Raskaaksi 2016

Tsemppiä kaikille testailijoille, mulla joka raskaudessa ollut aina ihka ensimmäinen oire se että kohta lorahtaa, eli voi hyvinkin tarkoittaa että on tärpännyt.

Itselläni ei hajuakaan tuosta kierrostani, menkat kyllä tulevat ajallansa mitä nyt parin päivän heittoja sinne tänne.. Osaako kukaan suositella hyviä ovulaatiotestejä? olisi kiva tietää ovuloinko normaalisti. Jos kiertoni on 27 päivää, milloinkohan pitäisi alkaa tikuttelemaan. Anteeksi nämä kysymykset mutta ovulaatiotestien tekemisestä hiukka aikaa, kaksi viimeisintä raskautta kun lähtivät ensimmäisestä ja toisesta yrityskierroista käyntiin.. Nyt taas ikää hiukka enemmän ja viime synnytyksestä 2 vuotta aikaa.

Marsa80: Mulla oli aina tapana aloittaa tikutus 3-4vrk ennen oletettua ovista ja seurata myös sen testin haalenemista. Että ei varmasti mene ohi ;)

Enisa83:Kannattaa tilata netistä, tulee halvemmaksi. Mä käytin raskauskeijusta tiltattuja ovistestejä ja hyvin toimivat mulla ja plussahan se sit sieltä tuli :) Mulla just varmistui, että olen raskautunut juurikin sinäpäivänä kun vahvan o-plussan tikkuun sain! :)
On myös vauvala ja paljon muita mistä saa tikkuja :) Raskauskeiju mulle ainakin jäi lähemmäksi sydäntä, kun on halpoja ja toimittavat tilauksesta 2vuorokaudessa kotiin!

Kiitos paljon neuvoista, sinne siis.. :) Pengoin tuossa kaappeja ja löysin Sofi merkkisiä testejä muutaman taidan käyttää ne kun päiväys vielä voimassa. Paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia 9 kk matkaan mukaan <3

Dpo 10 päivän mietteitä : "oon raskaana, en kyllä ookkaan raskaana, oisinkohan sittenkin raskaana, ääh en kuitenkaan oo raskaana, vai... Hei varvasta kutittaa, oon satavarmasti raskaana! No nyt pisti mahassa, selvä raskausoire! Yhyy, en kuitenkaan ole raskaana, enkä ikinä tulekaan!!" Ääh, kierron loppua kohden alkaa tää hirveä arpominen. :D Voi että miten voi olla ihmismieli näin malttamaton ja levoton!

Mulla oli aamulla kurkku vähän sen olonen että ois tulossa flunssa...ja masua nippaillu pari päivää. Tosin piti hakea lapsi tänään ripulin takia päiväkodista. Siellä on ollu jo kolmatta viikkoa pöpökierrettä. Ensin tarjoteltiin ripulia ja kuumetautia, sitten liittyi seuraan oksennustauti ja tänä aamuna kuulin ryhmäkaverin ja naapurin influenssasta. Eli ripuli on näistä se vähiten inhottava vaihtoehto. Menkkojen pitäis siis alkaa maanantaina. Kiinnittymisvuotoa ei ole näkynyt ja kuumemittari hukassa joten lämpöjäkään en oo ottanu. Odotukset ei oo mitenkään hirveen korkeella ku ei oo sitä kiinnittymisvuotoa ollu.Toki tänään alkoi vähän tekemään pahaa, mutta ehkä se oli se lapsen ripulitauti...

Ja ps. mä söin tänään silakkapihviä. Mä oon viimeksi syönyt silakkapihviä ehkä joskus 30 vuotta sitten. Viimeisin yritys oli ala-asteella ku istuin koko välitunnin silakkapihvit lautasella. En syönyt. Enkä oo sen jälkeen syöny ennenku tänään otin pienen palan... tilasin myös pikkujouluissa katkarapualkuruoan ja sienikastikkeella olevan pääruoan. Tämä oli eka kerta ku tilasin niitä, yleensä nypin ne pois jos niitä on ruoassa (tai tilaan ruoan ilman niitä)... eli näin yli kolmekymppisenä mukavuusalueen ulkopuolelle aina silloin tällöin. Punajuurikaan ei ole niin pahaa mitä olen koko lapsuuteni ajatellut. Nyt oon yli 30-vuotiaana syöny sitä enemmän kuin koko ensimmäisen 30 vuoden aikana... ja oon aina luullu etten tykkää kurpitsasta, mutta kyllähän mä kurpitsasta tykkään, mä en vaan tykkää siitä säilöntäliemessä, jossa ne kouluruoan kurpitsat oli säilötty...

Ilokseni huomasin valkovuodon muuttuneen kirkkaaksi ja eilen ehdittiin pikaisesti pupuilemaankin. Tosin testi näytti aamulla edelleenkin negaa, ei ollut kuin viivan paikka vieläkään. Huomenna folliultra nro.3. Maanantaina gyne uskoi oviksen olevan tänään/huomenna mutta tuskin vielä. Jospa kuiteniin viikonlopun aikana :) En vaan ymmärrä miksei testi näytä mitään, edes hairulaa.

Kysymys viiniä juoneille: minä päibinä sitä punkkua oli tarkoitus lipittää ja riittääkö lasillinen /pv?

