Raskaaksi 2016

Mä sain ajan 1.4 sinne ultraan jossa tsekataan munasarjat ja kohtu että kaikki ok. Nyt mennään kp 18 ja on ollut jokapäivä kp 15 ihmeellisiä jomoja alavatsalla; nippailua, paineentunnetta yms. Mistä lie mahtaa johtua :O

Mä kävin eilen siellä alavatsan ultrassa ja lääkäri teki tosi pikaisesti tutkimuksen ja tokas että ei mitään epänormaalia! Ei muuten sanonu yhtään mitään :/

2016-03-09 17.46.18.jpg
Nytkö? :D kiitos esikko! :D tää on se preg check toisest ei oo... ja tää kun vähän kuivui niin oli kyll hieman tummempi...

Höh, aika tyhmää että tollain vaan pikaseen ottivat :( oliko ihan kunnallisella ultra? Mulla on ihan omalla terkkarilla sitten.

Joo ihan terveyskeskuksess... Lääkäri laitto siksi ku tunti sisätutkimuksessa patin munasarjassa. Jotenkin tuntu että ei ees kunnolla kattonu munasarjoja ultraava lääkäri! :(

Tosi ikävää esikko1. :( mutta toisaalta, ehkä kaikki oli niin mallikkaasti ettei vaan ollut muuta sanottavaa. Täytyy varmaan itse varautua samanlaiseen kohteluun ja kysellä kunnolla. Mut on kyllä kerran aiemmin ultrattu siellä kun tarkistavat kierukan sijainnin niin silloin oli oikein mukava ultraaja, toivottavasti osuisi sama täti.

Miten kävi Hirmu vuodon? Vieläkö jatkuu? Mulla tänään lähes vuodoton päivä. Oisko sitten taika siinä, että 3 päivää laittanut taas alakautta luget vai missä. Joka tapauksessa "ennennäkemätöntä" välivuotoa. Ajattelin katsoa ensi kiertoon saakka, tuleeko uudestaan välivuotoa/alkaako tuhru näin aikaisin ja soitan siinä tapauksessa lääkäriaikaa.

Mietityttää vaan toi sofin testi jossa vaan se viivanpaikka tuli esille. Varovaisesti kiitos <3 olen kyllä paljon täällä lueskellut teijän juttuja ja jännittäny teijän kaa ja myös seuraillu ja todennut että kaikilla ei oo ihan lyhyt tie ollut. :/

Ootte upeita naisia muistakaa se! <3

milloin oot rouvakettunen tehnyt testin viimeks?

Vauvatoiveella hienot viivat, onnea niistä! Eiköhän ne ajan kanssa muissakin testeissä selkeydy ja tummu :happy:

RouvaKettunen, harmi juttu negat ja myöhässä oleva täti...

Katjusha, tsemppiä ja tarrasukkia ja kaikkea onnea matkaan nyt sinne, jännityksellä odotetaan!

iinaalisa, kuulostaa sille että hyvin on peitot heiluneet! :grin jospa se ovis olis nyt kohdalla kun on testin lisäksi limatki bongattu??

ON: kp17/27-30, yk 8, ovistikuttelu tais mennä poskelleen. Ilmeisesti se ovis oli sillon sunnuntaina kun sain haalean testiviivan, koska nyt ei oo sit minkäänlaista viivaa näkynyt enää. No toiveissa on hyvä elää, että tehdyt talletukset ois sillon perille ehtineet! Ensi kierrossa jos/kun sellainen tulee, muistettava aloittaa testailut aiemmin, nyt olin reissailun takia auttamattomasti myöhässä :depressed:

Takaisin