Raskaaksi 2016

Taisin jo aiemmin kertoa että viime menkat alkoi samana päivänä kun mulla olis ollu la viimeiseen kesken menneeseen raskauteen. No nyt sitten siitä tärppäs.
Soitin tänään neuvolaan tarkistaakseni koska oma neuvolan tätini on lomalla ja kerroin plussasta, niin hän lupas ottaa mut vielä vastaan ennen lomaansa eli ennen juhannusta. Ja sitten tekee lähetteen ar-ultraan jonne menen ennen neuvolaa!!! Terkka sanoi että kyllä se voi olla hyvä mennä kun sitten näkyy onko alkio (vai onks se jo sikiö siinä vaiheessa?) oikeessa paikassa, onko sydänäänet jne. Ja sit tietty onko tuulimunaraskaus. Mä otan nyt ilomielin tämän vastaan vaikka se ei muuta mitään siinä tapauksessa jos jokin on vinossa...tietääpähän kuitenkin sen aikaisemmin eikä tarvii elätellä useampaa viikkoa toiveita raskauden etenemisestä.

Nyytikki, onpa hyviä uutisia :) Kyllä se mielenrauhaa antaa, kun siellä pikkuotuksen näkee. Toki siitä ei paljon muuta erota, kun juuri sen sykkeen :) Se on jo paljon... Laskeekohan ne alkioksi periaatteessa koko ensimmäisen kolmanneksen, sitten olis vasta sikiö (korjatkaa jos meni pieleen :)
Katjusha ja Pikku-Iippo rv. 15+5

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 28
Junibea yritystä 07/14
Juliet yk20
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 12, km 10/15
Hamma yk9
Maicy yk8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
MrsBee ya 9/15, ensimmäinen, km 12/15, kr 3/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
Kissankulta yritystä 8/15, esikoinen toiveissa
Marsa80, yritystä 8/15, kkm 4/16 toiveissa viides
RouvaKettunen yk 5
Rbck yk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
Neita yritystä 01/16
iijamariija tjot 09/15
Milttis yk2
Niemja tjot 12/15, yritystä 4/16
Mauste yk1
Sara80 yritystä 01/16
diabolicat
Enisa83, yk 1, viides toiveissa
tiiamariia, yritystä 12/15, km 3/16, esikoinen toiveissa
Syvissävesissä, yritystä 8/15,km11/15, esikoista yritetään
Alessia, yritystä 02/2016, yk5
Duulia, yritystä 2/2016
Unelmatulevan♡ yritystä 04/2016
Villisilmä yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Repo yritystä 4/16
Unajama, yritystä 11/15, kkm 05/16
Mimmi!, yk 7, esikoinen toiveissa
Omppoloinen, yk1, kkm 4/16, toinen toiveissa
Mashnu, Yk3 ja toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16
Tonttu92 LA 11/16
Browneyedgirl, yk7, LA 11/16
Syksyinen yk6, LA 12/16
Lipstikka, yk 8, LA 12/16
Minttukarkki LA 12/16
histam-iini-, yk2, LA 12/16
Iinaalisa yk 2, LA 1/17
Dimsku yk 8 LA 1/17
Kirppu^ yk 6 LA 1/17
Nemira yk 9 LA 1/17

Kaivoin tämän ja päivitin nyt itseni plussanneisiin. :shy: Toivottavasti en sotkenut mitään.

Miten ihmeessä mä lasken noi rv:t kun kierrot on heitelleet 28-45pv välillä? En jaksais odottaa mihinkään np-ultraan asti että saa tietää millä viikoilla on. Ja varaa ei oo käydä yksityisellä. Ois jotenkin ittellekin konkreettisempi jos sais puhua jo raskausviikoista.

Nemira

Nemira, neuvolassa lasketaan (ainakin meillä) automaattisesti aina 28pvn kierron mukaan raskausviikot ja ne muutetaan np-ultrassa sitten alkion kokoa vastaavaksi, jos ero on suuri. Eli minusta voisit laskea niinku neuvolassa sen 28pvn mukaan rv:t :)

Onnea kaikille plussista ja pahoittelut tädeistä. Plussatuulia koko ketjuun! :)

Nenna rv29+3

Soittelehan Nemira jo neuvolaan, todennäköisesti saat ensimmäisen neuvolakäynnin jo parin viikon päähän kun on noin paljon mahdollisesti viikkoja. Tosin neuvolasta saatetaan myös antaa lähete ar-ultraan epäsäännöllisen kierron vuoksi :)

Soittelin viime viikolla ja antoivat ensimmäisen ajan tonne kesäkuun puoleen väliin ja terkka sanoi et oot jossain näiden (silloin 4+5 ja 5+6) viikkojen välissä.. :hilarious:

On ne jännittäviä nuo ensimmäiset raskausviikot. Yhdestä jännäyksestä pääsee, niin seuraava on jo nurkan takana :rolleyes:.