Täällä kierto oli tällä kertaa normaalin 28 päivän pituinen :) tänään siis KP 1/28-ääretön :woot:

Alkaa laskemaan taas uutta... hmm... eli nyt vois tikutuksen alottaa sitten ens viikon lopulla ja helmikuussa kymmenennen päivän tienoolla oviksen pitäisi tuleman sikäli mikäli mennään taas tuolla kierrolla :) mietinpähän vaan että pian saa sanoa jo että vauva on sylissä aikasintaan vuonna 2017, jos ei pian plussaa kevään aikana.... nojoo, koittaa silti olla stressaamatta :grin

Koitan ajatella positiivisesti niin, että kerkeämpähän säästellä rahaa enemmän jotta voi olla kotona sitten mammaloman jälkeenkin muutaman kuukauden :rolleyes: pelkällä hoitorahalla kun ei kotiin jäädä :wideyed:

Kp1 pärähti käyntiin....tai siis menkat alkoi. Luulen, että kp:t jää jatkossa laskematta, ovikset tikuttamatta, dpot kiinnostaa entistä vähemmän. Takana yli vuosi yritystä... mun biologinen kello sanoo että jätetään yritys varmaan tähän...täytyy tunnustaa että harmittaa kun on aloitettu näin myöhään lasten teko.

Kp 6, tein varmuudeksi raskaustestin. Oli niin oudot kuukautiset. Yhden päivän vuosin kunnolla ja sitten pelkkää tiputtelua ja tuhrua pari päivää. Testi oli tietysti negatiivinen.

En tiedä onko mun munajohtimet umpisolmussa vai tuottaako ne vaan ö-luokan munasoluja.

En sitten löytänyt positiivisuutta tähän kiertoon. Huonoja uutisiakin sain tänään, isoisäni on nukkunut pois. :sad001

Pätkis voimia :( <3

Pahoittelut tädeistä kyllä! Sais tännekin tulla.. Testata piti huomenna mut ei testejä kaapissa.. Huomenna ois kyllä alkoholilla täytetty tilaisuus mutta jospa sitä ois selvinpäin kuitenkin :)

Puhvis kp52/34-?? Yk9

Voimia suruun Pätkis.

Onnea plussanneille ja pahoittelut taas tätien ilmestymisistä.

Aikaa on vierähtänyt siitä kun viimeksi on tullut kirjoitettua tänne, on ollut niin hektistä arkea.. Joka päivä kyllä luen teidän kuulumiset ja jännäilen mukana.
Oma tilanteenihan on se, että päästiin jo hoitoihin jonkun peruutusajalle! Mieletön tuuri kun luulin että vähintään kk menis ennen ku pääsee ees alkuun. Sattui sitten käynti vielä niin sopivasti että sain aloitettua tästä kierrosta heti lääkärin määräämät letrot. Nyt siis kp 8 ja seuranta ultra ois ma aamuna. Jännä nähä onko vaikutusta letroilla ovikseen ja sitä kautta plussaan.
Tällä hetkellä ei kyllä jotenki huvita petipuuhat, jotenki niin väsynyt olo.. toivottavasti halut herää oviksen lähestyessä! Onkos muilla mahollisesti letrot vaikuttanu halukkuuteen tai onko ollut väsyneempi olo? Niin ja muuttaako letrot oviksen ajankohtaa aikaisemmaksi tai myöhemmäksi? Mietin et millonkahan alkais tikuttaan..

Kp 8 / 30

Äh, monta uutta kiertoa taas alkanut.. Tsemppiä kaikille ja onnea tähän kiertoon!
Pätkikselle pahoittelut

Minäkin kokeilen nyt ensimmäistä kertaa tätä foorumia. Huhtikuussa tulee 2v yritystä takana. Tänään käytiin perhesuunnitteluneuvolassa, josko sieltä apuja kun muuten ei ole onnistunut. Toiveissa raskautuminen tälle vuodelle.

Tervetuloa mukaan Julianna89, jääköön vierailusi lyhyeksi!

Inhottavan monta tätiä tuntuu nyt pärähtäneen kylään.. Pahoittelut kaikille uuden kierron kohdanneille! Ja Pätkikselle osanotot isoisän johdosta.

Milttis taisi kysellä punaviinin juomisesta (?). Yritin itse löytää siitä jotain oikeata tietoa, mutta kaikki mitä löysin tuntuu olevan erinäisiltä keskustelupalstoilta, heh.. Ymmärsin, että punaviiniä olisi hyvä juoda noin lasillinen-pari oletetun kiinnittymisen aikoihin tai hiukan ennen sitä. Ilmeisesti se vaikuttaa jollain tapaa limakalvoon ja parantaa kiinnittymisen mahdollisuutta. Korjaatka joku, jos olen väärässä! Itse maistelin punkkua tässä kierrossa dpo4 ja dpo 5 :) Mutta kuten sanoin, yhtään tieteellistä artikkelia aiheen tiimoilta en löytänyt..Mutta noin aikaisilla päivillä siitä ei haittaakaan pitäisi olla, joten kaikki keinot käyttöön vaan ;)

Syksyinen kp 21/28, dpo 6, yk4

Maanantaina tein viimeksi testin ja maltoin oottaa tähän aamuun ja tällainen tuli :)
ImageUploadedByVau Foorumi1454044372.853544.jpg

ollaan yritetty siis viime kesän heinäkuusta saakka ja mielessä käydä jo kaikenlaista! Ei tätä vielä oikeen usko todeksi :')

Takaisin