Raskaaksi 2016

Syksyinen kiitos! :) yritän nauttia ja olla stressaamatta liikaa :) niin monta negaa tuli testattua ja oli menkkajomojakin.. Odottelin vaan, että niin se uusi kierto lähtee pian taas käyntiin. Onneksi kuitenkin kävi näin :)

Ompa mukava saada uusia mukaan :)

Täällä menkkoja ei kuulu ei näy eikä minkään sortin tuntemuksia ole et tulis.. Kp 33/30 ja aamun testi nega.. Mikä lie hormonaalinen häiriö kyseessä..

Oon itsekin miettinyt tuota lääkärille menoa, yritystä kesänalusta 2014 asti, tosin tjottailu meiningillä töiden vuoksi, siltiki monet tallettelut osu oviksen seutuun. Menkat olleet säännölliset sen jälkeen ku epillerit oon lopettanu eli samoista ajankohdista ja eka kerta nyt ku pitempi kierto.. Masentaa ku ei tiiä missä vika, kertaakaan ei ole km ollut..

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Mamma_88 Yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ tjottailua 3/2015, yritystä 6/2015. Toinen toiveissa
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk4
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Kirppu^ yk 3
Ansaki yk 3
Rbck yk3
Unajama Yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga
Simpsakka yritystä 07/15
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16

Lisäsin itseni plussanneisiin.. :)

Mamma_88 joo ei kasva, eikä lapsetkaan tule sormia napsauttamalla, ainakaan aina. Kyllä se yksityiselämä kuitenkin sen työn edelle menee, jos niitä lähdetään puntaroimaan. Eihän sitä taaskaan tiedä kuinka nopeasti mahdan raskautua ja pysyykö kyytiläinen tällä kertaa mukana, et me kyllä jatketaan yritystä heti kun tämä km saadaan tästä pois alta.

Onko kellään kokemusta noista raskauskeijulta saaduista testeistä, jotka tulee ovistestien mukana? Kaks viikoa keskenmenosta tein ne ja näyttivät melkein selkeetä negaa, mutta niiden jälkeen olen tehnyt pregcheckin testejä ja ne näyttääkin sitten selkeetä plussaa eikä lähde himmenemään minnekkään. Huomenna asian takia verikokeisiin miksi hcg ei ala laskemaan :shifty:

Onnea omppoloinen! :)

on: aloitin huvikseni ovistestailun jo eilen. Tein äsken ovistestin ja se on nyt sen verta vahva että vois olettaa oviksen huomiseksi. Hieman omituista tosin sillä huomenna vasta kp12 ja mulla ovis ollu joka kierrossa vasta kp 16-18. Ovis oireita ei tietenkään ole. Paitsi joku ihme juilinta vatsan vasemmalla puolella mutta mulla on ollut vatsa jotenkin täynnä ilmaa muutaman päivän ehkä se on vaan sitä? No huijas se mua viimeki kierrossa. sain oikein vahvan viivan kp13 ja seuraavana päivänä oliki jo viiva melkeen poissa. Jatkoin tikuttelua ja sain ovisplussan sitten kp18. Tiedä mikä tuo kp13 vahva viiva sitte oli.. yrittikö ovuloida ja epäonnistu...?

Liitteet

• DSC_0160.JPG
    DSC_0160.JPG
    640.9 KB · Katsottu: 153
Hei onko tri tolosen foli-b strong ok foolihappolisä?Siinä oli muitakin b-vitamiineja.Äitini pyysin tuoda niin toi tuollaisia.

hmm... Jännää vain, että keskenmenon jälkeen mulla näytti herkemillä testeillä kaks viikkoa km jälkeen melkein puhdasta negaa ja sen jälkeen ei niin herkillä näyttää selkeetä plussaa... Tuossa kuva jossa testit on tekojärjestyksessä, herkimmät on ekat kaksi :shifty:

12659840_957651387617347_1313856623_n.jpg

Kkm:n jälkeen mulla meni kaksi viikkoa ainoastaan kun sain negan ja sen vielä varmistin verikokeella. Mutta onkohan jotenkin eri juttu lääkkeellisellä tyhjennyksellä? Vai vaikuttaako se asiaan mitenkään, eipä kai?

Mulla lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen meni reilu 2 viikkoa negaan. Muistelen lääkärin sanoneen, että kolmessa viikossa pitäisi ainakin reilusti tippua hcg:n...

Mulla oli tuo lääkkeellinen tyhjennys ja kaikki tuli 9 tunnissa ulos, jälkivuoto kesti kaksi viikkoa o_O No joka tapausessa huomenna aamulla menen verikokeeseen. Raivostuttaa vain tää tietämättömyys mikä on meneillään.

Tosin merkkejä on tädin tulosta esim. menkkamaiset jomottelut nyt pari päivää, mutta ois nyt kiva tietää että onko vanhoja hormoneja vielä noinkin paljon, jotain raskausmateriaalia jännyt vai voiko jollakin ihmeellisellä tavalla olla jo uusi raskaus...

Toivotaan Iinaalisa, että olis jo uudelleen tärpänny:)
Mulla tosiaan siksi näytti noin kauan, koska vuosin koko ton ajan, söin terolut kuurin vuodon lopettamikseksi tuloksetta, tuli kohtutulehdus sun muuta mukavaa. Toivotaan tosiaan, ettei kenenkään ainakaan tollasta täydy käydä läpi. Jospa olisi omallakin kohdalla tällä kertaa vähän iisimpi keissi.

Mitenköhän se uusi raskaus voidaan huomata verikokeissa jos onkin vanhaa hormonia, onko silloin ainoa vahtoehto ultra? :o

Takaisin