollasen viivan eikä se tummunu koskaan enempää. Lopetin sit testailun ja kaikki meni hyvin. Nyt hän on puol vuotta. <3 Elä stressaa, se stressi vahingoittaa enemmän. Jos menee kesken niin et voi sille ite yhtään mitään. Mutta toivon vain kaikkea hyvää ja yritä nyt nauttia. Itelläni on siis neljä keskenmenoa takana, niin tiedän kyllä miltä se tuntuu. Eka keskenmeno tuntu pahalta ja toka myös, mutta sen jälkeen siihen turtu eikä tuntunu enää missään. Esikoisen kohdalla alussa olin asenteella "kesken se menee".. Mut pointti oli se, että vaikka kuinka pelottaa niin yritä nauttia kunnes toisin todistetaan. ;)

Aurinkoista päivää kaikille!

Ps. Taisin plussata raskauden ;)

Taikatuuli mun mielestä viivat näyttää ihan plussaviivoilta ja tosiaan kaikilla ei vahvistu tuon enempää! :)

Taikatuuli74: Mulla näytti testit tältä noilla dpo:illa:
ImageUploadedByVau Foorumi1465966618.396688.jpg

Ylempi on apteekin oma. Mutta mulle antoi kyllä PC:n testit vahvaa plussaa jo dpo 9 alkaen :) Koita olla stressaamatta ja kokeile vaikka toista testiä tai digiä, hyvältä mun silmiin ainakin näyttää! :)
Jennyhannele ja Jäbä rv28+6 <3

Taikatuuli, mie kyllä uskon ett tuo on ihan oikea plussa ja ett pikkualkiolla on kaikki hyvin. Tarrasukkia pienelle kuitenkin matkaan! :)
Raskaus ei oo ollu mitenkään kaikista helpoin, oireita ois vaikka muille jakaa (esim nyt rv31+4 ja edelleen aamuisin oksentelen, onneksi vähentynyt todella paljon muuten), mutta onneksi poitsu on kasvanut kuitenkin hyvin (vastasi sunnuntaina ultrassa 1,5vk pienempää, ehkä tulee äitiinsä). LA on 13.8.❤ :)

Takaisin