Raskaaksi 2016

Onnittelut plussista <3 peukut pystyyn että kaikki menee hyvin :)

Kp 25/28-32.. Yritän pitää pään kylmänä etten ala kuvitella oireita...

Mikä kp teillä on keskimäärin ollu ovis? :)

Mulla nyt kp10 ja itken koko ajan ja nään jo untaki raskaustesteistä.. mietin voiko olla lähestyvän oviksen oire tää itkuisuus :D

Mulla on aina kp 14, mut yhellä tutulla tuli just yhtäkkiä noin viikkoa aikasemmin kuin normaalisti :o

Mä en osaa sanoa milloin mulla tulee ovis, kun en niitä testaile. Melko säännöllinen 28-29 kierto, niin varmaan suunnilleen osuu sinne kierron keskiväliin.
Menkkajomot täällä nostelee päätään, huomenna luultavasti kp1.

TiiaMariia, jossain kp 14-17 seutuvilla ... Voi tulla milloin vaan kp 10 jälkeen, jos on nopeesti kehittyvää lajia ;)
Kirppu no niin toivotaan, että vuoto pysyy poissa niinku vaikka vuoden :)

Mulla ollut nyt aika lailla ovis kp15-16. Kiva kun on vihdoin tasaantunut. Vielä puoli vuotta sitten saattoi ovis tulla vasta kp20 tai reilusti sen jälkeen. Tai ei ollenkaan...

Nyt tässä kierrossa yllättäen ovis plussa, vaikka kauheat antibiootti kuurit vasta loppui ja buranaa joutunut syömään vielä kaksi viikkoa sitten runsaasti. Aina kannattaa yrittää tuumasi mieskin :wink pakko yrittää pysyä positiivisena!!!

Oes dpo4

Joo pakko se yrittää olla positiivinen mun mies sanoi tänään samaa :) ite viettäny päivää raskaana olevan kaverin kanssa ja osasti itkuisuus kotiin päästyä varmaan johtunut siitäkin. Plussatuulia meille kaikille <3

Olisin niin onnellinen jos ois ees tasainen kierto :( nytkin mennään jo 43kp ja ei mitään hajua onko ovista tapahtunut...

Onnea plussanneille!

Täällä dpo 3 (kai) ja jotain jomoja ollut mutta koska niitä nyt on tullut ja mennyt viime kierroissa muutenkin niin yritän nyt olla innostumatta mistään niistä. Tallettelut dpo -4, -2 ja dpo 0 (tai 1). Tikussa plussa oli vahva kahtena päivänä enkä osaa sanoa kumpana oli sitten -1/0. Mulla alkaa kk:t aina 13 päivää plussan jälkeen joten kesäkuun ekana olisi mahdollinen kp 1. Tässä kierrossa ovis oli kp 17 tai 18 eli pari päivää näyttää heittävän näissä tämän vuoden kierroissa (aikasemmin en seurannut) Ovis siis kp 14-18 tänä vuonna.

Neita kp 21 yk 5

Täällä ollut ennen kierrot aina 28pv mut nyt vaihdelleet 22-28 eli ei mitenkään tarkkaa ovispäivää voi sanoa...yleensä bongaan kyllä sen munasarjakivun ja muiden perusteella.
Mulla nyt kp24 ja tätituntemukset alkoi aamviideltä jo...pläääh!!!
Niin siksi tuota sun kiertoa urkin Kirppu kun oli jossain vaiheessa vielä samat päivät mut noi lyhyet kierrot on nyt "sotkeneet". Ajoissa olet testannut. Nyt vaan uutta testiä kehiin ja lisää väriä plussaviivaan!!!!

Kurjia esikko nuo sun kierrot :/ mites imetitkö vielä? Onko sulla monet menkat ollu synnytyksen jälkeen? Ku mulla tuli ne ekat sillon 6vk synnytyksestä, sitte tuhrut 3vk ja 4vk päästä ja sitte meni 2,5kk ja alko kunnon menkat ja sitte oli 5vk seuraaviin kunnon menkkoihin. Katotaan koska seuraavat tulee jos tulee..

Muillekki tsempit kierron vaiheisiin!

Luen tätä ryhmää mutta vähä oon pihalla, enempi juttelen tuola toises ryhmäs :)

Täälä ehkäpä ovis meneillään, en oo tikuttanu. Tallettelut kohdillaan kuitenki. Toisaalta imetän edelleen öisinki että en tiä miten vaikuttaa. Kesäkuun puoles välis vasta testaan jos aihetta :)

Viikon foorumitauon aikana oon kyllä tippunut pahasti kelkasta mitä kellekin kuuluu, mutta plussia viesteissä näytti olevan! Onnea ja paljon tarrasukkia kaikille!

Itsellä on ilmeisesti kova stressi siirtänyt kuukautisia. Näin ainakin oletan, koska nyt menossa kp38 eikä tätiä näy ja testit kuitenkin ollut negoja. :sorry: Josko se vuoto kohta alkaa kun stressikin laukee..

Nemira

Niemja imetän aamulla ja illalla. Ekat menkat tuli vuosi synnytyksen jälkeen joulukuussa. Sen jälkeen on ollu hmm kolmet menkat vissiin yhteensä eli joulukuu mukaan lukien. :( mulla oli kyllä ennen raskauttakin hyvin epäsäännölliset kierrot...

Mikä kp teillä on keskimäärin ollu ovis? :)

Mulla nyt kp10 ja itken koko ajan ja nään jo untaki raskaustesteistä.. mietin voiko olla lähestyvän oviksen oire tää itkuisuus :D

Mä tunnistan kyllä myös itkuisuudesta ja väsymyksestä, että ovis on tulossa. Halut lisääntyy huomattavasti, joskus jo viikkoa ennen itse ovulaatiota. Lopulta nipistelyt ja limat paljastaa oviksen ajankohdan. Yleensä se on kp 12-14. Stressi helposti pilaa koko homman. Viime kierrossa kävin ultrassa, ja kuulin ovuloineeni vasemmalta, joten tällä kertaa sitten bongasinkin isoimman nippauksen oikealta.

Onko kukaan kuullut sellaista väittämää, että vasemman munasarjan solut hedelmöittyisivät helpommin? Onkohan se totta vai urbaanilegendaa..

Mä en oo ainakaan kuullut :D joo mun itkuisuus jatkuu! Äsken ainaki talleteltiin varastoon :) kp11

Täällä ovis ilmaantuu usein kp 12-14, suht lyhyt on koko kiertokin max 28 päivää. Pariin kuukauteen en ole tuntenut kummallakaan puolella mitään vihlaisua, sitä ennen muutaman kerran paikansin vasemmalla munasolun irtoamisen. Kaitpa se silti sieltä on matkallensa pyyhältänyt :)

Täällä menossa dpo 9 ja huomiseksi Clearbluen testi odottelemassa. Fiilikset on sellaiset että olen jo vähän varautunut negaan, oireita kun ei ole ollut niin minkäänlaisia. Jos niitä tässä vaiheessa välttämättä vielä olisikaan. Noh, huomenna selviää :)

Mäkään en oo kuullu, mutta tää onnistunut raskaus on saanut alkunsa oikealta puolelta :D

:D meillä on siis toivoa tässäkin kierrossa :smiley-bounce015

Sara80 toivotaan että sieltä kaksi viivaa tulisi esiin :)

Takaisin