Raskaaksi 2016

Ihan normaalia tuo on. Itsekin sain yhdessä kierrossa ensin aika vahvan viivan mutta ei vielä kuitenkaan plussa. Sitten tuli puhdas nega, jonka jälkeen sitten pärähti selkeät viivat. Seuraile. Ja rennosti vaan :)

Marsa, mulla oli todella vahva viiva tiistaina ja vasta lauantaina sain testiin oikean ovisplussan. Välissä ehti olla haaleampi :)

Hyvä tietää,kiitos :) miksei niis vois olla niin selvät merkit et NYT!!! Cbn testejä en malta ostaa,pyritään siihen että talletteluja ois tarpeeksi ilman testejäkin,nyt enemmänkin kiinnostaa kuinka kroppa palautuu keskenmenon jälkeen ja plussa r-testiin olis pelastus tähän epätoivon tunteeseen ;)

Nyt se varmistui

Liitteet

• 1460966584105.jpg
    1460966584105.jpg
    81.1 KB · Katsottu: 197
Täällä dpo 1, eilen vielä näytti ovistesti selkeää plussaa nuin lasken sen mukaan. Jännät paikat tästä eteenpäin :)

Paljon onnea kirppu!!! <3 <3

Täällä oli/on edelleen pientä pahoinvointia ja painon tunnetta alavatsalla.. Tosin, ei noi oo kyllä mulle mitään epänormaaleja tuntemuksia. Hyvinkin voi olla menkkaoireita. Vielä pitäisi malttaa pari päivää!! Kp26/28!! Mulla on rfsun tikkutestejä 2kpl ja 1 clearbluen viikkonäytöllinen olllut jo valmiina hetken aikaa. Ei ole ollut tarvetta testiä tehdä,aina on menkat alkaneet ajallaan tai paria päivää ennen. Joskos nyt.. :) Onko teillä kokemusta tuosta rfsun testistä? Kannattaako tehdä vielä menkkojen alkamispäivänä? :)

Tsemppiä muurahainen <3 Olisi tietenkin ollut kaikki paljon konkreettisempaa, jos syy olisi selvinnyt tuolla, mutta toisaalta hieno asia että paikat "kunnossa" Toivotaan syyn pikaista selviämistä! Poikkean blogissasi lukemassa lisää.

Olen käyttänyt Apteekin raskaustestiä eikä mulle tullut mitään viivanpaikkoja siihen. Tee Christinar ihmeessä aamulla uusi testi, saattaa viiva olla tummunut :)

Christinar, mulla on ollu kirkkaat negat apteekin testeissä, ei haamuja. Jos jotain näkyy, niin veikkaan plussaa.
Rfsu:n testejä en oo kokeillu, mutta ehkä odottaisin, että pari päivää myöhässä.

Nyt alkoi ihan hirveet kivut alaselässä ja outoa tunnetta/kipua alamahassa, ja menkkojen pitäs alkaa 1,5vk päästä vasta, joko ne tulee nyt tai sit on kiinnittymiskipua.. Jännätään.. :o

Sara, kiitos. :)

Apteekin testiin en myöskään koskaan hailuroita ole turhaan saanut. :)

Pikkumyyyxx, toivotaan kiinnittymisestä johtuvan. :)

Mä täältä alan pikkuhiljaa palailla linjoille, kun isoimmat epätoivon tunteet on saatu käsiteltyä.

Paljon on uusia tullut mukaan ja plussiakin hienosti, onnittelut kaikille. Noita Katjushan raskausviikkojen kertymistä on kyllä ilo katsella. Lukemassa olen kyllä melkein joka viestin käynyt mutta mulle ei helpolla jää mieleen, pahoittelut siitä.:sorry:

Eli itellä kp 3 menossa, tähän kiertoon on otettu vahvistukseks nyt vitskut, fooli ja gelee, greippimehua unohtamatta. :happy:Luomupimun ohjeilla bongailen ovista ja varmistukseksi tilasin raskauskeijulta tikkujakin joten kattellaan mitä päivät tuo tullessaan. Kevään eteneminen luo onneksi positiivista mieltä odotteluun.

Nemira kp3, yk 9

Taustailen täällä, meillä alkaa juhannuksena tjottailut. :) tai juhannuksen aikoihin! :)

Tänään taisi sitten ne menkatkin alkaa.. Eli kuudes yrityskierto pärähti käyntiin ja kp1... :(

Hei!

Mä liityn nyt myös tänne uudestaan(olin jo mukana raskaaksi 2014).

Meillä ei 4 vuoden yrityksen jälkeen edelleenkään yhtäkään lasta.. lapsettomuushoidot siinä mallilla, että odotetaan pääsyä lisätutkimuksiin. Terolutit käytössä jo nyt 3 ja viimeistä kiertoa. Aiheuttaa mulle outoa oloa :( Tänään kp 3..

Ehkä nyt tämän vuoden aikana sitten tulisi se plussa meille!

Takaisin