Raskaaksi 2016

Dpo 0 tänään kalenterin ja olojen perusteella. Tikut oli loppu niin mentiin nyt ilman tikkuvarmistuksia. Noh, tehty mikä tehty ja nyt vaan odotellaan. Kuume on kyllä kova molemmilla ja mies rupes jo nimiä arpomaan :grin On se hätänen. Mutta toisaalta ihan kiva että toinen on täysillä mukana :joyful:

Wau, oon ollu viikon verran pois linjoilta ja täällähän on plussailtu! Onnea!! :)

Tervetuloa mukaan uudet!

Tsemppiä piinailijoille ja uuden kierron aloittaneille!

On. Kp 30/28-32 (?), yk 8.
Tuntuu että oon jotenkin antanut periksi ja toivo hiipunut raskautumisen suhteen vaikka kuume onkin kova, nyt vaan odottelen että tulee vuosi täyteen yritystä (kesällä) ja pääsee tutkimusjonoon. Nyt oli jo toinen kierto kun en saanu ovista bongattua, limoja tuli monta päivää putkeen mutta joskus kp 24-28 (??). Rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet vaikka aiemmissa kierroissa heti oletetun oviksen jälkeen. En oo viitsinyt edes testata r-testejä pariin kuukauteen, ärsyttää tää kroppa.

Sori avautuminen mutta nyt on vaan tämmöset fiilikset.. :/

Lipstikka jospa se tärppi kävis ennen kesää, ettette tarttis mitään tutkimuksia.. Epäsäännöllinen ovis on kyllä pyllystä, ei siinä oikein auta ku säännöllisesti duunailla, jos siellä olisikin munasolu tarjolla.

Mekin oltiin jo lapsettomuustutkimuksiin jonossa, kun mulla on taustalla gynekologisia sairauksia eikä kuudella kerralla onnistunut. Kuuden kierron jälkeen itkin pari päivää aivan luovuttaneena, heitin hanskat tiskiin ja nyt pitkäperjantaina testasin täääysin yllätyksenä plussan! Juuri kun mun piti mennä lapsettomuustutkimuksia varten huomenna verikokeisiin ja mies kävi jo spermatestissä! Toivon lipstikka teille paljon onnea mutta tietyllä tavalla hanskojen tiskiin heittämis -tunteita samalla ;D <3

Kiitti tsempeistä naiset! :) Jospas tämä tästä ajan kanssa, on kai muutkin tulleet raskaaksi epäsäännöllisemmistäkin kierroista :) ja tosiaan 9kk vasta pillereiden lopettamisesta että turhaan valitan kun toiset on yrittäny vuosia. Joskus vaan tulee tämmösiä turhautumisia, varsinkin näin menkkojen alla. ;)

Lipstikka, älä masennu turhia kun tosiaan vasta 9 kk sitten olet pillerit lopettanut. Mutta, toki ymmärrän sun turhautumisen kun itsellä on vasta kolmas yk meneillään ja itkua on tirautettu jo ensimmäisten negatiivisten raskaustestin takia :D

Dpo 9 yk 3

Lipstikka onhan teilläki silti jo yritystä, monet valittaa samalla lailla ja yks yrityskierto vasta takana..

Täälä ei erikoisia, tuntuu että kierto yrittää koko ajan käynnistyä että talletellaan parin päivän välein nii ollaan heti asialla ku kierto pääsee käyntiin ;)

Uskaltaiskohan liittyä joukkoon kuumeilemaan nyt kun koko ketju luettu :joyful:

Ensimmäinen olisi toiveissa ja yritystä 12/-14 asti ja ensimmäistäkään plussaa ei ole testiin pärähtänyt. Mieskin tässä välissä vaihtunut, mutta nyt kihlatun kanssa olisi tarkoitus kesällä rynnätä neuvolaan ja lapsettomuustutkimuksiin, jos ei ennen sitä tärppää :scared007

ovis oletettavasti kp20/33
kp 23 alamaha hassun tuntoinen, istuminen käy kipeää
kp 25 flunssa! vastahan minä viime kuussa olin näihin aikoihin flunssassa. Nyt vaan kuume jääny välistä vaikka lämmöt ihan hieman koholla
kp 29 pari hassua mini tippaa verta pyyhittäessä

Mahaa nippaillu enemmän tai vähemmän oviksesta asti ja se mikä uutta niiin mahaa polttaa!

kp 30/33

Mwih_ tervetuloa joukkoon! Ehkäpä vastaus nyt teille tulee, kun avasit suusi ja liityit ketjuun :D Sellaiset oudot tuntemukset alavatsassa on täällä kolmatta kertaa johtaneet plussaan. ..
Tsemppiä tytöt, ja onnea kierron joka päivään!!
Katjusha rv. 6+6

