Raskaaksi 2016

En oo aiemmin älynnyt muuten sanoa tai kysyä, että onko joku muu syönyt kans tuota vehnäalkioöljyä aka hedelmällisyysöljyä? Itse oon syönyt kuukauden sitä nyt. En tiedä onko sillä ollut auttavaa vaikutusta, mutta sen aikana kuitenkin plussattiin. :)

En oo aiemmin älynnyt muuten sanoa tai kysyä, että onko joku muu syönyt kans tuota vehnäalkioöljyä aka hedelmällisyysöljyä? Itse oon syönyt kuukauden sitä nyt. En tiedä onko sillä ollut auttavaa vaikutusta, mutta sen aikana kuitenkin plussattiin. :)

Mä oon syönyt sitä joka ilta puuron seassa n. 6 kiertoa. Meillä seitsemännellä kierrolla tärppäsi yrityksen jälkeen. Lisäksi tässä kierrossa käytettiin Raskauskeijusta tilattua liukkaria, alettiin syödä molemmat E-vitamiinia ja sinkkiä, käytin emättimen maitohappobakteereita menkkojen jälkeen sekä kävin oviksen aikaan vyöhyketerapiassa. Varmaan kaikki yhdessä auttoi hedelmöittymisessä. :)

Tiedätkö onko muuten haittaa kyseisestä öljystä raskauden aikana? :)
Sulla on varmaan noi kaikki kyllä auttanut! :)

Tiedätkö onko muuten haittaa kyseisestä öljystä raskauden aikana? :)
Sulla on varmaan noi kaikki kyllä auttanut! :)

Olen ymmärtänyt, että sitä on ihan hyvä käyttää alkuraskaudessa vielä E-vitamiinin ansiosta mutta täytyy vielä googlata asiasta että saa varmuuden.

Oon yrittänyt googlailla, kun tota rupesin käyttää niin etsiä haittoja. Niin näin tutkimuksia tota vastaan, mutta kokemukset kertoi toista raskautumisessa ainakin. Ja kukaan terveydenhuollon henkilöhän ei tietenkään voi ottaa kantaa noihin "luonnontuotteisiin". :(

Jostain olen lukenut että liika e-vitamiini voi olla haitallista raskauden aikana. En nyt muista liittyikö jotenkin sikiön sydämeen. En nyt näin pikaisesti löytänyt sitä juttua googlella.

Syvissävesissä, tarvii olla, tutkimus tehdään kierron alussa, ettei vahingossakaan huuhdella hedelmöittynyttä munasolua pois.
[\QUOTE]

Aivan, kiitos taas viisastuin vähäsen! eivät kertoneet kun kyselin mitä voidaan tehdä kun raskautta ei vaan kuulu ja sanovat että tuolla voitaisiin aloittaa. Pitää soittaa ja kysyä mitenkä kun ei menkat ei nyt halua alkaa näköjään ollenkaan.

Tervetuloa uusille ja onnittelut pääsiäisplussista!

Katjusha, kiitos :) Sullakin ultra jo vähän reilun viikon päästä! Pääset sitten katsomaan ruudulta sitä pienen sydämen jumputusta, koska kyllä sulla kyytiläinen siellä on <3

Voi Nemira, kiitos <3 Pitihän mun ehtiä täältä pois alta ennen kun sä tuut takasin, heh :) Sä tuut kohta perässä, se on päätetty!

Syksyinen rv 4+2

Mites muuten ootteko testailleet vain aamupissasta vai myös päivällä tai iltapäivällä, plussan saaneet siis? Pitäisikö vahvan plussan näkyä myös iltapäivällä, jos on aivan selvä raskaus alkanut?

Mä oon saanut molemmissa raskauksissa ihan selvän plussan iltapäiväpissasta :) pyrkinyt kuitenkin pidättämään sen 4h.

Kyfi, komppaan edellistä, jos on selvä tilanne päällä ja vahvat arvot, illallakin voi testata. Itsekin näin tein selvin tuloksin 13 dpo. Jos arvot ovat olleet alhaiset olen saanut kotitestin mielikuvitusviivat 5 päivää myöhemmin, ja lopputulos ei täällä ollut hyvä.

