Raskaaksi 2016

Alkaako menkat koska kun hcg on tarpeeksi alhaalla tai niinku pitääkö hcg'n olla alle 5? Mulla oli verikokeissa viikko sitten 34. Rasittavaa tällänen, ovis oireita oli pari päivää sitten ja ovis testeihin tuli tummimmat plussat mitä voi saada. Nyt ei ole edes niitä ovioireita ja menkoista ei edes tietoa :(

Hei kaikki piiiitkästä aikaa! Mulla kävi sillä tavalla, että mobiilisovellus kirjasi mut ulos, enkä muistanut enää salasanaa. No tilasin sen sitten sähköpostiin, mutta en muistanut myöskään sähköpostin salasanaa, koska olin laittanut tähän tiliin sähkiksen jota en koskaan käytä :D Tänään sitten yhtäkkiä aamulla muistin sähköpostin salasanan ja tadaaaa, täällä ollaan taas!! En siis tiedä mitään, mitä teille on tapahtunut täällä, joten tasapuolisesti onnea kaikille plussista ja pahoittelut negoista <3

Mulla oli syykin siihen, että oli pakko muistaa salasana sähköpostiin, nimittäin tänään tein testin ja se oli positiivinen. Harmittaa, etten ole päässyt tänne jännäilemään ja jakamaan tätä asiaa teidän kanssa aiemmin. Tää on sikäli hassua, että tässä kierrossa luovutin koko homman ja en edes tiedä milloin olen ovuloinut ja milloin on peittoja heiluteltu. Siksi tää plussa oli aikamoinen järkytys. Hyvällä tavalla siis :)

Jospa sitä vielä jonkun aikaa ihan rauhassa täällä teidän kanssa rupattelisi ja siirtyisi myöhemmin johonkin odottaviin :)

Tervetuloa myös uusille! Paljon plussia kaikille toivon, muistakaa olla ressaamatta! :D (Helpommin varmasti sanottu kuin tehty :))

Iinaliisa, ettet olisi raskaana. Mä olen kaksi kertaa raskautynut heti km jälkeen.

Norael, onnea plussasta.

On, kortsut näemmä jäivät pois mies ei kuitenkaan ollut valmis vielä talletelemaan tavaraansa...keskeytetyllä yhdynnällä mentiin eli ovis jäi hyödyntämättä. Ellei sit touhutippa yllätä

Miilo tuota mä itsekkin olen miettinyt, mutta odottelen tässä nyt parin viikon päähän ja jos menkat ei silloinkaa ala niin alan vähän ihmettelemään. Kun ovis oireet oli pari pv sitten tein ovis testin ja se oli siis selkein plussa mitä voi saada. No nyt nuo ovisoireet loppui parin pv jälkeen :/ Nooh sen näkee sitten aikanaa jos täti tulee käymään tai r-testi näyttää plussaa.

Voi vitsi kuinka hienoa! Onnea Norael! :)

On. Oon nyt hetken lueskellu vaan täällä taustalla jaksamatta kirjottaa kun on ollut niin tylsiä vaiheita menossa ja luotto raskautumiseen alkaa hiipua. Nyt kp 33/28-30 ja odotellaan tätiä. Jos tulee niin pidetään pieni tauko ja katsellaan keväämmällä uudelleen. Tietysti toivon ettei löytäis meille, mutta en jaksa uskoa. :meh:

Nemira, toivotaan parasta! Älä menetä toivoa vielä :) mulla on tänään samat kiertopäivät, just 33/28-30! Eikä oikeastaan mikään viitannut raskauteen, tissit oli vähän kipeet mut niin ne on aina ennen menkkoja. Lisäks menkkakipuja oli viime viikon maanantaista lähtien, sitä vähän ihmettelin. Mut ei mitään raudan makuja, ei kovin kummoisia tuntemuksia mahassa, ei pahoinvointia. Siksi en oikeastaan osannut edes aavistaa ennen tämän päivän testiä, kun tajusin et menkat on myöhässä. Niitä kaikkia kamalia oireita nyt sitten kauhulla odottaen :D Eli niin kauan kuin tätiä ei kuulu niin on toivoa! :) peukut pystyyn kaikille!

Kiitos Norael tsempeistä! :) Meneepä kierrot tosiaan kivasti yhteen. Mä tein viikko sitten negatestin ja epäilen stressin vaan aiheuttavan pitkittyneen kierron. Ja vaikka en uskokaan mahdollisuuksiini niin lupaan pitää toivoa yllä kunnes varmistuu suuntaan tai toiseen. :) Täytyy ilmeisesti pissata viikonloppuna tikkuun jos ei siihen mennes näy. :happy:

Onnea norael, tosi kiva kuulla susta pitkästä aikaa ja vielä tällaisissa merkeissä :) Näin se sitten sinunkin kohdallasi piti paikkansa, että kun lakkaa miettimästä, niin sitten tärppää..hih. Ihana elinikäinen seikkailumatka sinulla edessä <3

Nemira, iiks sullahan on aika jännät paikat siellä. Hetihetiheti tekemään testiä eikä mitään viikonloppua odottamaan ;)

Kiitos Syksyinen! Näin se just meni, että kun en ajatellut ja jännittänyt ja käyttänyt mitään kikkakolmosia niin heti tärppäsi :D lokakuun vauveli tulossa, jos kaikki sujuu hyvin :)

Kerroppas Syksyinen vähän päivitystä mulle, mitä sulle kuuluu ja mikä tilanne? Sulle toivon myös oikein pikaista ilon plussapäivää <3

