Hei kaikki! Tosi paljon onnea plussanneille
Viikko sitten kirjotinkin ekan kerran hätäisesti. Jos jotain taustaa kertoisin itestäni. Oon 37v ja mies on 35v. Miehellä on neljä lasta ennestään ja mä odotan että saisin sen ensimmäisen. Yritys aloitettiin 05/11 välillä tjot meiningillä ja välillä yritetty kunnolla. Kertaakaan en oo virallisesti raskautunut enkä saanut plussaa mutta kemiallinen raskaus oli 10/12 ja se on antanut vähän toivoa että raskaus on mahollista. En halua loukata ketään seuraavalla, mutta oon miettiny et kumpi ois oikeesti pahempaa, tää ettei vuosi vuoden perään saa plussaa ollenkaan vai keskenmenot? Mulla oli 2002 spontaani km ja tiiän sen tuskan mitä se on, mutta ite oon ajatellu , että olis ainakin toivo raskaudesta loppuun asti. Mutta tää tunne kun ei plussaa oo ikinä tullut tänään yrittämisen aikana , meinaa välillä hukuttaa. Oltiin jo jossain vaiheessa aloitettu hoidot kunnallisessa ja sain letrozolit ovulaation avuksi. Piti puhaltaa välillä peli poikki kun pää ei meinannut kestää. Nyt mulla on uus aika 2.3. Jos mulla oli viikko sitten ovis niin onko mulla nyt dpo 6? Anteeks pitkä sepustus. Ja aina niin, piti vielä kysyä missä vaiheessa ootte saanu plussat? Mulla on taas kerran vahva tunne, että nyt tärppää.... oon itkenyt tän päivän milloin mistäkin pienestä asiasta ja loukkaannuin miehelle ihan mitättömästä väärästä sanamuodosta. Toivon että ois tärpänny tai sit mulla on muuten vaan hormonit sekaisin.
Birita kp21/28 dpo 6?