Raskaaksi 2016

mamma_88,
Kyllä määki nään tossa kaks viivaa, onnea ja toivotaan et vahvistuupi :)

Mileim,
Testaappa nii josko mäki sit uskaltautuisin :D täällä 31/30 menossa ja menkoista ei hajuakaan... määä niin piän piän peukkuja, et sulla näkyy kaks viivaa :)

Tonttu92 katson huomisaamuun asti ja varmaan sit testailen, jos on enää siinä vaiheessa aihetta testata :D
Pidän ajan tasalla mitä nyt sit tuleekaan tapahtumaan :)

Monet puhuu siitä että kun lakkaa yrittämästä niin tärppääkin.
Mutta kuinka se käytännössä edes toimisi? Eihän sitä asiaa voi edes lakata ajattelemasta, ainahan se mielessä pyörii jollainlailla.
Jos meillä lopetettais yrittäminen se myös tarkoittaa sitä että otetaan kunnollinen ehkäisy käyttöön eli raskautuminen mahdoton.
Nytki puolen vuoden sisällä ei oltais kertaakaan harrastettu seksiä oviksen aikaan ellei oltais erikseen selvitetty koska on ovis ja sovittu että silloin pitää tallettaa.

noh eteenpäin sano mummo lumessa... :)

Täällä mennään kp20 ja dpo 1. Pupuilu on oikeen kunnolla ja huomenna vielä viimeinen folliultra koska gynekologi halusi akateemisesta mielenkiinnosta tarkistaa että ovulaatio varmasti on tapahtunu. Ite uskon oviksen olleen pe-la yönä heti pian vuorokauden vaihtumisen jälkeen kolloin koko alamaha oli tunnin pari kipeä ja arka. Meni yön aikana ohi. Aamulla o-testi antoi vielä hivenen vaaleamman viivan ja illalla ei enää mitään joten vahva usko ovulaatioon on :) Fiilis on hyvä. Välillä huomaan ajattelevani että hedelmöittyminen on tapahtunut ja toisinaan huomaan ahattelevani seuraavia menkkoja. Nyt ku sais heitettyä asian mielestä pariksi viikoksi. Paitsi että aijon kyllä sitä viiniä ottaa :P

Mamma88:lle varovaista onnea haamusta ja vahvistumista :) jännällä ootan teistä muistaki parin plussaavan tähän kiertoon :)

Noniinh.. aamupäivällä mainitsemani päätä nostava toivo laskee päänsä hetkeksi. Hieman tuhruttelee, joten sanoisin huomenna olevan käsillä kp1 ja yk 3 pärähtää samalla käyntiin. Tai toivo ei toki kokonaan päätään laske, vaihtaa ehkä vaan vähän toivon aihetta. Jos lokakuuvaavin sijasta saataskin sitten marraskuuvaavi.. :P

Älä Tonttu92 pidä meitä kauaa jännityksessä, eikun vaan testaamaan!! Kerro sit miten käy, peukut ja varpaat täällä pystyssä!! :)

Mä tungen törkeästi tähän väliin ainakin näin ens alkuun itseni tilanteesta avautumaan. Laitan tähän samaa, kuin tuonne toiseen ketjuun.
Mä oon aivan pihalla omasta kropastani. "Huvikseni" o-testasin äskettäin. mun mielestä ovis olis ollut kylläkin 15.1. Tienoilla (ei tosin todellakaan varma tieto, kun kiertokaan ei käynnistynyt vielä km jälkeen..) Ainakin testeihin tuli viivoja, mutta ei ehkä ihan noin vahvoja, eri testit kylläkin kyseessä. R-testin oon tehnyt perjantaina, aivan selvä nega. pari päivää ollut vahva tunne siitä, että menkat alkaa. Voisikohan olla pieni mahdollisuus kuitenkin..

