Mä ilmottaudun mukaan myös. Oon 37 v ja keskenmeno takana 06/16. Jonka jälkeen elokuussa kemiallinen raskaus. Sen jälkeen kierrot sekaisin. Kierrot 26-31. Sitten niiden välissä tullut vielä väli vuotoja. Ajattelin lekurille mennä, mutta nyt tammikuun kierrossa niitä ei tullutkaan eikä tässä kierrossa ole tullut. Mullaboli viime kiero 26 ja menkkojen jälkeen pupuiltiin. Sen jälkeen alkoi aivan jäätävät menkkajomot, ajattelin että taas ne väli vuodot alkaa noh pupuilusta viikon päästä tuli housuihin tippa verta ja pyyhittäessä vaalean punaista tuhrua. Sen jälkeen ei mitään loppu kuin seinään. Tuli heti mieleen kiinnitys vuoto. En tiedä tarkkaa ovulaation ajan kohtaa. Ihme juttu. Ens viikolla pitäis tädin tulla kylään, saas nähdä. Malttamattomana oon pari nega testiä jo tehnyt. Oireet täsmäis niin raskauteen, mutta niin toki menkkoihinkin. Super onnittelut kaikille plussanneille!
Tervehdys kaikille! Olen kirjoitellut tuonne pidempään yrittäneiden puolelle, täällä en oikein tahdissa tahdo pysyä.. Meillä yritystä 7/14 alkaen, nyt toinen inseminaatio tulossa ensi viikolla ovulaation induktioon yhdistettynä. Nyt kp 6 ja yk jo 18. Toiveikkaana edelleen eteenpäin! Plussatuulta kaikille! :)
Tuli tässä vaan mieleen kun eikös huhtikuu ala olla niitä viimeisiä hetkiä saada 2016 vauva niin muuttaako tämä ketju vaan nimeään vai luoko joku uuden ketjun?
Minttukarkki johan meillä nyt on sanankaltaisia oireita paljon ei tää tosiaankaan ole hauskaa vaikka tärppiö odotankin..mutta tää olo..niin tieten joutuu pönttö halailee ennenku pääsee nukkumaan..vatsaa turvottaa todella paljon..tosi ilkeelle tuntuu
Sennillä en valitettavasti näe haamulaista, mutta niin kuin olen aikasemminkin sanonut, mun kone näyttää vaan "selkeät" viivat :) Uutta testiä vaan kehiin piakkoin!
Minttukarkilla ja Kirpullahan on jännät paikat siellä, tsemppiä molemmille!!!
Tiedän tunteen. Mä oon ollu turvoksissa jo yli viikon, tissit tosi kipeet ja kaikki muutkin oireet ollu. Nyt vaan jännityksellä odotan alkaako ne menkat ens viikolla
Joo on kyllä jännät paikat ku tänään testasin taas ja nega oli vaikka välillä tuntu et näin siinä jonku viivanpaikan tai haamun mut varmaan kuvittelin vaan ku mies ei nähny mitää :P oireita kyllä riittää! Toivottavasti en vaan kuvittele kaikkia :P nyt siis dpo 12-14 ja muutamassa viime kierrossa on tiputellut ja ollut pientä tuhrua pari päivää ennenku alkaa kunnon vuoto nii ainaki se on nyt jääny pois :)