Täällä ollaan dpo 9. Olen voinut huonosti tänään, siis paha olo. Arvatkaa nouseeko toiveet :banghead:. Taidan tipahtaa korkealta alkuviikosta. Tilasin kyllä verkkoapteekista muutaman raskaustestin, toivon että kolme niistä jäisi käyttämättä :wink.

Täällä Repo melkein samoissa mennään, dpo 10-11 taitas olla menossa. Tosin tänään menkka jomot alkoivat tuntua, että eiköhän viikonloppuna täti kurvaa tänne. Ainut outo asia tässä kierossa on ollut se että leukaan on tullut useita finnejä nyt loppu kierossa. Jännää, pahimpana teini aikanakaan ei finnejä ollut. o_O

Tuun sit vauhdilla teidän perässä :).

Finnit on niin ärsyttäviä. Mulla on kans ollu suht hyvä iho kolmekymppiseks asti, sit alkoi tulemaan hormoninäppyjä suun ympärille. Onneks kuitenkin melko hentoista. Nyt on ohimolla kauhea sarvi, oikein kestofinni :wtf:. Toivotaan Janniliini että sun finnit tietäis jotain positiivista:happy:.

Moi!Mä olen tipahtanut vähän kärrystä, kun olen tässä omaan napaan vain keskittynyt. Törkeästi nytkin vain omanapailen, koska täällä jännät ajat menossa. Tänään dpo 11 ja sain plussaksi laskettavan (haaleahkon) viivan tänään pc-testiin, apteekin testi vielä hyvin haalea haamu. 3 päivää ois oletettuihin menkkoihin vielä kärvistelyä ja siitä vielä 3 pv siihen, mihin edellinen kemiallinen päättyi. Viikonloppuna oli haaleaa tuhruvuotoa, mutta nyt se näyttäisi melkein loppuneen, toivon niin että se pysyykin poissa! Jospas kolmas kerta nyt todellakin toden sanois!! :-)

Plussaonnea kaikille!!

MrsBee dpo11, kp 24, yk 10. Esikoinen haaveena.

ON: Koko viikonlopun olin varma että maanantaina alkaa menkat niinkuin pitääkin, maanantai aamuna yllätyin kun ei menkat ollu alkanu ja tein testin joka ihan selvä nega(toisaalta esikon aikana näkyi testissä haamuna raskaus kun menkat oli viikon myöhässä), tänäänkään ei menkkoja ole näkyny, yleensä on seksillä saatu alkamaan mutta ei onnistu.. En tykkää jos tämäkin kierto venyy... Kp 34/28-32

Ja täällä menossa dpo 13. Huomiselle odottelen menkkoja tulevaksi. Tänään ollut menkkakivut ja päänsärkyä, et eiköhän se taas ala uusi kierros huomen aamulla... Todella ankea olo ollut upeasta ilmasta huolimatta. On vaikea nauttia kesästä, kun päässä pyörii jatkuvasti yksi ja sama kysymys. Miksei ole meidän vuoro, onko koskaan.... :sad001

Pikkumyyxx mäkin olen seksillä saanut menkat alkamaan, mut tässä kierrossa se "ei toiminut" vaan tuli plussa. Nyt siis rv4+3 mun laskujen mukaan. Sain ar-ulra-ajan tänään ja se on 14.6.!!! Oireena vaan palelu ja pientä painetta kohdun tuntumassa. Mun 4 raskautta on olleet aika oireettomat mutta kahden viimeisen km:n kohdalla tiesin et kaikki ei ok kun vähäisetkin oireet hävis.
Kuinka pitkälle digi näyttikään viikot? Mietin et voisin muutaman testin tehdä vielä vaik kuluvan viikon aikana...

Pikkumyyxx mäkin olen seksillä saanut menkat alkamaan, mut tässä kierrossa se "ei toiminut" vaan tuli plussa. Nyt siis rv4+3 mun laskujen mukaan. Sain ar-ulra-ajan tänään ja se on 14.6.!!! Oireena vaan palelu ja pientä painetta kohdun tuntumassa. Mun 4 raskautta on olleet aika oireettomat mutta kahden viimeisen km:n kohdalla tiesin et kaikki ei ok kun vähäisetkin oireet hävis.
Kuinka pitkälle digi näyttikään viikot? Mietin et voisin muutaman testin tehdä vielä vaik kuluvan viikon aikana...
Toivotaan että itsellekkin tulis se plussa eikä se että kierto venyy, ei mitään merkkejä menkoista tai edes raskaudesta.. Viikonlopun jälkeen uutta testiä kehiin jos ei menkät tule.

Ja taas plussia, ihanaa!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa <3
Kp 5/24-28, hain vitamiineja ja gelee royalia, heti tuli ongelma... Mä en yksinkertasesti saa tabletteja kokonaisena nieltyä,vitamiinit saan lääkeleikkurilla leikattua,mutta geleet olikin eri juttu...voi huhhuh...

Hei onko teillä muilla millasta vuotoo oviksen aikaan? Mulla on sellasta kirkasta ja venyvää, sit on melkein sellasia silikonimaisia klönttejä.. Oletan tuon olevan oviksesta. Muistaakseni esikosta oli myös tuollasta :)

Takaisin