Raskaaksi 2016

Täällä tarvitaan helppiä! Mulla nyt siis menossa kp21 ja aamulla alkoi tulemaan alaselkä tooooodella kipeäksi.. ovulaatiotestin tein ja apua! melkeen plussa. Eilen ja toissapäivänä tein myös ja negat. Ei näkynyt melkeen mitään. Nyt yhtäkkiä melkeen plussa. Onko hedelmöittymiseen mitään mahiksia?:oops:
Alin tämän päiväinen testi

Liitteet

• Screenshot_2016-04-20-15-13-36.png
    Screenshot_2016-04-20-15-13-36.png
    406.2 KB · Katsottu: 213
Viima mä sain tänään samanlaisen viivan,toive on kova et ois ovis, limat ainakin osottais niin. Pidetään peukkuja ja talletellaan! ;)

En oo vielä o-plussaa saanut tälle kierrolle. Viime viikolla innostuin jo, mutta viivat ei sitten enään tummentuneetkaan ja alkoivat haalentua niin annoin olla, mutta tää selkäkipu sai mut testaamaan:joyful:
Nyt vaan talletellaan!

Ja kannattaa muistaa että se hormooni piikki saattaa olla niin nopeesti ohi ettei kerkeä edes o-plussaa saamaan :)

Viima, mulla oli viime viikolla niin että tiistaina sain vahvan viivan ovistestiin mutta varsinainen ovisplussa tuli lauantaina testiin..

Viima: Mulla tuli ovista edeltävänä päivänä samantyyppinen viiva kuin sulla, kun ovispäivänä viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Nyt taas haalenee kun huvikseni testasin.

Viima, Mä olen saanut pikaisella selauksella ovisplussan jopa kp 24. Että se on vielä varmasti sullakin tulossa. Suosittelen testaamaan useamman kerran päivässä kun se lähtee tuolleen vahvistumaan. Ainakin mulla menee lh-piikki niin nopeasti ohi, että vain yhteen tikkuun plussa tulee, muut on melkein plussia. :) tsemppiä sinne! :)

Hei kaikki pitkästä aikaa!

ihanaa Iinalisa: näin toisen punaisen viivan, varovaiset onnittelut :Heartpink
Katjushalla jo upeat rv, noilla viikoilla tosiaan kuuluu jo hienosti ja löysin kanssa kotidoblerilla sydänäänet, vaikka aika etsiminen niissä oli :)

Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti.

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi.... Tallettelut jäi siihen kertaan sitten, että toiveet on aika matalalla onnistumisen suhteen.

No ensi kierrossa sitten parempi onni matkassa..

T. Enisa kp 22/27 tuota dpo en osaa laittaa kun en yhtään tiennyt milloin se ovis oli.:eek:

Onnea iinaaliisa plussasta! Onnea odotukseen!

Täällä kp 45. Saisi jo alkaa uusi kierto.

Takaisin