Raskaaksi 2016

googletin hieman ja en kyllä löytänyt yhtääkään sivustoa missä olis sanottu että greippi vaikuttaisi vitamiineihin. Lääkkeisiin kyllä voi vaikuttaa. Tiedä sitten kuinka luotettavia nuo sivustot (amerikkalaiset) on missä ihmiset voi netin välityksellä esittää kysymyksiä lääkärille. Tällaisella sivulla oli mainittu ettei vaikuta vitamiineihin.

Onnea plussanneille (myös haamuista) ja toivotaan et viivat vahvistuis ja toveri pysyis mukana :)

Täällä siis nyt kp 30/30 arvioitu dpo 14.. Tätiä ei oo näkyny eikä minkään sortin menkkatuntemuksia mitä yleensä ollu.. R-testiä en oo uskaltautunut edes tekemään, hirveä pelko jos se onki nega.. Jännä sinänsä ku yleensä oon niin malttamaton tikuttelija et r-testejä menee n.kp 25 alkaen sinne asti et menkat tulee :D

Oireina on nyt lopussa ollu jatkuva vessassa ravaaminen, jopa yöllä.. Pääkipuilua? Kuuluuko edes yleensä oireiluun? Alavatsassa juilimista, mahan turvotus, lämpömittarin löysin ja n. Astetta korkeammalla lämmöt kuin normaalisti, tiedä sitte olenko kipeäksi tulossa.
Oireille löytyy mun pääkopassa tällä hetkellä kaikkia muuta selitykseksi paitsi raskaus.. En tiiä mistä tää negatiivisuus raskautumista kohtaan pulppuaa.. Noh, ei se auta ku päivä kerrallaan ja toivoa et täti ei tulis nyt ollenkaa nii rohkenis ensiviikolla testailemaan..

Tonttu92 samassa tilanteessa siis ollaan: testauspäivä lähenee ja ei tuntemusta että ois menkat ees alkamassa.. ja itellänikin on jotenkin tunne et ei sitä tässä raskaana olla, täti pamahtaa huomenna aamulla tuntemuksineen päivineen kerrasta.
Tsempit siis meille, toivottavasti tästä epäuskosta päästään ja päästäs kohta testaamaan ja plussaamaan!! :P

Kp 25/26, yk 2, dpo 10-12

Tonttu92 oireet kuulostaa kyllä aika hyviltä ;) Mullaki oli ennen plussausta päänsärkyä päälaella? Yleensä tosi harvoin pääkipua.. Siitä vaan testaileen :D

Mileim,
Toivotaan, et täti jää tulematta ja plussa pärähtää :)

Simpsakka,
no mullaku ei oo oikeen koskaan tätä päänsärkyä... tiiä sitte mistä johtuupi... ja en minä uskalla testata, ei oo testiäkää nyt varalta kaapissa nii joutus apteekkiin lähtiä :D oottelen nyt rauhassa sitä tätiä, kyllä se sieltä tulee :P

nii ja unohin laittaa et mulla on iha jatkuva nälkä! sisko katso eilen silmät selällään, et miten sä syöt noin paljo ku oot aina ollu niin pieniruokanen...

Väärälle palstalle kirjoittelin, sorry!
Teitäkin käyn seurailemassa :)

Muokattu viimeksi:
Oliko kellään kokemuksia onko letrot vaikuttanut oviksen ajankohtaan? Onko siis aikaistunut/myöhästynyt vai pysynyt samoissa kuin ennenkin? Sit huomasin tänään kp 10 että pientä veren sekaista valkovuotoa tullut pikkareihin ja myös pyyhkiessä paperiin, koskaan ennen ei tämmösiä ylimääräsiä tuhruja ole ollut. Johtuuko siis mahollisesti letroista...??

