Raskaaksi 2016

Kp 1, voi räkä! Tilanne vaatii namipussin!

Jos joku päivittää listaa niin mulle voi laittaa yk 5 alkaneeksi, kiitos!

Rfsu:n haamu oli vaan testiliuskan julmaa pilaa, täti kurvaili tänään kylään. Tästäpä sitten kohti uutta ovista, huoh...

Pahoittelut kp1:stä RouvaKettunen ja Muurahainen! :( toivottavasti ensi kierto tuo toivottua tulosta!

Täällä mennään kai kp 31/28 ja nyt alkais kauheasti tehdä mieli testailla, siihen malliin on mahassa nippaillut. Mä olen ollut nyt kuumeessa sunnuntaista asti, pojalla nousi eilen kuume ja miehellä tänään; influenssaksi terkkiksellä veikkasivat. Alkoi vaan pelottaa että miten tällainen tauti vaikuttaisi mahdolliseen alkioon , varsinkin kun on joutunut syömään lääkkeitä aika reippaalla kädellä. Melkein toivon että plussa ei tulisi nyt koska miettisin vain miten syömäni buranat ja 1g panadolit ovat vaikuttaneet vauvaan :(

Auttakkee.. ei tää voi olla totta.. oli ylimääräistä aikaa ja ajan kuluksi tein ovistestin.. sieltä paljastu tällänen vaikka oviksen piti olla vasta viikonloppuna..mitää tuntemuksia oviksesta ei ole. :wideyed:

Liitteet

• 20160210_171247-1-1.jpg
    20160210_171247-1-1.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 177
Vällyihin vaan Kirppu^ ja kiireesti :D

Dpo 12: kohdun seudussa nippailee ja välillä menkkamaisesti juilii. Tissit hellänä. Viimeyönä näin unta positiivisesta r-testistä. Perjantaiksi oottelen menkkoja eli jos ei ala niin launataina testaan :) viimestään siis, jos maltan sinne asti oottaa.

Vautsi kirppu, onneksi oli ylimäärästä aikaa huvikseen testailla! :D nyt vaan pupuilemaan!

Onneksi tein,muuten olisi ollut viikonloppuna liian myöhäistä ja olisin voinut ihmetellä miksei ovista tuukkaan..nytkää ei mitää oireita..Kun testiin ilmesty noin vahva viivaa,ni vedin miehen sänkyyn sillä sekunnilla,eli hommat alotettu heti ja nukkumaan mennessä tänään toisen kerran ja jätän yöksi mössöt sisään. Toivotaan että nyt tärppäis ;) Seuraavaksi haluan loppukuusta r-testiin kaksi viivaa.

Missä vaiheessa kiertoa olisi "fiksuinta" alkaa ovista jo testaamaan? En koskaan tunne minkään laisia nippailua tai muita tuntemuksia kierron aikana. Mitä nyt tissit turpoo noin viikko ennen kierron loppua.

Jos täällä on keskenmenon kokeneita niin auttakaa mua!

Täällä on menossa kp 29/28 ja menkkoja ei näy ei kuulu... Eli kuinka kauan km'sta teillä alkoi menkat?

iinaalisa, täällä ei oo vielä alkanut, km vuoto alkoi 31.12.-1.1.
Muoks: tämähän ei sun kysymykseen vastannut. Mutta oon käsittänyt, että kierto voi mennä km jälkeen vähän sekaisin (ainakin kun itellä etenkin muutenkin taipumusta epäsäännölliseen kiertoon)..

Muokattu viimeksi:
Mitenkäs teitin tissikivut? Enteilisköhän menkkoja kun mulla on tissikipu laantunut tänään illan aikana. Oviksrsta lähtien olleet kipeät ja oikeastaan vain pahentunut kipu tähän asti.

Oho, tonne ylempään jo muokkasin vastausta, mulla siis tosiaan muutenkin vähän taipumusta epäsäännölliseen kiertoon. Oviksen olin bongaavinani vähän yli viikko sitten. Eli kai ne menkat kohta ovella kolkuttelee.

iinaalisa: vaihtelee tosi paljon yksilöittäin ja kuinka pitkällä on ollut myös vaikuttaa. Mulla meni kesken ennen rv 5 loppua ja seuraava kierto ei ollu ku pari pv pidempi normaalin lyhyimmän kierron mukaan laskettuna ja ka. ei tavanomaista pidempi. Ovis tuli pari pv myöhemmin kuin km ja tässä viimeisimmässä kierrossa.

Pahoittelut taas tädeistä :/

Ja Kirppu petipuuhiin ;)

Itellä kp 16 dpo 0-1 en oo varma oliko eilen vai tänään, mutta varuilta talleteltu nyt joka päivä :D kun nyt menis edes viikko tästä nopeesti ni olis oikein kiva :D tsemppiä muillekkin piinailijoille :)

Mikä MrsBee muuten sun tilanne tällä hetkellä? Onko millainen vaihe meneillään?
Samoihin aikoihin kirjoiteltiin mm. km-puolella, niin kiinnostaa senkin takia =)

LaRa: Nyt on menossa "piinaviikot".;) Ovis tikkujen ja tuntemusten mukaan viime viikon lopulla. Lugesteronin aloitin pienellä annoksella dpo3 tässä kierrossa. Odotukset ei ole korkealla, oviksen jälkeen oli vähän aikaa nännit kipeenä, sitten ei muuta. Paitsi väsymys pamahti pari pv sitten, joko sattumaa tai lugeista mahd.

Miten sulla LaRa menee?

Käyn täällä kurkkimassa ja lukemassa, mutta en pysy kärryillä missä kukin menee, kun on niin iso porukka:rolleyes:

MrsBee kp18/25-32 dpo 6

Mitenkäs teitin tissikivut? Enteilisköhän menkkoja kun mulla on tissikipu laantunut tänään illan aikana. Oviksrsta lähtien olleet kipeät ja oikeastaan vain pahentunut kipu tähän asti.
Mulla on aina tissit eläneet omaa elämäänsä kipujen ja aristusten kanssa :grin en osaa siis mitään kommentoida, mutta pidetään peukkuja, että testaat pian ja plussaat!

Takaisin