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    621.7 KB · Katsottu: 176
Pätkikselle osanotot menetyksestä <3
Ja plussanneille onnentoivotukset <3 Simpsakka, mamma88. Olikohan muita.. Jos, niin kaikille tasapuolisesti onnea :)

Ei onnistu kuvan lisäys mutta apteekin testi tehty aamulla ja kyllä siihen viiva tuli vaikkakin haalea mut ihan värillinen.Että ei nyt epäilystäkään siitä onko jotain tapahtunut.Se oonko nyt raskaana vai onko vaan kiinnittymisyritys selvinnee myöhemmin.Ajattelin säästää toisen apteekin oman ainakin torstaihin sitten pitäisi tulla jo selkeämpi viiva :):wav
Oon kyl ihan ihmeissäni ja kiitollinen jos nyt näin nopeasti raskauduin.Ja vähän vaivaannuttavaa kun toiset kauan yrittäneet ja meillä menikin ehkä näin helpolla.Toivon todella,että te muutkin pian plussaatte!

Lara, nyt kyllä suosittelen tekemään uuden raskaustestin. Tai sitten sulla kierto nyt venyy km:n jälkeen. Jotenkin kyllä veikkaisin enemmän raskautta. :) tsemppiä sinne!

Vaveli mikä kp/dpo sulla on nyt? Ja oikein paljon onnea sinne ja tarrasukkia matkaan! :) ps. Kuva olis kiva :D

On: täällä mennään taas kierron loppuajan piinapäiviä. Keskiviikkona meinasin ekan testin tehdä. Aivan liian aikaisin tiedän sen kyllä, mutta kun noita raskaustestejä on tuolla kaapissa 20kpl, ni se on aivan sama. :)
Oireita ei mitään aiempiin kiertoihin verrattuna ole erikoisia, aina näitä samoja on ollut, joten odotukset ei kovin korkealla ole. Miksi tämä kierto plussan toisi, kun ei aiemmatkaan ole tuonut...

Muurahainen dpo 7, yk 24

Hei, kyselisin tällaisesta onko muilla ollut vastaavaa, tietoa. Eli, joulukuussa sain flagyl comp puikko kuurin oletettuun bakteerivaginoosiin. Eli vihertävää limaista valkovuotoa. No, kuurilla loppui noin viikoksi, ja vuoto palasi. Tammikuun alussa söin taas viikon vahvemman flagyl kuurin tabletti muodossa. Njuu, vuoto loppui reiluksi viikoksi ja alkoi nyt TAAS! Kaikki sukupuolitestit tehtiin varmuudeksi joulukuussa ja papakin oli ok. Mietin vaan että jos/kun minulla nyt uusii kokoajan oletettavasti tuo bakteerivaginoosi niin voisiko se vaikuttaa siihen etten raskaudu? Tämä vaiva ollut siis jo viime kesästä, lääkärille sain ajan vasta joulukuulle. Plus että ihmetyttää missä vika kun en raskaudu. Minulla on yksi 7v tytär joka sai alkunsa KERRAN ehkäisyttä harrastetusta pupuilusta silloisen ihastuksen kanssa. Plus reilu vuosi ekan raskauden jälkeen tulin myös kerrasta raskaaksi, kun pari päivää myöhässä e-pillerit aloitin. Ikävä kyllä toisen raskauden kohdalla tein abortin, nuoren ikäni ja silloin voimieni riittämättömyyden takia. Nyt syyllistän itseäni tuosta!
Senkö takia en enää raskaudu, onko tämä joku luonnon kosto. :( ja onnea teille jotka plussan olette saaneet. Vuosia sitten ajattelin että raskautuminen on NIIN helppoa, mutta nyt jo toista vuotta yrittäessä alkaa toivo jo hiipua.

Julianna, kannattaa käydä naistentauteihin erikoistuneella gynekologilla tutkituttamassa paikat ja saat kunnon lääkkeet. Jos kohdussa ei kaikki ole tasapainossa niin kyllähän se raskautumiseen todennäköisesti vaikuttaa!

