Raskaaksi 2016

Väliaikatietona, että meillä pienokainen kasvaa hyvää tahtia ja vaikuttaa ihan normaalilta alkuraskaudelta. Pikkuhiljaa alkaa olla konkreettista tämän homman kanssa :)! Tämän päivän mitta oli pari päivää edellä, eli hyvin kasvaa (ehkä on tullut minuun pituudessa - vaikka emme olekaan geneettistä sukua :) )
Alkuraskauden keskenmenon riski on nyt vain 3%
Katjusha rv. 9+1 neuvolaan 20.4.

Ihana kuulla katjusha että pieni kasvaa hyvin! Nyt vain nauttimaan täysillä raskausesta!

Tuo neuvolatätin tietämys saa minut kyllä epäilemään hänen ammattitaitoa En minäkään ole moisesta koskaan ennen kuullut. Eiköhän se irtoa parin päivän sisällä ja syystä tai toisesta raskautumismahikset on keskimäärin 25% ja yli 38 v enää 15%. Itellä jännittää vaikuttaako ikä (37) miten paljon meidän mahiksiin.

Omalla kohdalla epäilen että me lopetetaan yritys liian aikaisin, ovulaation bongaamisen jälkeenkin pitäs parina päivänä jaksaa peuhata Ei ole jaksanut! Tässä kierrossa ajoitetaan touhut paremmin.

Neita kp12 yk 4

Neita, hyvä idea :) en tiiä, paljonko miehelläsi on ikää - mutta myös siittiöiden "happi" heikkenee 2-3 päivän kuluessa. Että jos siinä onkin pieni viive siinä oviksessa. Mun mies on 40, ja miehenkin ikä vaikuttaa onnistumismahdollisuuksiin tässä kohtaa.

Katjusha Mulla on melko paljon nuorempi mies :wink Luulisin että sillä on simpat iskussa mutta mistäpä sitä aina tietää :)

Olen puulla päähän lyöty.. :blackeye: kirjoitin tänään et kp1 ja siltä se tuntu ja tuntuu vieläkin o_O mutta... ei ne vuodot ollutkaan alkanu vaikka kiruuhdin kovaa vauhtia vessaan.. samanlaiset jomotukset on ja tunne et vuotaa mut mitää ei vuoda :bored: Elikkäs nyt sit oon ihmeissäni jos koskaan :woot:

Jojoba täällä huutelee kp 29/28 dpo15 o_O

Täällä Yk 1 menossa ja kp21. Kierto normaalisti 30-35pv et saas nähdä kauan täs joutuu viel odottelee. Kieltämättä alkaa jännittää päivä päivältä ja odottelemaan mahdollisia oireita. Tosin ovulaatio oireita oli kp 16-17 et eipä sitä vielä voi oireillakkaan mikään. Menis nyt vaan aika nopee ni sais tietää et onnistaako. Samaan aikaan niin hemmetin onnellinen tästä yrittämisestä, mut on tää varmasti piinaavaakin/pettymystä jos ei heti tuu raskaaksi. Epätietosuus omasta kropasta kyl jännittää. Mä niin haluun ostamaan vauvanvaatteita. Se tunne ❤ paljon onnea tähän projentiin kaikille ❤

Kissankullalle ja Kirpulle hurjasti tsemppiä ja nopeasti pääsyä uuteen kiertoon <3

RouvaKettuselle miehen kaatoon onnea, olkoot tämä se maaginen päivä :sign17

Kissankulta, mullakin vasemmalla puolella munasarjojen kohdalla alkaa jonkunasteinen päivittäinen kipuilu oviksesta menkkojen alkamiseen. Alkoi nyt jo eilen (kp10) vaikkei ovista vielä tänäänkään ole tikulla bongattu. Kaiketi se sitä siellä tekee ja siksi juilii, mutta se, että jatkuu vielä oviksen lähdettyäkin reilun viikon ajan?

Ihanaa aurinkoista viikonloppua teille kaikille :Heartpink

Sara80 en mä tiiä mitä toi on. Lisäksi mulle tullu rintoihin kovat pahkurat jotka kipeät. Yleensä ei tuu ees ennen menkkojakkaan. Olleet oviksesta lähtien kipeät. Pidän nyt pääni enkä tosiaan testaa ennenku on maanantai ja katson tuleeko menkat.

Rouvakettunen äkkiä mies peiton alle!

Neita, mullakin ikää jo 36 ja miehellä 43.. Se luo aina omanlaisensa stressin että mitä jos kroppa ei enää olekaan siihen kykeneväinen :( onhan meillä noita lapsia jo yhteensä 3 jotka asuu meillä mutta uusioperhe kun ollaan niin kovasti sitä yhteistä kaivattaisiin <3 eka raskaus mulla tärppäsi heti kun oviksen bongasin, mutta siitä on jo reilu 8 vuotta aikaa. No toivotaan ettei parasta ennen päiväys olisi ihan vielä mennyt :)

Kp 11 / 29 yk 4

Muokattu viimeksi:
Täällä ollaan flunssan kourissa :dead: mut onnex on menkat loppuillaan ja ovikseen vielä viikonpäivät..

Plussa onnea kaikille jännittäjille..

Ovistestiin hailakka viiva eilen,uusiks myöhemmin tänään... Jos vaikka kävis tuuri et kierto ois pysynyt suhtsamanlaisena kaikesta huolimatta. Tuntuu että nyt vasta se kuume on miehellekkin noussut vaikka ei sitä suoraan sanokkaan. Minä 36 ja mies 35.
Marsa80

Täällä kans flunssa natskuli :( mutta hei jee! Nyt oon varma et nää on menkat, alkoi eilen. Voi alkaa laskea kiertoa :)

Tässä kuva. Teen illalla uuden.

Liitteet

• 1460803686498.jpg
    1460803686498.jpg
    120.2 KB · Katsottu: 205
Tsemppiä tytöt oviksen odotteluun ja hyödyntämiseen. Tärppiä toivotaan!!
Ketä oli testailemassa, niin täällä ootan teijän plussia :D
Täällä on mennyt nyt alkuviikon kramppailujen jälkeen hyvin. Lievä etova olo ja outo suhtautuminen ruoka-aineisiin vaivaa. Olen syönyt paleo-henkisesti ja vältellyt monia juttuja viime syksystä asti. Nyt jo pelkkä ajatus tietyistä kasviksista nostaa inhon tunteita. Mies naureskelee, että eikö mee enää juurekset? Sanoin että sais alkaa keksimään mulle uusia ruokalajeja (maidoton, gluteeniton, sokeriton, perunaton ja riisitön) eikä keljuilla ;) ! No, huomenna teen taas pitsaa, ja luovun hetkellisesti juustottomuudesta.
Katjusha rv. 9+2

Tossa on äsken otettu kuva 3h pidätyksellä. Siinä on punertava viiva mutten saa kunnon kuvaa salamalla pimeässä. Aamulla uusiksi sitten. Ei epäilystäkää raskaudesta. Massua nippailu/sattunu/vihlonu kokopäivän. Nälkä on kokoajan vaikka syön. Huono olo iskee ellen syö vähän väliä jotain tai riittävästi. Pari asiaa yökkyyttäny jo tänään.

Liitteet

• 1460836611001.jpg
    1460836611001.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 188
Takaisin