Raskaaksi 2016

MrsBee, joku toinenkin jossain vaiheessa oli pettynyt Sofin testeihin...Itse juuri viime viikolla tilasin niitä läjän =/ Mulla on onneksi noita Clearbluen digejäkin vielä muutama varastossa.

Kirjoitin muuten hiukan väärin tuolla aiemmin, mulla ovis yleensä 12-14 päivää menkkojen jälkeen, eli noin kp 16-18. Mutta toki vasta neljäs kierto melkein 10vuoden pillereiden syömisen jälkeen menossa, eli haeskelee kaiketi vielä sitä omaa rytmiään.

Toivotaan Pätkis, että viimeinen tikku jättäis hymynaaman paikoilleen =)

Jep! Tänään nega pc:llä, eli Sofin testit lähtee mulla nyt kyl roskiin...Uutta kiertoa ootellessa..

Mä käytin Raskauskeijun ovistestejä, ja mulla näkyy haamuviiva koko kierron, mutta ovisplussa on todella räikeä (testiviiva kontrolliviivaa vahvempi)
Katjusha rv. 8+6 nyt jännätään, että saanko pitää perjantain ultra-ajan

Mulla oli kans käytössä raskauskeijun ovistestit ja usein tuli haamuja. Mutta oviksen kyllä aina bongas helposti, kun oli niin kirkuva plussa ja ilmesty melkeen välittömästi tikun kastettua pissaan :)
Rv 19+6 <3

Eikö niissä ovistesteissä monilla jonkunlaista haamua näy koko kierron mut niitähän luetaan eri tavalla kun r-testeissä hailurakin on plussa kun ovistesteissä pitää olla tasavahvat viivat tai kontrolli haaleempi. Ja mä tilasin tuolta raskauskeijusta myös.

Ovis sais kyllä tulla nyt pian. Mä lähden reissuun perjantaina eli torstai on sitte viimeinen talletus mahdollisuus. Mun tuurilla ovis osuu viikonlopulle.. Äh..

Mä oon saanu ihmeen hailakoita viivoja täs kierros ovistestiin. Yleensä mulla samallaiset viivat ku esikon kuvassa oli.... Nyt tollaset hailurat vaan..
No toivottavasti kroppa tästä pian aktivoituu :D

Liitteet

• _20160413_105033.JPG
    _20160413_105033.JPG
    676 KB · Katsottu: 153
Anteeksi omanapaisuuteni
Kyllä jäi talletukset vähälle, suututtaa ja on kyllä täysi ihme jos onnistuu :shifty: kun ei mitään hajua siitä oviksestakaan

Pätkis85: pitäiskö sen hymynaaman jäädä paikalleen siihen tikkuun? Anteeksi tyhmyys en ole koskaan koittanut. Toivottavasti ovis tulee vielä.

Minttukarkille suuret onnittelut vahvoista viivoista ja paljon tarrasukkia matkaan mukaan:Heartblue

Esikko1 Mulla näkyy selkeästi haaleampana paitsi oviksen aikaan, sulla on kyllä erikoisen vahvat "haamut". Jostain luin että se voi olla merkki pco:sta mutta nuo testit näyttää olevan erilaisia merkeittäin Rfsu testeillä alkoi tulla haamua vasta muutama päivä ennen ovista niin tiesi että ovis lähenee

Ovistesteissä on varmasti eroa. Erityisesti vahvoja haamuja, mutta ei lainkaan ovista, tuli keskenmenon jälkeen kaksi kiertoa.
Itselläni on kyllä hedelmällisyysongelmia, mutta pcosin olen onnistunut välttämään.

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille:Heartred

Täällä tällä hetkellä kp 14/28-30. Syön terolutia vielä tämän ja seuraavan kierron. Viime kierrossa kuukautiset alkoivat kp 28 kun normaalisti alkoivat kp 50-70:notworthy
Tosiaan ovis on tuloillaan ja tämän päiväinen liuska on tummentunut kivasti eilisestä mutta plussa ei vielä ole.:bored:
Tallettelut siis alkakoon:joyful:

-Viima yk12

Liitteet

• Screenshot_2016-04-13-18-25-27.png
    Screenshot_2016-04-13-18-25-27.png
    671.2 KB · Katsottu: 170
Täällä ilmoittautuu uusi vauva-foorumilainen! Olen 23-vuotias ja esikoista ollaan yrittämässä. Jouluna jätettiin ehkäisy pois ja nyt on viides yrityskierros menossa kp 21/28. Liityin foormille, kun on mukava päästä keskustelemaan kohtalotovereiden kanssa. Yritetään muutenkin miehen kanssa olla ihan hissunkissun vauvahaaveista ja kerrotaan ystäville ja perheelle sitten jos joskus tärppää. Niin iso asia jo tämä yrittäminenkin on, että tekisi mieli saada purettua mieltä välillä! :)

Viima onnea matkaan! Nyt on paras aika aloitella aktiviteetit ;)
Mimmi, täällä on hyvä päästellä :) Aina on porukkaa messissä ja samassa tilanteessa.

Neita joo mä saan kaikkiin merkkeihin kyllä tollasia... Ja joo kyllä itekin epäilen että jotain häikkää on kun nytkin dpo 8 alko menkat :(

Voi pätkis sun odottelua oviksen kanssa. Uskon, että on raastavaa... Mä pidän peukkua, että ehtis tulla ennen reissua! :smug:
Mullakin käynyt kahdesti niin, että mies ollut reissussa kun olen ovuloinut kotona. Se on todella todella ärsyttävää. Tuntuu kuin yksi kuukausi elämästä menisi hukkaan, vaikkeihan se mene :wink

Oes kp10/32

Viimeinen tikku ja edelleen hymynaama vilkkuu... No liuskoilla sitte tästä eteenpäin.. Viimeinen talletus tänään ja sitte ei voi muutaku toivoa että se riittää ovikseen asti.. Tai jos ovis tuliski vasta viikonlopun jälkeen. :grin

Pätkis kp 16

Nyt on jälkivuoto loppu,uusi yritys heti käyntiin. Tuntuu,että suruun ei auta kuin uusi plussa tikkuun,vaikka kuinka pelottaakin. Viimeksi keskenmenon jälkeen meni 7kk uuteen plussaan,jospa tälläkertaa se tulisi nopeammin...
Marsa80

Onnea yritykseen Marsa! Toivottavasti nyt tärppäisi nopeampaa ja pysyvästi!

Täällä myös tänään kp1 ja uusi yrityskierto (9).

On: Täällä elellään dpo 4/ kp 21 :) Enään 9-10 päivää niin ehkä uskaltaa jo testata. Naama alkanu kukkimaan tässä kierrossa... dpo saattaa olla myös 5 tai 6 mutta meen tolla myöhäsimmällä.

Takaisin