Raskaaksi 2016

Tuo FerroFol-C Mama kuulostaakin hyvältä. Nyt syön erikseen foolihappoa ja c- vitamiinia ja kerta täytyy rauta aloittaa niin kätevää kun nuo kaikki saa tuosta yhestä ja samasta nappulasta! Täytyykin käydä tuommoinen ostamassa, kiitos Katjusha vinkistä!

Floravital joka siis nestemäinen jossa raudan lisäksi luontaisesti muutakin. Mulla loppui väsymys kun olen ottanut aamulla nestemäisenä. Maha ei kestä niitä monivitamiineja joissa rautaa.

Mä voisin itteni tänne ilmiantaa, kun kuitenkin lueskelemassa käyn:)
Ollaan molemmat 31v, lapset on vm -11, -13 ja -14 ja neljättä siis kuumeillaan, yrittämään aletaan joko tästä tai seuraavasta kierrosta... Toiveena vauva vuodelle 2017. Nyt olis kp8/28-30.

Onnea plussanneille ja plussia kaikille:)

Sodapoppi, valitettavasti tosta ovistestistä ei voi sanoa mitään, ovistesti kun näyttää pitkin kiertoa tuollaiselta.

Natskuli, hyvällä omalla tunnolla voit vappukuohua juoda, ei vaikuta mitenkään vielä pikkuiseen...

On: ovisplussan sain ekaa kertaa 2,5 vuoteen kahtena päivänä peräkkäin! Alkaako kroppa vihdoin toimia?!? Se jää nähtäväksi.

Muurahainen kp 18/31, dpo 1, yk 27

Jospa siitä aukiolotutkimuksesta oli hyötyä muurahainen ja alkaa kroppa toimimaan! Pidetääs peukkuja!

Ja sit vähän itseäni, tänään ollut aamuyöstä lähtien ovis tuntemuksia ja eilen hoideltu talletuksia.
Janniliini kp15 / 28-29

Kuinka pitkään teillä ovis oireet kestää? Mulla on nyt viikko siitä kun ekat lima oireet alkoi ja maanantaista asti on ollut vasen puoli kipeä ja limaa on edelleen.....?? En ole tästä kierrosta tikuttanut niin mietin että mihinköhän kohtaan se ovis osuu....

Natskuli, lienee yksilöllistä kauanko tuntuu. Munasolun pullahdettua keltarauhanen jatkaa työtään (voi tuntua turvotusta ja kipuilua) ja estrogeenit on koholla viikko oviksen jälkeen aiheuttaen kosteat paikat. Ovislimasta voi jotain päätellä, jos siis näkee ihan munanvalkuaisen kaltaista. Usein ovispäivänä kohdalle osuvaa.

Mulla ei taida tässä kierrossa olla ovulaatiota ollenkaan :wideyed: Ei mitään oireita mihinkään suuntaan eikä ovistesti oo värähtänytkään. Tai 5 päivää ENNEN ku ovulaation piti olla näytti jotain haamua testi mutta sen jälkeen ollu tyhjää. Ei kai se ovis heti kuukautisten jälkeenkään voi olla?

Mä sain haamua kp11... Kierto ollu ku nakutettu 27 päivää ja kaks edellistä kiertoa ollu ovisoireet kp15-16. Ihan häränpyllyä nyt menee nää. Tarvii alottaa ovistestailut varmaan pari pvää menkkojen jälkeen sitte ja kattoa missä kohti se oikeesti luuraa.

Heh :joyful: Aina oppii uutta. Aina vaan kuulostellu kroppaa ja luottanu sokeasti klassisiin ovulaatio-oireisiin luullen että en vaan muuten vaa saa plussaa ovistestiin :grin

Kuinka pian olette saaneet plussan oviksen jälkeen? Ollaan lähdössä reissuun äitienpäivänä niin olis kiva tietää onko raskaana vai ei niin tietää miten syö ja juo..., :joyful:

Natskuli, en kokeillut ennen 14 dpo mutta silloin oli jo selkeä tulos. Luulisin että olisi voinut näkyä 11-12 dpo. Kiinnittyminen alkoi 6 dpo.

Ok, no voihan sitä kokeilla testata ennen lähtöä.. Aikaisemmissa raskauksissa oon testannu vasta kun menkat on jääneet pois niin en osaa sanoa kuinka aikaisin olisi jo plussa tullut..
Kiitokset vastauksista:happy:

Takaisin