Omaa napailua heti alkuun: Dpo 8 ja oviksesta asti ollut vasemmalla puolella suunnilleen munasarjojen kohdalla vihlomista. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Tänään erityisesti.. Ja kun mielikuvitus on vilkas niin heti tietenkin mielessä että munasolu on jäänyt sinne jumiin ja koittaa kiinnittyä sinne. No, tiedän toki ettei tässä vaiheessa tietenkään voi muuta kuin odotella rauhakseen, piti silti avautua siitäkin :)

Sara80: Kuullostaa ainakin hyvältä tuo nippailu. Mulla rupes 3 päivän jälkeen oviksesta jomotukset alavatsalla ja välillä oikealla puolella munasarjojen kohdilla. Siitä asti jomotellut enemmän ja vähemmän :)

Mulla ollu omituista pistelevää kipua alavatsalla dpo 7-10. Tänään dpo 11 eikä tuota kipua ole tänään ollut. Mietin voisko olla jotain kiinnittymiseen liittyvää... tai sitten se on vaan se keltarauhanen ja menkat alkaa ensviikolla.

Mulla on ollut välillä tosi kipeitä jomotteluita viimeset 3pvää, onkohan se kiinnittyminen sitten tapahtunut kunnolla kerran tänään tuli sitten vahva plussaki? En oikein tiedä, mutta välillä tosi kipeetä ollut. Oottelen torstain menkkojen ohi marssi päiviä, jonka jälkeen voi huokaista toisen kerran. Tai en tosin tiedä millon ne ohimarssit ois tässä kierrossa, kun ei oo kiertoa tullut syyskuun jälkeen, niin en osaa sanoa, mut ennen ollut 30päivää niin olettaisin sen olevan samoissa.

Itse mieltäisin sen jomotuksen olevan hyvästä pätkis85 :)

Milloin sulla Pilvilinna ollut ovis? Ihanko justiinsa olet sen plussan raskaustestistä saanut? Onnittelut siinä tapauksessa :)

Pätkis, toivotaan että kiinnittymiskipuiluja vaan ovat, voisi hyvin pitää paikkansa kun näillä näppäimillä se pitäisi tapahtuakin :)

Liityn samoilla vihlomisilla joukkoon :grin mulla siis dpo 5 lopuillaan ja tänään vihlonut vasemmalta puolen alavatsaa kummasti. Samassa kohdassa tuntui ovis yönä järkyttävää poltetta, joka herätti mut unesta. Oltiin silloin noin 6h ennen sekstailtu. Liekkö näillä yhteys... :rolleyes: tai sitten vain huuhailen. Hih.
Pitkä viikko tiedossa kun alan odottelemaan, että alkaako ne menkat!...

Tulen minäkin mukaan. Tässä monta tuntia kotiuduttu pääsiäisen vietosta ja alusta aloin lukemaan tätä ketjua ja pääsin vasta johonkin 38 sivulle :O Olemme aloittaneet toisen yrittämisen tammikuussa eli yk3 menossa. Esikoinen syntyi 3/2013 ja silloin yritysaika oli vain puoli vuotta.

Olen käynyt gynellä ennen yrittämisen aloitusta ja kaikki oli kunnossa, tunnistan ovulaation mutta kylläpä vaan ekan kierroksen jälkeen siirryin heti tikuttamaan ovista, varmuuden vuoksi. Ongelma on ollut se että yk2 olimme koko perhe ovulaation aikaan oksennustaudissa! Yritystä kuitenkin saatiin aikaseksi. Tässä kierrossa olimmekin sitten kuumeessa juuri O:n aikaan!! Luin, että burana estää munasolun irtoamisen ja tottakai vedin buranaa juuri ovulaation aikaan. Lopetin sen heti ja vaihdoin parasetamoliin ja tiedä häntä, mutta ovulaatio oli 3 päivää myöhässä (tikutin vahvat viivat). Menossa on nyt dpo 8 ja varovaisen toiveikas olen tuntemuksista, mutta muistan hyvin ensimmäisen yritysajan kun "mukamas-oireita" tuli joka kierrossa.

Nyt on käytössä Folieren, mutta moninkertaisena (5 tablettia päivässä) koska ystävä kertoi että hän on kolme lasta saanut alulle 5mg foolihappoa päivässä syöden. Testaan tämän tässä kierrossa eli 2 mg/päivä koska enempää en tohtinut ottaa...

Takaisin