Raskaaksi 2016

Milttis punaviiniä juodaan juurikin kiinnittymisen aikaan. Itse join dpo 6 lasillisen ja plussat tuli molemmista punaviinikierroista! Tiedä oliko oikeaa hyötyä, mutta ei ainakaan haittaa :) Kiihdyttää siis kohdun verenkiertoa joka auttaa kiinnittymään ilmeisesti.

Huomenta!

Pätkis voimahaleja surun keskellä <3
Simpsakalle paljon onnea plussasta, ihanan vahvat viivat

Oma napa: tein ovulaatiotestin tänään ihan huvikseni nyt kp 11
Mitähän meinaatte, onkohan ovulaatio nyt?

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    462.9 KB · Katsottu: 151
Simpsakka, onnea plussasta! <3

Enisa, en vielä sanois tota plussaksi, kannattaa tänään vielä myöhemmin testata toinen, mutta ovis on varmasti lähellä! :)

Puhvis kp 53/34-? Yk9

Hienot viivat simpsakka, onnea onnea onnea!

Mäkän en Enisa vielä o-plussaksi tuota tulkitsisi, mutta jatka testaamista ja pupuilua tietysti kanssa, jos vain mahdollista ;)

Menkat ei alkanutkaan tänään vaikka eilen sen verran juili vatsaa että aamulla varma lorahdus mutta ei. Eikä kyllä myöskään r-testi näytä muutakuin negaa :/ ootan vielä viikonlopun ja jos ei menkkoja kuulu ni en tiiä mistä kyse. Raskausoireita ei ole. Mutta on sellanen olo että viikonloppuna lorahtaa koska mun menkat alkaa viimestää aina 28päivä,kertaakkaan ei oo menny yli sen.

Kiitos.. Aika haalelta viiva näyttää kyllä kuvassa vielä haaleammalta kun luonnossa. Mutta täytyy jatkaa testailua jos saan jo huomenna vahvemmat viivat. Miehen suostuttelu on vielä vähän vaiheessa :) toivon että pian suostuisi yrittämään. Mutta tää on jo puoli voittoa jos löydän ovulaationi. Iloista viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia :wink

Sen verran voin antaa omia vinkkejä mitä otin tähän kiertoon nii oli, että alotin e-vitamiinin oton ku luin jostain että se auttais limakalvoon. Mulla oli nimittäin viime kierrossa ihan selkeät raskausoireet mutta sitte menkat alkoi ja ajattelin että oli joku kiinnittymisyritys. Menkat oli tosi niukat ja ajattelin, että limakalvo ei varmaan ollut tarpeeksi paksu. Join myös lasin punkkua dpo5 ja 6. Eli voin suositella kaikille ;)

heippa kaikille, olen ollut foorumitauolla ja tulin vaan kertomaan että vielä täällä ollaan,pidän vaan vielä vähän taukoa,tämä ryhmän tahti oli niin kova etten pysy perässä, ryhmä on kyllä ihana mutta jotenkin tuntui että tarvitsen pienen breikin,muuten meni vaan nenä kiinni tietokoneessa tai kännykässä ja mietti miksen raskaudu..
huomenna loppuu terokuuri ja sitten jos ei tärppiä niin pääsen tutkimuksiin... tässä kuussa en ole edes ovista odotellut ja peittoakin heiluteltu silloin kuin tuntuu,ihanaa kun on saanut ajatuksia muualle... alkoi mennä siihen vuoden vaihteessa, etten muuta miettinytkään, mutta piti tulla kertomaan että hengessä olen mukana ja tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille!!!!

Julianna89 tervetuloa.
Simpsakka hirveesti onnea!

Itseä. Tänään hain terot ja r-testin varalta. Oli niin ihmeelliset nuo menkat että testaan varalta ennen kuurin aloitusta.

Onnea simpsakka plussasta! :)

Omanapaa: Täällä vasta kp 3 menossaja vuoto jo loppumaan päin. Ihan pientä vuotoa vessareissujen yhteydessä enään. Olipas niukka vuoto ku kaks kokonaista päivää vaan kesti :o onko huono merkki tai osaako kukaan kertoa miksi nuin lyhyt vuoto? Normaalistikkin minulla kyllä vuoto päiviä on vain 3-5..

Hyvää viikonloppua ja toivotaan että moni plussaa nyt viikonloppuna! :) onko kukaan edes testaamassa nyt viikonlopun aikana? :p

Mulla on kyllä maailman ihann gynekologi. Ei vielä äskeisessä ultrassa ollut munasolu irronnut mutta kuulemma varmasti viikonlopun aikana. Käski rentoutua, ajatella muita adioita ja pupuilla :) haluaa kuulemma akateemisesta muelenkiinnosta maanantaina vielä kurkistaa mitä munikselle kuuluu. Ovistesti antoi vahvaa viivaa rilen illalla ja tänä aamuna joteb hormonitki näyttäs toimivan :) nyt ei muuta ko viiniostoksille ;)

Milttis kp 18, dpo -1 tai -2

Onnea plussasta Simpsakka :)

hei
Liittyisin keskusteluihin mukaan. Meillä yritystä jo yli vuosi tuloksetta takana.
Greippimehun nyt otin poppakonstiksi mukaan. Olisiko jotain muita mitä muut käyttänyt?

Kp 2

Smurfiina, minulla on vehnäalkioöljy ja Gelee Royal -tab (niistä löytyy tietoa googlettamalla :happy:) vinkkinä sinullekin että tuolla 'ei tää voi olla niin vaikeeta' ketjussa on niitä juttelemassa joilla raskautuminen on kestänyt yli 6kk (joillain jo vuosia). Sieltä saa hyviä vinkkejä ja vertaistukea.

Voimia Pätkis ❤

Ja onnea Simpsakka!

Minulla ei jostain syystä päivity ilmoituksiin uusista viesteistä kuin osa, joten ihan mukavasti on luettavaa kun täällä kerkeää käymään..harmi kun nuo tädit on ilmestyneet kylään, toivottavasti tajuavat ensikuusss pysyä poissa!!

Vielä ollaan raskaana, jotenkin on alkanut huolettamaan jos taas meneekin kesken. Mutta pitää kai vain koittaa olla murehtimatta ja vaikka yrittää uskaltaa soitella neuvolaan

Pahoittelut kirppu tädistä :sad001
Mä luin jostain näistä palstoilta , että greippimehu ja vitamiinit ei käy yhteen. Oisko ollut niin että greippimehu neutraloi vitamiinit. En oo todellakaan varma enkä muista tarkasti. Onko täällä kellään tietoa asiasta?
Mun keskiviikkona tilaamat erityisherkät testit tuli,enkä meinaa millään olla testastaamatta sitä negaa :) vielä voi ehkä vähän hymyilyttää mutta kyllä se siinä vaiheessa viimeistään itkuks muuttuu kun menkat alkaa. Mulla ei oo mitään muuta oiretta ollut kuin itkuherkkyys,mikä ei oo yhtään kiva. Mies jos sanoo jonkun asian mun mielestä väärin niin se jo itkettää. Miehen 7v poika tyhjensi iltapalan pöydästä ihan vaan kun halus,niin sekin itkettää kun oli niin ihana. Mutta uskon ennemmin että hormonit on sekaisin kun raskauteen. Mutta Toivon kanssa eteenpäin sisaret ❤
Muoks. Birita kp23/28-29

Greippimehua ei pidä juoda yhtäaikaa kun ottaa vitamiinit, silloin mehu saattaa neutralisoida vitamiinien vaikutuksen. Itse otan vitamiinit aamulla ja greippimehun lounaalla ja iltapalalla.

Takaisin