Raskaaksi 2016

Mie en oo löytäny netistä mistää tietoo et greippiä ei sais käyttää samaan aikaan vitamiinien kanssa. Jos joku on löytäny ni saa laittaa linkkiä. Joidenkii lääkkeiden kanssa greippi ei sovi ja on jopa vaarallinen kun hidastaa imeytymistä ja voi moninkertaistaa lääkkeen vaikutuksen. Mut mitään mainintaa vitamiineista ei löydy. Minä siis otan vitamiinit greippimehun kaa samaan aikaan sillon kun greippimehua sattuu kaapissa olemaan, tämän lopetan jos joku osaa kertoo miks näin ei sais tehä.

Mua alkoi kanssa kiinnostaa toi greippi-juttu ja vähän yritin katella, kaikki näytti perustuvan siihen kanadalaiseen tutkimukseen eikä sii mainittu sanallakaan vitamiineista, vaan muista lääkkeistä. Löysin myös yhden englanninkielisen sivun jossa sanottiin että ei vaikuta vitamiineihin. Uskon kyllä että olisi jossain purkissa maininta jos ei saisi vitskuja ottaa greipin kanssa, varsinkin kun tuolla luki että greipin vaikutus lääkkeisiin kestää kolme päivää sen greipin nauttimisen jälkeen.

Minttukarkki mulla oli menkat nyt just samanlai ihmeelliset, kolmantena päivänä vuoto loppui kuin seinään ja jatkui ihan pikku tuhruna.. ihmeellistä..

Apua iik!Heräsin yllättäen taas liian aikaisin ja tein pc-testin sekä sellaisen hcg-testin.Pc-testin ilmestyi testiajalla erittäin haalea viiva,jossa mun mielestä on ihan väriä kylläkin tosi haalea.Hcg-merkkisessä(vauvalan)ei kyl näy mitään mutta eikös pc pitäisi luotettavampi?Jännittää ja toivottavasti en tipu kovin korkealta.Mutta viiva mikä nyt tuli on kyllä selkeämpi ku haamut mitä oon saanu.Jos malttaisi maanantaihin odottaa uuden pc-testin tekoa.Yksi niitä on enää loput sofia ja tuota Hcg-merkkistä.En tiiä jos hakisi myös digin saako niitä apteekista ja mitähän ne siellä maksaa?

Digejä saa ainakin isoista apteekeista, maksokohan jotain 13€..? Onnea testailuun, toivottavasti viivat vahvistuu!

22d82dca21abd249069abece65f027de
5f700263ebd7bedc3e3e681a43acbdaa

Eli ensin tuo attach picture ja sitte ku sen on valinnu ni painaa tosta direct imagesta ni se tulee tekstikenttään se kuvan koodipätkä ja julkaistessa näkyy teksin yhteydessä :-)

Heips!

Kirpulle pahoittelut tädin saapumisesta.
En tiedä niin noista poppakonsteista greippimehu jne.. Onhan sitä kaikkea tullut kokeiltua.

Omaa napailua:
Tänä aamuna otettu testi viiva on tummunut eilisestä, luulen että ovulaatio tämän viikonlopun aikana jos ei sitten jo tänään. Osaako kukaan sanoa mistä Clearblue hymynaama testejä saisi edullisimmin tilattua? Apteekissa oli hirmu kallis ja monella verkkokaupalla myös. Mutta kyllä nyt näyttää että se ovulaatio tapahtuu, testi oli tosin eri merkkinen kun aikaisempi.

image.jpeg

Onko muita joilla Clearblue testit käytössä? Itse en oikein tykkää vertailla noita viivoja, aiheuttaa mulle ainakin stressin...siksi mietin niitä hymynaamatestejä.

Ei se auta muuta kun lähtee lasten kanssa ulos, mies työreissussa koko viikonlopun...että nyt on pakko ajatella muutakin kun vauvoja..

Aurinkoista lauantaita kaikille :hello

No kun niin minäkin..! :) samanlainen oli aluksi esikoista, ja nää mahatuntemukset kyllä puhuis puolesta. Toisaalta nää sofit on aika susia. No, ei auta kuin jännätä maanantaihin. :D

Pahoittelut tädeistä, täälläkin PITÄIS huomenna/alkuviikosta varmaan kp1 alkaa.. Ellei kierto oo ihan sekasin.
Tosin tuntemuksia ei oo vielä suuntaan eikä toiseen, tiedä sitten..
Yritän malttaa olla testaamatta turhia, jos ei tätskä tule kylään, ens viikon loppupuoliskolla vois testata.....
Tänä aamuna niin teki mieli käyttää yksi testi, mut pidin testit visusti kaapissa. Noinkohan ois vielä mitään näkyviin tullutkaan.. :)

Mileim kp 25/26, yk2, arvioitu dpo 10-12..

Kyllä siinä ihan selvä haamu viiva on Mamma_88 :) tuollaisen olen saanut kun testasin jo ennenkun menkat edes myöhässä, vahvistui päivä päivältä ja raskaana olin. Toivottavasti myös sinulla vahvistuu kunnon plussaksi.

Laskeskelin kiertoani ja nyt siis kp 12, eikös ovis ole 28 päivän kierrolla n. Kp 14-15?
Tilasin sitten Ebayn kautta hymynaamatestereitä, niillä sitten testaillaan seuraavassa kierrossa. Hintakin 7 testille oli alle 20 euroa + 2,50 euron toimitus

Enisa kp12/28 ( kuumeilija)

Enisa83, mä olen käyttänyt clear bluen kaksoishormoni testiä ja tänään sain tähän kiertoon ekan vilkku-hymynaaman. Kallishan se on mutta mulla on sama etten jaksa ressata itseä vertailemalla viivojen vahvuuksia.. samaa testiähän voi käyttää useammassa kierrossa jos vain tikut riittävät.

Mamma88, SELKEÄ haamuja tuo on, jes! :)

Mäkään en oo kuullut tosta greippijutusta, ajattelin ottaa ens kuussa käyttöön, jos nyt ei natsaa.. Mut taidankin jättää aloittamatta, uskon enemmän vitskuihin kuin mehuun..

Dpo 4, tylsää odottelua reilu viikko ennen testausta. Aika matelee!

Takaisin