Tonttu92 ootko mitannu lämmöt aamulla ennen sängystä ylösnousua? Kuulostaa hyvältä lämmön nousu jos on aamulämpö, varma raskauden merkki :)

Mamma_88 toivottavasti haamu lähtee vahvistamaan :happy:
Mulle tuli eilen tilaamani One Step HCG erityisherkät testit vauvalasta. Onko teillä kokemusta kyseisistä testeistä, onko ne miten luotettavia? Mulla on tänään kp24 ja dpo 10 ja jossain vaiheessa vasemmalla puolella vaan tuntu menkkamaisia tuntemuksia, mikä on mulle outoo kun tuntemukset tulee yleensä vasta samana päivänä kuin alkaa ja kierron pituus mulla on 28-29. Mä tiiän että mä tipun ja kovaa kun menkat alkaa mutta murehitaan sitä sitten vasta.
Birita kp 24/ 28-29 dpo 10

Muokattu viimeksi:
Icequeen,
Juu, oon mittaillu.. Siinä 37 asteen huiteilla ollu.. Normisti mulla siis 35.4 tai sinnepäin.. Täti ei oo vieläkää tullu ja hirveen negatiivinen suhtautuminen mut toisaalta taas tuntuu et tipun ja korkialta jos menkat alkaa...

Mulla on noita vauvalan testejä 25 herkkyydellä ja ei oo näyttänyt mulle ku negaa tai ehkä erittäin haalea viiva tihrustamalla näkyvissä.Mutta pc:hin tuli tänä aamuna selkeämpi haamu, että selvinnee sitten onko noi vauvalan testit sellaisia et ei kovin helpolla ainakaan näytä.Ajattelin kyllä taas huomen aamulla niitä testata kun on enää yksi pc jäljellä eikä varmaa koska ehtii apteekkiin tms.Nyt kaapissa siis kyllä läjä sofia ja muutama vauvalan testi tuon pc:n lisäksi.

Täällä pieni toive nostaa päätään. Ihan pieni vaan. Vielä en testaa, jotenkin se pettymys on suurempi kun testaa negan kuin se, että ei testaa ja menkat vaan alkaa.. Ei tuntemuksia että menkat alkais tänään, en usko että alkaa. Ehkä huomenna? Nenä ollut tukossa pari päivää ja aamulla päänsärky. Ihan vähän juilii alavatsalla, mutta ei samalla tavalla kun menkkojen alkaessa.. voisko se olla... ehkä ei. Jos odotan vielä pari päivää.. :)
Ärsyttävää ja piinaavaa kun koettaa olla innostumatta ja väkisin sitä jossain mielen sopukoissa kuitenkin vähän innostuu..

Mileim kp 26/26, yk 2, arvioitu dpo 11-13

Neganeganeganeganeeeega.. Tän päivän 25mlu nega, voi vitsi tätä odottelua. ☺ huomenna ootellaan menkkoja, tai siis sitä ettei tulis!

07b9b4b17e0e7ea06041d179a3b597e1

No tein nyt kuitenkin vielä apteekin oman.. :D tiistaina tulisi postissa lisää testejä.

Mamma_88 näyttää lupaavalta kyllä sulla pikkuinen on kyydissä.Onnea!
On:Taas tullut uitettua sellainen 3 tikkua tänään :D Aamulla sofi ja vauvalan hcg-testi niissä näkyi jotain tosi tosi hailua,mut en olis ehkä plussaksi tulkinnut.Sain tänään nyt apteekin omia kahden paketin niin käytin nyt hetki sitten vielä viimeisen pc:n niin kyllä siihen viiva tuli haalea mutta mun mielestä ehdottomasti oli väriä.Kuvaa en osaa liittää ja ei oikein kuvassa ollut kovin selkeä.Jännittävää miten tässä käy.Huomenna varmaan pakko uittaa vielä apteekin oma ja toinen loppuviikosta jos niihin selkeän plussan saan niin sitten voisi uskoa että raskaana ollaan :)

Vielä että ei tässä auta kun todeta että en tiedä kuinka kovin noihin halpiksiin voi luottaa tai pc ainut.Tai sitten ne näyttää vasta kun menkat kunnolla myöhässä.Mä nyt en kierrosta tiennyt mitä olisi että koska menkat oikeesti myöhässsä mutta nyt kp28.

Mamma_88:lla ihan selvästi väriä viivassa, onnea :)

Vavel16:lle peukut pystyssä, että viivat lähtevät vielä vahvistymaan!

Mileim, nyt kannattaa testata, kun näyttäisi plussa-aallonpoikanen alkavan ;)

Vahvistumisia lupaaville viivoille. :)

On: iski sitten hiiva. Kiva kiva... Tuntuu että joka kierrolle on joku vaiva tiedossa. Viime kierrossa oli se vti tulehdus. Miks tää nyt taas tällaiseksi menee. :meh:

Kp 9/30-34

Takaisin