Raskaaksi 2016

Marsalla on jännää! huomenna uusi testi!?!?

Kp 26/25-31, kaikki (kuvitellut) oireet ovat kadonneet. Alan jo totutella ajatukseen ettei meille tule enempää lapsia. Kohta tulee taas kaksi vuotta yritystä täyteen..

Minä en polta, ja alkoholia vain todella harvoin. Ennen tupakoin, mutta lopetin yli vuosi sitten kun vauvakuume nosti päätään:happy:
On. Väsyttää,väsyttää ja väsyttää. Etova olo ja närästää ja oon tiuskinut koko päivän miehelle. Oon ollut tosi kärttynen nyt viime päivinä.

Tällä tytöllä ei oo muutenkaan asiat hyvin,täytenä yllätyksenä tullut raskaus kun on koko syksyn juhlinut,oisko elokuussa täyttänyt 18. Tämä teki mut katkeraksi,kun täällä ollaan niin toivottu ja sitten kun onnistutaan ei pieni jaksakkaan kasvaa... Alkoholia en oo juonut moniin vuosiin,tupakoin kyllä nyt kkm jälkeen, mutta lopetan heti jos vain plussaan.
Mulla ei oo testejä enää täällä kotona,maanantaina tilaan lisää,asun niin pikkukaupungissa,et kaupasta en halua ostaa :) mun tuurilla kk alkaa kuitenkin pian ja kierto on sekaisin...

Mulla kans nousee viha silmiin ku juurikin nämä tekee lapsia jotka ei oo niistä kykeneväisiä huolehtimaan ja ne joilla kaikki puutteet olis lapsia tehdä ei niitä saa :/

Viima kuulostaa lupaavalta, voi joskos nyt tärppäis ♡

Täälä dpo10? ja oireita on ja ei oo. Keskiviikoksi oottelen menkkoja jos tulee.. Ensi oli positiivinen olo ja enää ei oo. Toisaalta kierto saattaa heitelläkki vielä ja ovis jättää imetyksen takia tulematta yms. No, katotaan miten käy! Kuitenki eka virallinen yk vasta, esikko tuli yk14 kkm jälkeen..

Plussatuulia kaikille!

Täällä alotettiin sit tjottailu kuitenkin täs kierrossa, katsotaan mitä tuleman pitää?
Jänniä hetkiä osalla, toivottavasti tulee plussa tikkuun:)
Plussaapuhureita kaikille!

Viima sun fiilikset kuulostaa tutuille. Meillä myös ekaa yritetään ja kun aikaa on mennyt enemmän kuin olisi osannut odottaa, niin kyllä sitä alkaa epäillä, että jossain on jotain vikaa oltava, vaikkei se toki aina niin olekaan. Samoin myös noiden nautintoaineiden kanssa, minäkin lopetin vähätkin polttamiseni, kun alettiin yrittämään.

Hyvää vappua kaikille!

Hyvää vappua kaikille :) tää maisto pienen lasin punaviiniä jos auttais johonkin...mutta muuten täälläkin viimiset 5 kk oltu juomatta ja tosiaan se oli pieni lasi ja siihen jäi. Mä oon eilen ja tänään purskahdellut itkuun mutta en tiiä mistä johtuu :) pelkään niin että menkat alkaa sitte pari viikon päästä.

Niin ja tupakkaa en ole koskaan edes ymmärtänyt enkä polttanut vaikka tosi monet lähellä esim omat vanhemmat ovat polttaneet niin kauan kun muistan :D

Kp11 aloin testaamaan ovista ja sillo näky haamua ja sen jälkeen ei mitään. Eli oli ovis vissiin menny jo ennen kp yhtätoista. NYT sitte oon eilisestä lähtien ollu ku niagaran putous koko ajan ja menossa kp21. Oviksen testasin ni negaa näytti. Kp15&16 oli seksiä. Enkä usko että siitä "hyötyä" oli ku ei sitä ovulaatiota sillo tullu bongattua. Ihmetyttää vaan tää yhtäkkinen limaisuus tässä kohtaa kiertoa ku ei o ennenkään ollu.

Mulla oli eile suht kovat alavattakivut, kallistuin oviksen kannalle koska tuskin kiinnittymiskipuja näin nopeasti olisi..no onneksi eilen talleteltiin jos se ovis olikin vasta eilen :)

Viimalla tosiaan kuulostaa lupaavalta, toivotaan että tärppi on käynyt! :)

täälläkään ei polteta eikä hirveemmin juoda enään. Nyt olen parina iltana maistellut lasillisen punaviiniä kylläkin. :)
Toivotaan kaikille plussatuulia!:talk017

ON: kp 19 / 28-29 (dpo 4, oletettavasti)

Mashnu, Itsehän aikoinaan plussasin juuri tuollaisesta kierrosta missä olin oviksen jälkeen piiiiiiitkään todella kostea ja limainen. Muulloin ei ole ollut semmosta kosteutta oviksen ja kuukautisten välissä. Mutta siis voihan se limaisuus johtua muustakin, jokainen kierto on erilainen. :)

Kiitos! En vielä uskalla innostua, antaako pc helposti viivanpaikkoja tai "vääriä plussia"?

Viima, toivotaan ettei sun kohdalla :)
Musta tuntuu, että niitä tulee joillekin herkemmin ku toisille. Parin päivän päästä tulos on selkeämpi! Onnea matkaan!

Mikä dpo sulla Viima on? Toivotaan viivan vahvistumista!

Mulla dpo10 ja aamulla Pc:llä puhdasta puhtaampi nega. Aikaista toki on, mut ainakaan mulle ei tullut mitään viivanpaikkaa tms. testiin. En oo koskaan saanu semmosia vaan aina selkeästi testi negatiivinen ja kun raskaana olin niin haamuviiva tuli näkyviin arpomatta. Pidän peukkua että sulla myös näin!

Viima joillekin antaa joillekin ei :D mulle tulee tosi selkeät viivanpaikkat ja monelle muullekin täällä mutta toivon sulla ois oikea haamu:)

Voi Viima,kyllä se vahvistuu!!! :)

On tämä nyt kummallista, migreeni alkoi eilen,ei täydellä voimalla vaan sellasena pienenä häiritsevänä. Panadol auttoi päivällä siirtämään kipua,illalla oli pakko ottaa burana. Tänään jatkuu sama homma. Aamulla kävellessä kauppaan oli oksennus kurkussa koko matkan. Pikku-neidin kanssa päikkärit ja migreeni jatkuu mietona ja käsien nivelet on tulessa. Tissejäkin kihelmöi.

Marsa80 kp 26/24-27

Takaisin