Raskaaksi 2016

MrsBee olin just tulos kysyy et joko täti saapu vai mikä meininki siellä. Mut kerkesitkin jo päivitellä ennen.

On. Tääl ei viel vuodot oo alkanu mut alkaakin yleensä vasta illalla.. joten dpo14 ja kp1 odottelua :wtf:

Jojoba: katotaan päästäänkö taas samaan aikaan jännään ;) Mulla tosiaan jo aamuyön aikaan alkoi. Viikon päästä aloitetaan taas tositoimet ja odotan ovistakin jo siinä ens viikon loppuviikolle saapuvaksi. Lyhyehkön kierron etuja, että pääsee melko nopeasti uuteen yritykseen ja toivoon!

Toivotaan et päästäisiin taas jännäämään yhessä :joyful:

Kenelläs tääl on seuraavaks jännät päivät käsillä? :headphone:

:welcome uusille:Heartred olkoon käyntinne lyhyt!

Kiitos katjusha! Mulla on jotenki "tärppifiilis" tässä kierrossa. En kyllä uskalla olla toiveikas:shifty:
Jospa tää tästä. Kuitenkin tiedän että jos nyt tämän terolut kuurin aikana ei tärppää, niin saadaan lääkäriltä apua.:happy:

Marsa toivottavasti pian tärppää uudelleen! Ihana asenne sinulla, että eteenpäin vaikka pelottaiskin.

Täällä kp 27/n.27, eli aika jännät menossa. Toisaalta olen ihan satavarma että täti on jo oven takana, ja huomisen aikaan viimeistään kurvaa paikalle, mut jotenki ollut taas hyvätkin vibat tästä kierrosta VAIKKAKAAN en onnistunu ovista taaskaan bongaamaan. Huomenaamulla testaan jollei täti saavu ennen sitä.

Pistetään Kissankullalle sormet ristiin täällä!! :)

Mä saan vielä melkein viikon odotella jännityspäiviä. Tuntuu aina niin pitkiltä nää viikot oviksen jälkeen! Itsellä on kans toiveikas olo ollut joka kierrossa ja aika varmakin olo, että nyt on kyllä tärpännyt! Mutta ei. Nytkin mielessä pyörii kaikki kiinnitymisoireet sun muut, kun eilen oli alavatsa kipeä ja tänään tuli valkovuotoa aika reippaasti. Kuinkahan monta sataa kertaa on netistä tullu luettua rv3-rv4 oireita sun muita!! :laughing5 Mä en ainakaan osaa olla miettimättä, vaikka sanotaan että ei saisi stressata tai järkeillä liikaa!!

Tsemppiä kaikille! Mulla on tässä jo viikon jatkunu nää ollako vaiko eikö ola menkat! :( ei oikee tiä mite pitäis suhtautuu ja miten laittaa kalenterii joka laskee automaattisesti ne päivät

Täällä on vielä 4 päivää menkkoihin. Täällä OLI puolitoista viikkoa oireita jotka eilen loppu kuin seinään :/ jote vähä epäilyttää.

Tervetuloa joukkoon Mimmi :)

Täällä taitaa ovis pikkuhiljaa lähentyä, kun vasemmalla puolella munasarjojen kohdalla taas juilii. Sama oli viime kierrossa, oviksen jälkeen menkkoihin saakka epämääräistä tunnetta.

Kirppu, teitkö raskaustestin tai ihan omien tuntemusten perusteella oottelet menkkoja?

Kissankulta, pidetää peukkuja että plussa ilmestyy huomenissa :)

Sara80 itseasiassa mun ensisijainen päätös oli että teen vasta maanantaina illasta ellei menkkoja kuulu mutta oltiin koko kööri pihalla nyt illasta puolitoista tuntia;haravoin,katkoin oksia oksasahalla sekä leikin koiran kanssa niin mulle tuli ihan sairaan huono-olo että oksennus kurkussa olin ja pidättelin. Mulla ei tällästä koskaan oo ollu..tulin sisälle ja tein testin herkällä 1,5h pidätyksellä. Sain omaan silmään haamujen haamun jonka just ja just näkee. Aamupissasta pakko tehä uus,rupes kiinostaa nyt liian paljon;)
Kissankulta tsemppiä testaukseen!

