Raskaaksi 2016

Pahoittelut iinaalisa negasta :( ois ollut nii hienoa kun oisit myös plussannut kun ovistakin jännättiin samaan aikaan. Ehkä on vielä toivoa myöhäiseen plussaan? <3

Pahoittelut iinaalisa negasta :( ois ollut nii hienoa kun oisit myös plussannut kun ovistakin jännättiin samaan aikaan. Ehkä on vielä toivoa myöhäiseen plussaan? <3

Tuskin on :) Sellaset menkkakivut että eiköhän ne kohta ala. Mutta onnea sulle hurjasti <3

Hyvää vauvantekohetkeä RouvaKettunen ja kiitos onnitteluista kaikille! Oon niin ihmeissäni miten näin voi käydä kun edellistä sai sen kaksi vuotta odottaa kuuluvaksi. Toivon kaikille pikaista plussaa ja paljon pieniä joulutonttuja tulevaksi!

IHANAA UNAJAMA!!! Paljon onnea mitä parhaimmasta tuloksesta <3 Nopea tärppi oli kuule täysin ansaittu, kun ensimmäistä jouduitte kohtuuttoman pitkään odottelemaan. Nyt vaan nauttimaan tuosta epäuskoisuuden ja onnensekaisuuden täyttämästä tunnevuoristoradasta :)

Unajamalle onnea plussasta.

Minä tein nyt päätöksen että tämän kierron vielä kokoeilen letroja ja jos ei tärppää tai ovista tule niin otan ne pillerit muutamaksi kuukaudeksi niikuin gynekin ehdotti. Kuulemma saattaa auttaa pco:hon ja ovulointiin että lamataan munasarjat kokonaan hetkeksi ja tuutataan sitten heti perään stimulanttia. Saa nyt nähdä miten käy. Koitan nyt muuteniin mahdollisimman paljon olla ajatyeöematya ja odottelematta mitään vauvoihin ja raskautumiseen liittyvää. Olleksi en oo töiasä missään synnärillä tai äitipolilla :D

Raskautta toivotaan täälläkin... Kp 40/30 menossa testit näyttää negatiivista mutta menkkoja ei vaan kuulu. :sad001 Alkaisvat että saataisiin yrittää uudelleen. Keskenmeno 11/15 takana ja kohtutulehdus 1/16 ja muuta pientä. Kai nää muuttuu vielä jokupäivä onnenkyyneliksi.. Toivottavasti pian pääkopa ei kestä enää kovin kauaa pettymyksiä. :confused:

Tervetuloa Syvissävesissä, toivotaan vaikeuksistanne huolimatta nyt pikaista plussaa. Tekisi mieleni sanoa, että kaikki kyllä järjestyy, ja ihminen kestää yllättävän paljon - mutta se ei lohduttane sinua juuri tänään. Uuteen kiertoon pääseminen helpottaisi kyllä, joten pidän peukkuja sen puolesta teille!!
Tsemppiä Milttis, se on hyvä, että on suunnitelma! Toivotaan sille parasta mahdollista tehoa.
Rouva Kettuselle miellyttäviä vauvantekohetkiä :)
Iinaliisa, uusi kierto on uusi mahdollisuus, jaksamista!
Katjusha rv. 5+6 lasta toivottu alkaen 1/2006

Iinaliisa, itse lasken sen mukaan mitä klinikalla neuvotaan, eli jos kunnon vuoto alkaa ennen klo 18, se päivä on kp 1. Tuhrua ei vielä varsinaisesti laskettaisi.

Tervetuloa ja voimia Syvissävesissä!

Tekee mieli kompata Katjushaa. Ajankohtaisesti, vaikka saman kokeneena, koen vaikeana osata sanoa lohduttavia sanoja, koska huonona päivänä ja hetkenä mikään ei tunnu eikä kuulosta helpottavalta tai hyvältä. Itseä kuitenkin auttoi kokemuksen ja tunteiden jakaminen ystävien ja saman kokeneiden kanssa sekä puhuminen puolison kanssa. Vertaistuen täällä verkossakin koen hyväksi. Vähitellen asian purkaminen ja sen huomaaminen, ettei ole yksin saman kokenut tai jotenkin epänormaali, auttoi myös. Toivoa ja positiivisuutta antaa myös kun näkee, että paljon pidempääkin yrittäneille se onnen päivä vielä voi tapahtua, joten miksipä ei minullekin! Toisilla vain tää on vaikeampaa, joskus apu voi löytyä lääkäriltä, joskus vain yllättäviä asioita tapahtuu. Usein itkettää minuakin vielä, mutta yritän ajatella, että kaikelle tälle toivon mukaan löytyy joku päivä syy ja tarkoitus ja onnistun tästä vain vahvistumaan!

