Raskaaksi 2016

Tiiamariia: Mulla oli sama juttu kahen ekan keskenmenon kanssa, ihmiset juorus eteenpäin ja kyselyitä tulikin sit keskenmenon jälkeen. Tuntu tosi pahalta. Kolmannesta raskaudesta, joka myöskin meni kesken ei kerrottu kun mun äitille ja se pysy salassa. Tästä nykysestä kerrottiin vasta rv 20, entisistä opittuna. Toivottasti saatte pian uuden, pysyvän plussan! <3

Olen ollut palstoilta pois viime keskenmenon jälkeen eli viikkoja. Mulla niin meni viime keskenmenon kans pohjalle kaikki että käy yrittämisen kans heikosti..ja niinhä siinä kävi.. en todellakaan oo yhtää kiinostunut enää tarkoituksella hankkimaan lasta,kaikki fiilikset meni..en oo edes syöny greippiä,mamma vitskuja,foolihappoa enkä vehnänalkioöljyä..ei kertakaikkiaan oo kiinostanut.. eikä peittojakaa oo heiluteltu paljoa.. oon niin loppu kun aina epäonnistuu,ei enää riitä innostusta vaan yrittää:(

Voi kirppu:( kyllä se pysyvä sieltä tulee! Voithan pitää pienen tauon yrityksestä jos siltä tuntuu se voi tehdä hyvää:)

Pahoittelut kaikille jotka kokeneet pettymyksiä.. <3

Täällä kp 27/26-31 ja tänä aamuna saatu haamu r-testiin...!!?!!! Kuvaa en tähän nyt saa kun ollaan reissunpäällä.. Täytyypä uusia testi parin päivän päästä... Pieni innostuksen kipinä nousee..:rolleyes:

Toivotaan että natskuli haamu vahvistuu! :)

Ja muurahaiselle myös viivan vahvistumista, toivottavasti se täti nyt tajuais olla tulematta. :wink

Tsemppiä uusiin kiertoihin, eiköhän se tärppää jossain vaiheessa. Ärsyttää vaan että meillä oli tarkoituksena tjottailu meininki, mutta jostain kumman syystä mie kuitenkin aloin päiviä laskemaan millon on kierron mikäkin vaihe. :sad001 hyvä etten oo kalenteriin merkannut etukäteen miehelle minä päivänä KUULUU peittoja heilutella. :sorry::hilarious: On se tyhjän sylin tunne vaan niin valtava.:sad001
Mutta JOS tämän kierron YRITTÄISI ottaa taas rennosti heiluttelee peittoja sillon kun on semmoinen fiilis ja en seuraa kalenteria.
Mutta kuten aikasemmin täällä tuumattiin että kierron alussa aina on huonot fiilikset, mutta lähempänä ovista ollaan taas toivoa täynnä. :)

Tämän viestin myötä toivotan oikein kaunista ja aurinkoista maanantaita kaikille!

Onko tuo selkeä valkoinen viiva vieressä plussa vai ei
Eipä oo tullu noi selkeää viivaa enne
Kyse on preckcheck halpis testi

Liitteet

• 1462796865139.jpg
    1462796865139.jpg
    48.9 KB · Katsottu: 200
Joo mut eri ihmiset sanoo että viivanpaikka on raskaana ja toiset sanoo että ei. No saas nähä alkaako menkat vai ei. Eile piti alkaa mut ei oo viel kuulunu

Kannattaa odotella tai kokeilla jotain toisen merkkistä testiä. Menkat piti täälläki jo alkaa mutta negaa näytti one stepin liuskatesti.

Tarttee varmaa juu kokeil jtn muuta testiä. Tai sit tehä se toine pari pv pääst. Joo mul o aina näyttänyt joka raskauden alussa toi one step negaa

Ertza, mustakin näyttää ihan vaan viivan paikalta.

RouvaKettunen, toivon sinne tuloksekkaita talletteluja!

Ja vähän omaa napaa. Kiitos kaikille pahoitteluista ja osanotoista! eilen meidän pieni tuli ulos sitten n. 8 tuntia cytojen laiton jälkeen. Nyt vuoto on ihan normimenkkojen oloista, ja toivon että loppuu nopeasti. Aletaan yrittämään heti kun raskaustesti on nega, ei odotella yhtä kiertoa.

Unamaja jaksamista <3 onneksi kuitenkin tuli cytotekeilla ulos ja nyt näyttää hyvin toipuminen fyysisesti jatkuvan. :) pikaista toipumista kaikin puolin!

Minullakin viivanpakkaa näyttänyt enkä ole ollut raskaana. :sad001
toivotaan että sulla on kuitenkin tärpännyt ja muuttuu plussaksi:Heartred

Se on aika hassua miten toisille tulee noita viivanpaikkoja ja toisille ei. Mä en oo koskaan saanut mitään viivanpaikkaa pc-testeihin jos on ollut nega. Muilla en ole koskaan testannutkaan negoja.

Takaisin