Muokattu viimeksi:
Aivan selvä nega testattu täällä näin aamun alkajaisiksi. Eli kierron vaihtumista kymmenenteen odotellaan :(
Olo on aika pettynyt, vaikka järki sanookin että ei sitä ovistakaan näkynyt, niin odotukset tais olla vähän liian korkealla...

Kirppu^ pidän sulle peukkuja, että siellä ois tänä aamuna yhtään parempi tulos!

Argh,testi tehty ja nega :/ näkiköhän mun silmät eilen sen hailuran vaan siks kun toivoin niin vai miksi se oli ja nyt nega ?:/
Jos olo on suhtkoht normaali ettei tuu eilisen kaltaisia oireita ni luulen että oireilen sit maanantain menkkoja näin rajusti. Tänään taas haravoin yns..teen eilisiä juttuja,katotaan kuinka käy. Ja joka aamu herättyäni on lievä huono-olo mitä ei yleensä ole ja tätä kestänyy viikon. Nytkin heräsin n. 20min sit ja todella huono-olo että joutuu oksua pidättelee ,vatsa pinkeä ja sattuu alavatsaan.

Kissankulta voi ei :/ taidetaan olla samassa veneessä tällä hetkellä :( mikä dpo sulla on?
Toivotaan että siellä pärähtää se plussa vielä sulle♡

Tulin kertomaan tietoa mitä en itse tiennyt ennenkuin neuvolatäti kertoi viime tiistaina, että jos ovista tikutetaan niin se itse ovulaatio voi tulla jopa viikonki päästä plussasta. Mulla on todennäköisesti käynyt, että oletettu ovispäivä onkin 4pvää myöhemmin ollut. (ultra).

Täällä alko kp1 ja yk3 juuri oikeaan aikaan.. eli kierrot rupee tasaantumaan kierukan poistosta :) olkoon ensi kierto se the kierto :joyful:

Jojoba, hyvä asenne, uusi kierto on uusi mahdollisuus!
Tsemppiä tytöt, ja toivotaan niitä Plussia, ei niitä hailuroita!!!
Pilvilinna, aika jännästi sanottu siitä oviksesta. En oo ikinä elämässäni kuullut moista, ja olen lukenut paljon kaikenlaisia lähteitä kierron kartoittamiseen liittyen. Mutta pääasia on, että vauvoja syntyy :)
Katjusha rv. 9+1

Voi ei Kirppu! Harmitus sielläkin..
Tosiaan tuosta dpo:sta ei havaintoo, kun ei sitä ovista vissiin edes tullut, tai se on ollut tosi myöhäinen.. Testi oli niin räikeän valkoinen, että vaikea uskoa, että tässä kierrossa enää siihen toista viivaa muodostuisi. :(

Tsemppiä jojoballe uuteen kiertoon ja rouvaKettuselle miehen kaatoon!! :)

Plussatuulia tasapuolisesti kaikille!

Voe blaah. Mies just ilmoitti että se on työreissulla just sen ajanjakson ku mulla on seuraavat hedelmälliset päivät ja mahdollisesti ovulaatio. Pikkusen ärsyttää!!! :mad:

Kissankulta en mäkää enää testaile yhtään. Maanantaina oottelen tätiä saapuvaksi. Jos ei kuulu mitään ni vasta ma iltana teen testin tai tiistaina. Vahva olo menkoista on mutta tiiä sitte. Harmi ettei sinullakaan napannu:(
Muutes,osaako joku kertoa miksi tai mikä aiheuttaa mulle vasemman puolen munasarjan pistävän kivun? Tätä ollut oviksesta lähtien eli jo kaksiviikkoa. Viime viikolla oli yötäpäivää ja nyt viimeiset 4päivää ollu pelkästään iltaisin,kun rauhoittuu ni se tekee sen.
Tänään 5,5h pihalla hypitty,lenkkeilty,juostu,haravoitu ja tehty monenmoista pihatyötä..ei mitään eilisen kaltaisia oireita ole ilmenny..nii taitaa tämä kierto olla hukkakierto :(

Toivottavasti muilla onnistaa ja tärppi iskis♡

Takaisin