Huomenta

Mamma_88 ihan selvä toinen viiva, kyllä siellä pieni on kyydissä.. <3

Oli pakko tulla tänne tuulettamaan, juteltiin miehen kanssa eilen ja nyt päätettiin yhdessä että huhtikuulla alkaa viidennen lapsen yritys :) oon niin onnellinen... :happy093Siihen asti kuumeilen täällä teidän kanssa :smile

Ihanaa viikkoa kaikille

Selvä haamu ovistestissä kp 9/24-27, jännää! Laskurin mukaan ovis 3 päivän päästä :) ehkä mä sit sen oviksen saan napattua elämäni ekan kerran ;)

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk6
Mamma_88 Yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ tjottailua 3/2015, yritystä 6/2015. Toinen toiveissa
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk4
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
omppoloinen yk3
Kirppu^ yk 3
Ansaki yk 3
Rbck yk3
Unajama Yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga
Simpsakka yritystä 07/15

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16

Päivitin vaan omia tietojani, sieltä ne menkat tuli sit kuitenki. Sofit huijaa tylysti. Kiertoki veny 24stä 29ään. Voi ***kele.

Monet puhuu siitä että kun lakkaa yrittämästä niin tärppääkin.
Mutta kuinka se käytännössä edes toimisi?

No meillä kävi niin, että olin käsityksessä että progesteronitaso ois sen verran alhainen ettei munasolu välttämättä irtoa, mutta jatkotutkimuksiin tms. ei vielä päästy. Muutaman kerran tuli vuotoa, jonka oletin kiinnittymisvuodoksi, mutta ei ensimmäistäkään plussaa. Kun mulla alettiin epäilemään kilpirauhasongelmaa, alotin suunnitelmallisesti lisäravinteet, otatin kalliit verikokeet ja ku pääsin vihdoin lääkäriin jossa sain diagnoosin, aloitin kilpirauhaslääkityksen. Tässä kohtaa me ei enää "yritetty", koska vittuakos tässä tikutellaan jos se munasolukaan ei välttämättä irtoa tms. Aloitin kilpirauhaslääkityksen ja sit mietittiin että joo, ovis taitaa olla jossain näillä main, eikä meillä oo kumeja. No mutta eihän se kilpirauhaslääkitys VOI näin nopeasti vaikuttaa (ajattelin että yritellään sitten ku on lääkityksellä hoitotasapaino). Tuli kiinnittymisvuotoa, jota luulin aikaisiksi menkkojenaluksi. Ajattelin että lääkitys sekoittaa hormonikiertoa. Kunnon menkkoja ei tullutkaan ja kp 44 havahduin (normikierto 28pv), että joo ei näy ei kuulu. Tein töiden jälkeen raskaustestin raskauden poissulkevana tekijänä, mulla ei ollut pienessä mielessäkään edes epäilyksen häivähdyksenä, että voisin olla raskaana. Olin. Ei se tarvinnu ku sen yhden kerran.

Nythän me tiedetään että myös simpoissa on isosti vikaa joten aikamoinen onnenkantamoinen tuo esikoinen on.

Muokattu viimeksi:
Mileim,
Mää sitte kerron kunhan maltan tehä testin.. Tänää ollu semmosia menkkatuntemuksia, et alamaha ollu samanlain kipiä,mutta vielä ei ainakaan ole vuoto alkanu.. Tilasin vauvalasta 20 testiä, joka sorttia... Jos ei menkat ala ennen ku paketti saapuu nii ilmottelen sit tikutteluista :D

Nyt siis kp 32/30

Koitan ny veikkaan et ei onnistu.Kp29.En oo ovista tikuttanut niin ei tietoa mikä dpo.Ja kierron pituudesta ei tietoa kun menkat tuli 24pv kierukan poistosta ja nyt niistä siis se kp29

Takaisin