Raskaaksi 2016

Marsa, voi olla? Mutta toki kun hormonit kasvaa vähän eri tahtia kaikilla niin toisaalta vaikea sanoa :) mutta hyvältä näyttää viivat ja ensimmäisestä pissasta kannattaa niin vois ehkä olla vahvemmat? Mutta onnea kuitenkin <3

Tosiaan eilen verikokeissa ja hcg oli 13, 2 vk sitten 34. Osaako kukaan sanoa kun hcg on lähempänä 0-5 niin milloin alkaisi menkat?

Heei pitkästä aika kaikille! Enpä ole paljon tänne mtn kirjoittanut, tulee niin paljon tekstiä ettei pysyy oikein perässä. Täällä menosaa kp 24 dpo 8, aamulla nega testi tehty. Mä en tiiä et voikohan jo nyt olla menkat tulossa kun eilen ja tänään ollut ihan kuukautiskipuja, ja runsaasta valkovuotoa eikö täs vaiheessa pitäisi olla ns "kuiva kausi" :D ei ole toiveet kovin korkealla miksi nyt tärppäsi kun ei o tärpännyt aikasemminkaa. Tosiaan tässä kierossa oli kyl ovulaatio aikasemmin, yleenaä vaata kp 22 aikoina mutta nyt oli jo kp 16 :)
Voiko treenaminen vaikuttaa kiinnittymiseen? Olen nyt n. kk treenanut vatsa, käsi ja jalkalihaksia.
Mars80: mitä testei noi o ? Molemmissa näkyy viivat :)

Noi on jotain sofin testejä :) kävin siä gynellä,limakalvo oli tosi paksu,suuri follikkeli löytyi, jotka olis selvä merkki raskauden puolesta.Käski luottamaan hailuunkin plussaan ja testaamaan viikonloppuna. Sain jopa uuden ultra-ajan ens viikolle! Nyt vaan peukut pystyyn että plussa vahvistuu :) kuitenkin yritän pitää jalat nyt maassa jos vaikka ei vahvistu... Tää on kamalaa epätietoisuutta!

ImageUploadedByVau Foorumi1455690699.072093.jpg
vahvistuu se <3

Onnea Marsa!! :) joko sulla on pahoinvointi alkanut vai millä viikolla oletkaan? :) täällä alkaa jo etova olo olla aika voimakasta :/

Ei oo muuta ku vähän etova olo ja huippaa,rintoja jomottaa... Oiskohan nyt jotain 3-4 viikkoa? Viimeset kk oli 24.1 kierto on heitellyt 24-30 välissä :)

Täällä hävinny ne vähäisetki oireet :/ ei enää ole mitään tuntemuksia..tais olla varmaan vaan oviksesta johtuva joka kesti pidempään.. vai voiko olla niin että on oviksen jälkeen muutamana päivänä oireita ja sitte loppuu ja taas jossain vaiheessa alkaa?

Onnea Marsa80!!! :joyful:

Kirppu^ itellä on ainakin noin, et oviksen aikoihin ja päivän pari sen jälkeen oireita, sit kaikki hetkeks katoaa. Loppukiertoa kohti taas sitten oireita tulee takas. Nyt itellä menossa todnäk dpo 3-5 ja ei mitään oiretta mistään. Yleensä kyllä menkkoja kohti tullut tissien kipeytyminen ja alavatsan nipistelyt.

Toivottavasti nyt tässä kierrossa tärppäis, vaikka ollaankin niin alussa vasta yrittämisen suhteen. Ensi viikon viikonloppuna pitäis tädin tulla, peukut pystyyn että ei tulisi :happy: (jotenkin on silti sellanen olo vaan, että sieltä se ajallaan saapuu kuten tähänkin asti..)

Mileim kp 17/26-27, arvioitu dpo 3-5, yk 3

MILEIM: on vain turhauttavaa kun eka oireita ja sitten jos häviää,ekana tulee mieleen että eipä tässäkään kuussa tärpänny. Mulla pitäs menkat alkaa 24 päivä. Viime keskiviikkona oli vahva ovis ja oireita oli tiistai yöhön asti.

Onnea, Marsa!

On: ovista odotellessa.. Joskus ensi viikon alkupuolella pitäisi olla, kohta pitää aloittaa tallettelut. Onneksi oon lomalla vielä melkein viikon!

Kirppu^ joo varmasti turhauttaa, samat fiilikset tällä hetkellä.. kun ei oireita, mieli olettaa automaattisesti, että se siitä sitten TAAS.. vaikka hyvin voi olla silti tärpännyt. :)
Pidän peukkuja, että täti jättää sinne tulematta! :happy:

Mä toivon, ettei olisi mitään muka-oireita ennen menkkoja. Normaalissa kierrossa mulla on vaikka mitä, jotka voi hyvin toiveikkaana tulkita raskausoireiksi, vaikka johtuvat ihan hormoneista ja estrogeenin vähenemisestä.
Kun olen ollut oikesti raskaana, ei ole ollut mitään oireita, olen testannutkin aina aika myöhään, esim. kp 42, kun en vaan ole huomannut.
Nyt on kovat menkkakivut päällä :sad001 ja vaikka tiesin, että meillä meni ovis hiukan ohi, niin kyllä vaan sain jos jonkinmoista tuntemusta loppukierrossa. Aivan turhia kuvitelmia, ensi kierrossa tsekkaan kirjoittamastani listasta, että noita "oireita" on aina, mutta eivät merkkaa mitään.
Jep, hiukan pessimistinen viesti tämä :oops: mutta näin se vaan mun kohdalla on. Kivut on päällä, pahin vielä edessä.
Kp 27/28-35

Täällä menossa dpo 11-13 ja pari päivää sit oireita oli vielä vaikka kuinka mut nyt tuntuu et ei enää mitää jälellä paitsi itkuherkkyys ja mielialan vaihtelut! Eli taitaa täti eksyä pian tänne!

Muut oireet ku on hävinneet kokonaan niin nyt on tänää alkanu vähän tuoksahtava valkovuoto,välillä on sitkeää ja sitten taas löysää..pyyhkiessä on liukas ja joskus jää paperiin kellertävää valkovuotoa..

Tulin taas tänne piipahtamaan.
Kirppu mullakin olis 24. päivä täti mahdollisesti tulossa kylään, mut nyt on mystisesti jatkunut vasn valkovuoto ja hyvin saman tyyppisesti siis ku sulla. Oisko kp21 menossa...? En tässä kierrossa tikuttanut enää ovista eikä talleteltu mitenkään aktiivisesti muutenkaan. Laskurin mukaan hedelmällisin päivä olis ollut 11.pvä ja taidettiin 10.pvä heilutella peittoja. Niin munhan piti varata aika kierukan laittoon mutta se on kaikessa kiireessä unohtunut kun on ollut niin stressaava talvi työkuvioiden puolesta...

Takaisin