Raskaaksi 2016

Tänään kp24/28 tuli sit eilisen tuhruttelun jälkeen jo kunnon verinen vuoto joka on jatkunut koko päivän ja alavatsaa juilii (ei kyllä yhtä pahasti kuin normisti menkkojen aikaan tai sit juili jo eilen mut flunssaan otettu panadol vei senkin kivun). Mut siis oon varma et on menkat eikä todellakaan mitään kiinnittymisvuotoa. Eli kierto jotenkin sekaisin ja kp1 siis jälleen... Onks tää nyt sitä kun sanotaan et vanhemmiten alkaa kierto lyhentyä? Muuten kyllä ollu tasan 28 pv mut välissä yks 26 päivän kierto pari kk sitten. Mä niin nautin siitä ajasta kun raskaana ja pitkään esikoisen syntymänkään jälkeen ei ollu menkkoja...oi niitä aikoja!

Täällä taas huomenna testipäivä :) jos ei menkat siis ala... eilenhän testasin vaikka olikin menkkakipuja to-pe, muttei vuotoa. Tänäänkään ei oo vuoto alkanut ja kivutkin loppui eiliseen :o jotenkin tässä taas toiveet herää että jospa kuitenkin testi muuttuis viel plussaks :|

Kp 26/24-32 eli ei nyt vielä välttämättä kiire ois testailla, mutta nää kivut ihmetyttää ja testillähän se saattais selvitä :D mitään muita oireita en oo saanu nyt edes kehiteltyä :D

Täällä eilen illalla nukkumaan mennessä oli huono-olo ja nyt aamulla herätessä huono-olo ja hitonmoinen alaselkä särky..ja mulla nää on yleensä merkki menkoista..:/

kp30/30-34. Dpo 13 one stepin liuska puhdas nega. Kai se on jo sitten selvä homma ja tätiä voi ruveta odottelemaan? Mutta edelleenkään ei oo yhtään pms oireita.

kp30/30-34. Dpo 13 one stepin liuska puhdas nega. Kai se on jo sitten selvä homma ja tätiä voi ruveta odottelemaan? Mutta edelleenkään ei oo yhtään pms oireita.
Mulla menossa kp33. Aamun testi (rfsu, eilen aamulla pc) puhdas nega myös. Rinnat entistä kipeemmät, mutta ihan eri tavalla kun normaalisti ennen menkkoja. Muita ihmeempiä oireita epätavallisen väsymyksen lisäks ei tällä hetkellä ole. Taisin kyllästyä testailuun vähäksi aikaa ja jos ei tulevan viikon aikana tätiä kuulu, kai sitä voi vielä yhden testin tehdä. Turhauttavaa, kun koko ajan itsestä tuntuu, että raskaana ollaan.

Täällä dpo10 ja puhdas nega eli kyllä mä jään odottelemaan tätiä kylään sillä nää oireet on merkki mulla menkoista..

Monilla täällä jänniä aikoja :), toivotaan, että tulee plussia.

Mun perjantai-illan haalea viiva on vahvistunut, sitä voi varmaan jo sanoa viivaksi. Aika epäuskoinen olo kuitenkin, pitää seurata :)
Ja menkkakipuja on yhä. Minähän tein listaa "oireista" tämän viikon maanantaista lähtien, voisinkin laittaa sitä tänne jossain vaiheessa. Itse ainakin tykkäsin googletella muiden plussaa edeltäviä juttuja.
Mut jos oon raskaana, niin en tiedä mitä teen mun täydellä paketilla (20kpl) CB:n kaksoishormonidigejä :rolleyes:
piti seuraavassa kierrossa tikuttaa ovista elämäni ekaa kertaa....
Kp 31 tai rv 4+2.

Kertokaapa joku viisaampi et mistähän oikein on kyse ku eilen aamulla tosiaan luulin et täti tuli kylään ku tuli tuhrua pyyhittäessä. No sen jälkeen tuli pari kertaa ihan ruskeeta tuhrua ja nyt tullu vaan kirkasta ja valkosta valkovuotoa..!!? Ja nii vielä sen verran et siteisiin ei oo tullu mitää eilen eikä tänää.. Ja siis tänää ei myöskää oo tullu veristä eikä ruskeaa tuhrua myöskään... Yleensä jos mulla on tuhrua ennen menkkoja nii sitä on sit kyllä joka vessa kerralla tai ainakaa välissä ei tuu iha valkosta vuotoa eikä kirkasta :o sori törkee omanapailu :P

Mä elelen täällä taustalla kun kierrot venyy ja paukkuu vielä kierukan poiston jälkeen. Nyt edellinen kierto kesti 41päivää, eka kierto poiston jälkeen oli 53päivää joten vähän lyhentynyt onneksi. Jos mentäis ens kierrossa 30 paikkeille! Lääkäriin meinasin mennä ens viikolla kun on samankaltaisia oireita kuin syksyllä kun oli kohtutulehdus.

Tänään siis alkoi yk3, jos joku voisi päivittää listaan mulle kiitos <3

Onnea kaikille plussanneille ja uusille tervetuloa. Nyt varmaan seurailen ja kommentoin tarkemmin ketjua kun on taas toivoa uudessa kierrossa! :D

Mulla menossa kp33. Aamun testi (rfsu, eilen aamulla pc) puhdas nega myös. Rinnat entistä kipeemmät, mutta ihan eri tavalla kun normaalisti ennen menkkoja. Muita ihmeempiä oireita epätavallisen väsymyksen lisäks ei tällä hetkellä ole. Taisin kyllästyä testailuun vähäksi aikaa ja jos ei tulevan viikon aikana tätiä kuulu, kai sitä voi vielä yhden testin tehdä. Turhauttavaa, kun koko ajan itsestä tuntuu, että raskaana ollaan.

Juu ei oo kovin mukavaa kun tuntuu siltä että olis voinut tärpätä mutta testi onkin nega eikä menkkojakaan kuulu. Taidan vielä huomenna yhden testin tehdä ja sen jälkeen en enää testaile. Mutta käyn kyllä hakemassa jonkun muun testin. Nuo one stepit vaikuttaa jotenkin huonolaatuisilta.

Täällä on taas plussia sadellu! Onnea! :)

On. Edelleen taka-alalla oon pysytelly, kun alkaa jo ahdistaa tämä plussattomuus. Nyt ilmeisesti ovikseton (?) kierto kun en napannut ovista tikkuun ja rinnatkaan ei ole olleet arat. Minkälaisia teillä yleensä on oviksettomat kierrot?

Lipstikka kp 26/29, yk7

Tänään on ketuttanut niin ettei veri kierrä...yleensä näin on just päivää ennen menkkojen alkua mut nyt on jo kp2 jos sitä ekaa tuhrupäivää ei lasketa. Taidan siirtyä kokonaan taka-alle täältä foorumista, kun ei kerran tärppää... :(

PiPaNat, I am so sorry :( Ihan perseestä!
Lipstikka, mulla on ovikseton kierto sellainen, että limoja tulee ihan julmetusti kuten normaalistikin (kuvittelen, että hedelmällisiä ollaan), mutta ei munasarjoihin mitään eloa, lämpö ei nouse tai sahaa ylös alas, ja ovistestissä seisoo semivahva viiva, ei plussaa.
Katjusha kp 15 / ?

Pahoittelut kaikille joilla uus kierto pyörähti käyntiin.

Täällä kp31/30-34. Dpo 14. Täti ei näy eikä sen kummemin oireitakaan. Pitää nyt vielä pc liuskoja hakea...

Takaisin