No paikat on jännät joo, mutta jotenkin sitä pettyy vähemmän jos ne menkat vaan alkaa eikä tihrusta puuttuvia viivoja. :p
Tosin kyllä mä sen verran kävin itseäni laskureilla kiusaamassa että JOS ois tärppi käyny, niin osuis siipan synttäreille LA. laughing7

Oliskohan mulla joku alkava raskausdementia ku viikon sisään toisen kerran jäi avaimet kotiin, hella ja uuni jää toistuvasti päälle ja kahtena päivänä peräkkäin myöhästyin bussista :D pitänee käydä aputeekissa mutka :D

Onnea Norael !!! :happy:

On: Oiskohan ovis oireita havaittavissa (niitä oikeita oireita..) vai mitähän nää nyt sitten lienee..
Istahtaminen sattuu ns. tuonne kohdun suulle :eek: saati sitten pupuilu.. yleensä tältä tuntuu vaan päivää ennen menkkoja ja niistä osaankin aina varmaksi sen tädin tulon aavistaa. Nyt ei kyllä pitäs tulla vielä lähimain.... :shifty:
Ja ÄLLÖ, hirmusia valkkarihulahduksia.. äskönkin aivastin ja aattelin, et mitäs hittoo, ihan kun ois housuun kusassut :hilarious::yuck:

Jospa se ois ovis :joyful:

Mileim kp 11/26-27, yk 3

Mileim, mäkin tuossa kun oviksen kun olin bongaavani myös testien suhteen niin ihan koneella istuessani ajattelin että mitä mä housuun nyt oon oikeen kussut, niin olikin oikeen kunnon valkkarilimat :joyful:

Jos olette huomaavinanne oviksen munasarjan kipuilun ja pistelyn suhteen niin ilmeneekö sitä vain toisessa? Mulla meinaan ilmeni kummassakin :confused:

Norael, oih, lokakuu on hieno kuu synnyttää (esikoiseni syntyi silloin :))! Ihan kateellisena luin tuota sinun jännittämättömyyttäsi ja rentoa asennettasi. Täällä yk 5 käynnistyi viime viikolla ja nyt menossa kp9/27. Mä näköjään lisään kikkakolmosia joka kierrossa, heh. Nyt otin käyttöön greipin ja vattulehtiteen tikutuksen lisäksi. Kiitos plussatsempeistä, kyllä minäkin uskon, että se sieltä jossain vaiheessa tulee, mieluummin tietysti ennemmin kuin myöhemmin. Ajattelin vielä tämän ja ensi kierron mennä omine keinoineni ja sitten, jos yk7 tulee ajankohtaiseksi, niin silloin menen käymään yksityisellä gynellä ihan oman mielenrauhan vuoksi.

Nemira, senkin mielenhallintamestari ;) Noooooh, en painosta testaamaan, tietenkään. Hyvä kutina kuitenkin tuli, että sielläpä saattasi olla joku pieni kyytiläinen mukana...Vai onko sulla tapana, että kierto heittelee silloin tällöin noin monella päivällä?

Et yhtään Syksyinen painosta.. :laughing002 (paitsi vähän.. :wink ) Kyllä mulla muutama kierto vuoden sisään on venynyt ja nimenomaan ressaamisen seurauksena, oisko toinen ollut 38pv ja toinen 45. Jos tehdään kompromissi ja lauantaina testaan? :happy:

piia84, hyvä kuitenkin että heiluttelitte peittoja. Liikaa ei kannta niitä testejä tuijottaa. Ja ihanilta kuulostaa suunitelmat. Varmaan mukavaa saada vähän vaihtelua arkeen, vaikka kuinka olisikin lyhyt aika. Läträtessä mieli lepää!

Milttis, ehkä ne unet on enteitä tulevasta. Kuka tietää?

Muurahainen, pahoittelut tädistä. Kauan olette yrittäneet, joten kyllä se olisi jo teidän vuoro. Ne hailurat viivat saattavat kieliä siitä, että jotain tapahtuu. Pikaista tärppiä ja rautaisia hermoja!

RouvaKettunen
, pahoittelut myös sinulle! Mikä niitä testejä oikein vaivaa, kun antavat odottaa enemmän?! Pyh. Saisi tarttua nyt jo kunnon tärppi tikkuun. Parempi onni tässä kierrossa!

Unajama, olet kyllä kärsivällinen, kun olet noin pitkälle päässyt testaamatta. Arvostan! Toivotaan, että tauti ottaa ja lähtee muille maille kiusaamasta.

Kirppu, se on nyt menoa sitten :)

Norael, tervetuloa ja tervemenoa :) Kiva kun tulit jakamaan positiiviset uutiset. Menköön kaikki loppuun asti hyvin!

Nemira, hetki kerrallaan vaan, jos meinaa usko mennä. Toivotaan nyt kuitenkin, että tilanne kääntyisi toivotunlaiseksi, eikö? Vielä on päiviä jäljellä.

On: kp 22/ 28-30. Pahoittelut, jos kirjoitin jotain tökerösti, mutta koitan tässä pitää sormilla silmiä auki ja rustata jotain edes vastaukseksi teidän juttuihin. Oli astetta rankempi työpäivä taas ja nyt rojahdan sohvalle laiskottelemaan. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, jos pientä satunnaista nippailua ja juilintaa ei lasketa. Tässä kierrossa ei edes tullut Terojen sivuvaikutuksia, joten eipä tarvitse niiden kanssa tuskailla. Uutta kiertoa odottaen kunnes toisin todistetaan.

Takaisin