Raskaaksi 2016

Ei varmaan vielä pystyisi ultrallakaan sanomaan onko uusi raskaus mahdollisesti alkanut mutta muutaman päivän päästä uusi verikoe! Jos hcg arvo noussut niin selvä peli:)

Onko teistä (varsinki jos on plussaamiskokemusta) kellään ollut sellaista että ovulaation jälkeen olisi ollut alavatsa kipeänä useita päiviä? Ei paljon kipeä vaan lähinnä muistuttelee olemassaolostaa vihlaisuilla yms. Pienellä kivalla. Mulla on sellaista ja vaikka en aijo alkaa jokaista juttua kuulostrlemaan ja tiiraamaan suurennusladilla niin tätä ihmettelen kun koskaan ennen ei ole ollut.
Nyt siis dpo4.

Milttis: mulla oli vatsa ovulaation jälkeen kipee tost kakkosesta. Ja yleensä oli vaan oviksen ajan kipeä mut siitä jatku jonku viikon-kaks.. sit plussasinki :)

Milttis, mulla taas on oviksen jälkeen viikon verran vatsajomoja ja -vihlaisuja aina, mut näähän on tosi yksilöllisiä juttuja. Itse olen ainakin sitä mieltä, että kaikki normikierroista poikkeavat tuntemukset antavat osviittaa mahdollisesta onnistumisesta ;)

On. Ei se punkun litkiminen ja päätös plussata nyt sitten valitettavasti auttanut. Tänään siis kp 1. Paskaa. Päätin, että jatkossa teen kyllä r-testin vasta, kun menkat on myöhässä, koska tuntuu, että sen tekeminen oikein kutsuu ne esille. Eilen siis tein testin (päivää aikaisemmin kuin yleensä) ja nyt se tätikin tuli sitten päivää aikaisemmin. Luteaalivaihe alkaa olemaan aika lyhyt, noin 11 päivää.. Vai miten se nyt meneekään jos pientä tiputtelua alkaa dpo 11 ja kunnon vuoto dpo12? No joka tapauksessa, pidempihän se saisi olla.. Mitkäs kikkakolmoset sen pidentämiseen auttoikaan?

Piristäkääs joku nyt päivää positiivisella testituloksella!

Syksyinen kp1/26-27, yk5

Maanantaina nappastiin kierukka pois ja nyt alko vuodot, viikko aikasemmin mitä ois pitäny alkaa.. joten laskenko nää nyt ihan normaaleiks ja lasken et olis kp1?? :o

Pahoittelut troll ja muillekin negoista.

Kiva että on saatu lokakuullekin jo muutama plussa :-)

Syksyinen tsemppiä! Täällä kp3 menossa ja tuntuu että loppujen 21-26 päivän kuluminen kestää varmaan vähintään puoli vuotta :0 :D Ajattelin myös testata vastaisuudessa vasta kp 29.. (Katotaa maltanko odotella niin kauan...)

Jojoba mulle sanottiin poiston yhteydessä et poistopäivä ylös ja sit sen jälkeen alkaa tyhjennys. Laskin uuden kierron alkavaksi kierukan poistosta. Mulla meni eka kierto siis näin: poistopäivä kp1 sekä 2, 3 ja 4 vuotoa, sit kp 24 jälkeen alko ekat oikeet menkat. Tämä toinen kierto oliki 29 päivää :)

Rbck kp3 yk3

Muokattu viimeksi:
Heips! :) onko kellään ollut ikinä kiinnittymiskipuja? mulla oli eilen dpo 6 ja ihan järkyttävät menkkajomotukset. sattui ja särki muniksiin ja alaselkään ja nivusiin.. kesti päivästä iltaan ja yön aikana loppui. oon ihan hämilläni tuosta kun ikinä ennen oo tuollaista ollut.. nyt dpo 7 ja olo suht normaali, välillä nippailee vatsaa mutta nuo eiliset kivut on poissa..

Samanlaisena ovistesti tänään kuin eilen eli ei ovista vielä... Typerää ku viiva pitää olla jo noin vahvana vaikka ovis ei vissiin oo vielä tuloskaan... :/

Ymmärtääkseni (voin olla väärässä mutta näin itse sillon ymmärsin) että ei voi raskautua jos on hcg vielä koholla km:sta. Koska jos on raskaushormoonia niin ei ole "lisääntymiskykyinenkään". Kroppa ei tuota silloin uusia soluja, kun se "luulee" olevansa edelleen raskaana. :sad001 Mutta kuten sanoin, voin olla väärässäkin!

Tänään aamulla tuli tälläinen tulos, enpä tiedä sitten mitä ajattelis. Onhan noita hailuroita nähty melkein joka kierrossa. Joten ei auta kun seurailla kuinka tän akan taas käy.

ImageUploadedByVau Foorumi1454521962.695789.jpg

Muurahainen dpo 9, yk 24

Mä en valitettavasti muurahainen näe mitään hailuraa, mutta se johtuu todennäköisesti tästä mun koneesta. En lähde kyseenalaistamaan näköhavaintojasi, tietenkään :) Peukut ja varpaat pystyssä, että lähtisi vahvistumaan.. Hyviä uutisia kaivataan! SInullakin on pitkä taival takana ja plussa olisi niiiiiiiin ansaittua <3

Muurahainen: Kyllä mä nään pientä viivaa tuossa alimmaisessa testissä, toivotaan viivojen vahvistumista.

En osaa kertoa mitään noista hormonitasoista, kun en ole koskaan kokenut keskenmenoa, mutta eikös ne pitäisi aika nopeasti laskea jos raskaus keskeytyy, jospa jo uutta raskautta.

Ellu: mulla on ollut nippailuja eli ns. Kiinnittymiskipuja, viimeksi kyllä niistä aavistinkin että taisi tärpätä..ja niinhän se tärppäsikin.. Piinallista onnea :)

Omaa napaa: Clearblue hymynaama testit kolahti tänään postilaatikosta, nyt sitten odotellaan sinne huhtikuulle että pääsee testailemaan, tuskinpa mies suostuu yhtään aikaistamankaan yritystä. Luulen kuitenkin että ovuloin, koska tikkuun viivat sain.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, tää tyttö menee nyt nukkumaan.

Mahtavaa kun noita plussia satelee..

Syksyinen onpa harmi :( uusi kierto tuokoon nyt plussan! :)
Muurahaisella minäkin nään nyt jotain :)
ON: täällä lueskelen teiän juttuja ja aina välillä tulen huutelemaan :) omat fiilikset hyvät, epäuskoiset tosin. Oireita tulee ja menee, kaipa tämä pikkuhiljaa itsellekin alkaa realisoitumaan :)

Kaikille tsemppiä ovisten pongailuun ja plussien saantiin! :)

Omppoloinen rv 5+0

Takaisin