Tässä kuva meidän pienestä, vielä on vähän vaikea sanoa mikä hänestä isona tulee - mutta kyllä huoli poistui sydämestä, kun hankkiuduimme unettomien öiden jälkeen lääkäriin (mieheni ensi sanat klo 05:45 että tässä olis tämä aika iltapäivälle, että varataanko?)
ImageUploadedByVau Foorumi1459341193.449249.jpg

Katjusha rv. 6+6 ja pikku-Iippo mitta tänään 6+4, seuraava ihmettely 5.4.16

Ihanaa Katjusha, että saitte tarkistettua, että pienellä kaikki hyvin! Me muuthan se jo tiedettiin, mutta ihan hyvä, että lääkäri ja ultrauslaite vakuuttivat sinut vielä kunnolla :) Ja siis kuvan perusteella mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että tästä pienestä tulee lentokapteeni :P

Ei kaikki pienetkään varmasti joudu, jos on lyhyt on suuremmalla todennäköisyydellä ahtaampi lantio kun pidemmällä ihmisellä. Toki lyhyistä löytyy leveälantioisia ja toistepäin. Meiän poju oli 3,790kg kun synty 500g piti olla ultrien mukaan pienempi suunnilleen.
Monta kymmentä sivua vanha keskustelu, mutta vastailen. Minä oon tasan 150 cm pitkä ja 44 kg painan. Hyvin mahtui vauva alakautta syntymään ja vauhdilla tulikin. Mulle kätilö sanoi että pienellä ne lantioluutkin on pienet ja näin ollen monesti enemmän lantiossa tilaakin kun isompikokoisella jolla isommat luut. En siis joutunut synnytystapa arvioon. En siis usko että lyhyydellä merkitystä, mä kun oon tosi pieni ja mitään ongelmia ei ollut. Vauva 3.4 kg syntyessään.

Ihania ultrauutisia Katjushalla!

Täällä molemmat sairaana ja ovisplussa tietty pärähti tänään...Menee harakoille koko kierto :(

Voi miten ihanaa Katjusha :Heartpink Huojensi varmasti mieltä melkolailla :)

Täällä on menossa dpo 10 ja kp luultavasti 23/29-30. Tänään aamulla tein ihan selkeän negatiivisen testin Clearbluen aikaisin testaavalla testillä (ei digi). Iltapäivällä alkoi pientä menkkamaista tunnetta alavatsassa ja vessassa huomasin että tulee hailakkaa verta... Voiko kierto olla niin sekaisin että jo nyt alkaa menkat o_O En oikein jaksa uskoa että olisi kiinnittymisestä se veri kun ovulaatiosta on kuitenkin jo noin kauan. Toisaalta jos nyt alkaisi menkat pääsisi taas uuteen kiertoon...

Miten se negatiivinen testi voikin aina masentaa näin paljon, onneksi valkosuklaavarasto on täydennetty kaappiin :p

Kyllä taas heittää niin häränpyllyä nää olot. Koko vkonlopun oli "ovulaatio-olo", kalenterinki mukaan olis natsannu ajoitus ja la&ma oliki sitte petipuuhia. No tänään illalla sitte alkoi alavatsaa juilimaan oikealta puolelta+lantion oikea puoli aivan tulessa. Eli se munasolu otti ja lähtiki vasta tänään. Tais mennä isännän veijarit ihan hukkaan..

Mashnu, jospa se oli keltarauhasoloja nyt ja ovis olikin aiemmin - toivotaan näin :) pidetään peukkuja lämminhenkisen "kohtaamisen" puolesta ja hyvää jatkoa tälle viikolle ;)

Kyllä taas heittää niin häränpyllyä nää olot. Koko vkonlopun oli "ovulaatio-olo", kalenterinki mukaan olis natsannu ajoitus ja la&ma oliki sitte petipuuhia. No tänään illalla sitte alkoi alavatsaa juilimaan oikealta puolelta+lantion oikea puoli aivan tulessa. Eli se munasolu otti ja lähtiki vasta tänään. Tais mennä isännän veijarit ihan hukkaan..

Huutelen täältä vähä väliin ku oon seurannu tätäki ketjua jo pitempään ☺minun laskujen mukaan petihommat ja ovis ois just hyvin ajotettu sulla jos siis ma petitouhut hoidettu ja ke ovis :grin pidetään ny siis peukkuja

Höpöttelin täällä viime vuonna ja tuli taas tunne että täytyypä käydä vilkasemassa mitä tänne kuuluu.
Ja onneksi kävin! Mielettömän paljon onnea Katjushalle!!

Takaisin