tiiamariia, oon tosi pahoillani.. Ei ole millään mittapuulla reilua, että ensin viedään pois jotain todella suurta ja sitten vielä joutuu kärvistelemään kivuissa. Toivottavasti olisit välttynyt edes kohtutulehdukselta ja kyse olisi vain jostain "normaalista" jälkioireilusta.. Voimia <3
duulia, etpä sä varmaan kerkiä täällä montaa päivää turisemaan haamusta päätellen
Pikkumyyxx, inhotavaa epätietoisuutta! Ja noi oireiluthan viittaisi ihan raskauteen tai ovulaatioon? Onko nyt ihan satasatavarma, ettei voisi jompikumpi noista olla kyse?
Sara80, testausajankohtapäätös olkoon jokaisen oma, mutta tosiaan vasta noin viikon kuluttua ovulaatiosta tapahtuu mahdollinen kiinnittyminen ja vasta sen jälkeen alkaa hcg:n erittyminen. Täällä kai jollain ollaan nähty värillisiä viivoja jo dpo9, mutta useimmat tuntuvat aloittavan testailun "vasta" dpo 10. Itse kuulun tällä hetkellä siihen koulukuntaan, joka testaa vasta, kun menkat ovat myöhässä. Toivo pysyy yllä kauemmin ja halvemmaksikin tulee

Luulen tosin, että heti kun mulle ilmenisi edellisistä kierroista poikkeavia tuntemuksia ja oireiluja juoksisin saman tien ostamaan lähiprisman ja -apteekin testihyllyt tyhjiksi ja aloittaisin maratontestailut :D
Tällä hetkellä ei valitettavasti ole sitä suunnitelmaa, sillä tuntemukset lupailevat uuteen kiertoon lähtöä. Mutta kaipa sitä elämä yllättää joskus positiivistestikin, joten vielä odotellaan :)
Syksyinen kp 26/27, dpo 11, yk 6