Unajama
Kommentoinnin ninja
Kesäkuunmammat 2014
Helmimammat 2018
Marraskuun äidit 2019
Tammikuiset 2021
Pätkis, meilläkin kävi esikon kanssa niin että oltiin yritetty lähes kaksi vuotta ja sitten hakeuduin alkututkimuksiin polille kun olin sata varma ettei enää tärppääkään. Aika tuli ja sitä odottelin vaan enkä sinä aikana oikeestaan ajatellutkaan mitään kiertoa tai raskauden mahdollisuutta. Kävikin sitten niin että juuri siinä kierrossa kun varasin ajan, esikoinen tärppäsi. Olin siis käytännössä luovuttanut, että luomuna ei raskaaksi tulla. Sattumaako, sitä ei ikävä kyllä voi tietää... Gyne nytkin kovasti vakuutteli että ei saa ajatella asiaa niin varmasti taas tärppää, harmi kun ei sitä nyt pysty oikein käytännössä kokeilemaan että toimiiko oikeasti vai oliko esikko sattumaa koska nyt tiedän että voin todistetusti tulla raskaaksi ja saada lapsen.
Täällä alko eilen yk 4. Mutta oon silti niin fiiliksissä nyt, koska edellisissä kierroissa kkm:n jälkeen on tuhrutellu vähän väliä ja menkat ollu onnettoman pienet tuhrut vaan kans, mutta nyt viime kierrossa ei tullu tuhrua kertaakaan ja nyt on oikein kunnon täti kyläilemässä!