Tsemppiä!

Onnea plussasta ja tsemppiä negan saaneille<3
Meillä menossa yk11 ja se saa kohta päätöksen. Sit alkais yk12:sorry: vuoden aikana ainoastaan yks km ja yks raskaus. Tiedettävästi siiso_O
Tuntuu oudolta. Ja luulin olevani hedelmällinen:hilarious:

Miten katjusha sulla sujuu? Oon ihan täpinöissäni :love7

Tervetuloa syvissävesissä! Toivottavasti tilanteesi pian selkeytyisi ja pääsisit pian uuteen kiertoon (tai myöhäiseen plussaan :)). Kyllä ne onnenkyyneleet teille jonain päivänä tulevat, pakko <3

Mrs. Bee, sulla on ihana kyky löytää toivoa ja optimisima synkässäkin tilanteessa. PIdä siitä kiinni! Tekin ootte saanu kokea lyhyen ajan sisällä jo kaksi menetystä.. Seuraava on kyl sit pysyvä takiainen!!!

Viima, onko varmuus, että yk11 on lopuillaan? Jospa vielä joku mahku olisi;)

Viima:Niin se täälläkin kuukausi kuukaudelta se vuoden "rajapyykki" lähenee. Kyllähän sitä tiesi, että näin voi käydä ja vuosi ei vielä ole edes pitkä aika tai tarkoita, että mitään hätää olisi tilastojenkin mukaan. Mutta eipä sitä naiivina ja innokkaana "aloittelijana" ihan oikeasti osannut varautua tähän, että kestää ja että tärppää, mutta ei kuitenkaan pysy matkassa. No, aina ei voi voittaa ja jollekinhan ne ikävätkin asiat oikeasti kohdalle osuvat, valitettavasti. Toivottavasti teilläkin onni kääntyy, sulla oli muistaakseni jotain tutkittukin asiaa?

Syksyinen: ihana, jos saat tuollaisen kuvan, itse kun kuvaisin itseäni enemmän pessimistiksi :p ja miehen mukaan olen ollut "puolimasentunut" tässä talven aikaan...:rolleyes:

MrsBee, ehkä se kertoo vaan siitä, että järjen tasolla sä tiedät miten asioihin olisi rakentavaa suhtautua, mutta välillä tunne vie voiton erityisesti kotioloissa. Ja saahan se tietty viedäkin, isojen ja epäreilujen asioiden äärellä kuitenkin olet... Mutta yritä parhaasi mukaan kuunnella välillä tuota valoisaa järkeäsikin, varsinkin, jos tilanne käy tunnepuolella oikein synkäksi <3

Jospa minäkin siirryn tälle puolelle. Viime viikolla todettu kkm ja loppuviikko vietetty yliopistollisessa sairaalassa koska eihän se nyt liian helppoa voinut sekään olla... Vieläkin jonkun verran kipuja sen helvetin läpikäyneenä, ja tällä hetkellä en voi edes ajatella seksiä. Mutta eiköhän se aika tähänkin auta, ja täältä foorumilta olen kokenut saavani aika hyvin vertaistukea.

Ensin kuoppasin viime viikolla koko foorumin pois kirjanmerkeistä ja puhelimesta ja mielestä, mutta nyt olen pikkuhiljaa tullut taas lukemaan. Toivon kuitenkin, että tämän vuoden puolella olen valmis siihen seksiin ja jos ja kun niin käy, niin toiveissa olisi tietysti uusi tärppi. Oltiin kuitenkin molemmat ehditti jo asennoitua siihen, että meistä tulee vanhempia, niin nyt on jotenkin tyhjä olo vaan.

Tiiamariia, pahoittelut koettelemuksista!!!! Se on surullista, tiedän :(
Toivotaan teille(kin) pysyvää plussaa seuraavaksi,
baby dust to all!!
Viima, täällä ollaan yhtenä kappaleena kiitollisuuden vallassa. Tänään on jopa ollut vähän huono olo, minkä oireen otan vastaan todisteena raskaudesta.
Katjusha rv. 5+6

Takaisin