Raskaaksi 2016

Ilosesti olen pudonnut kärryiltä vaikka uudet viestit joka päivä luenkin. Ei vaan ehdi kirjoittaa joka päivä ja sit ei enää muista mitä piti kenellekin sanoa.

Unamajalle ainakin onnea kihlauksesta ja tulevista häistä!

Pari plussaa oli kanssa tainnut tulla tässä välissä. En vaan muista nimimerkkejä, mutta hurjasti onnea! ^^

Tyttötiikerille pahoittelut ja voimia kurjaan tilanteeseen. :(

Onpa sulla kumma tilanne ansaki. :\ Tsemppiä, toivottavasti saat pian selvyyden, mieluiten plussan muodossa. Mulla oli raskaana tissit jatkuvasti tosi lämpimät.

Pahoittelut negoista ja tädeistä. Ihan liikaa taas tullut niitä. :(

Sydänkäpyselle tsemppiä! Pidän peukut pystyssä että kaikki ois kuitenkin hyvin. Pieni vuoto alkuraskaudesta on usein ihan normaalia ja voi tulla ihan valemenkatkin ja silti olla kaikki hyvin.

on. Nippailujen ja limojen perusteella arvelin että mulla ois ollu ovis viikko sitten kp17. Nyt viimepäivinä on ollut taas paljon limaa, mutta ei toisaalta muita ovistuntemuksia (kipuja tai haluja). Onko veikkauksia mistä on kyse? Itse on vähän vielä heikosti kärryillä siitä, mitä missäkin kierron vaiheessa tapahtuikaan kun ei ole montaa kiertoa tässä ollut... Nyt siis menossa kp24 (vielä hetken aikaa) ja dpo7? (jos se ovis oli sillon kp17).

Icequeen,
Kiitoksia! :) pitääpä itelläki käydä tuossa prismassa katseleen josko löytys.. Tuossa lähi salessa missä laiskuudeltaan oon nyt käyny niin ei oikein ole...

Täällä tuntemukset samanlaisia ku aikasemmin ja lämpömittaria en oo edelleenkään löytänyt maha on semmonen pömppö niinku ois turvonnu, tiedäppä sitte onko raskautumisesta vai jostain muusta kyse.. Edelleenki semmonen olo etten oo raskaana.

Nyt tänäyönä ensimmäinen yöllinen herääminen miehen herätyskelloon, normaalistikin herään mutta saan heti unta ja nukun ku tukki, nyt oon tässä 1,5h pyöriny eikä se uni tule..

Ja täällä siis kp25/30 dpo 9
Toive on kova ettei täti saavu viikonloppuna ja pääsis alkuviikosta testiä tekemään.. Tähän mennessä malttamattomana aina tehny kp30/30 ja ainahan se on testin jälkeen saapunut..

Tsemppiå piinailuun Tonttu! :)

On. Jaa taitaa se tädinp*kl tulla. Oireet katos yön aikana. Arrrrh, vihaan mun kroppaa!

Täällä kp25/26-28 dpo11? ja viime yönä alkoi menkkajuilinta alavatsalla ja selällä...pöh. Varaudun siis särkylääkkein ja sitein töihinlähtöön...

Muoks* ja ovistesti ei antanut testiajalla viivaa...vasta jälkeenpäin ilmestyi kontrolliviivan vierelle haaleampi viiva eli en edes uneksi r-testin hakemisesta... :( lisäksi tajusin että eilinen väsymys olikin tätä menkkojen alkuun liittyvää uupumusta ja masennusta...

Muokattu viimeksi:
Unajama, ihanaa! Ymmärrän mistä puhut, meillä sama että maistraatissa ja todistajina ystäväpariskunta.

IceQueen, siis eikö se normi rybb&deckers ookkaan hyvä? No onpa kumma kun ei ole meillä ainakaan toiminut..

Tädit huspois kaikkia kiusaamasta!

Musta on aika järkkyä, että mulle tulleessa listassa (mitä ei saa syödä) on makeutusaineista mm. aspartaami mainittu, että normaalikäytöllä ok. Siis omasta mielestä aspartaami ei ole kenellekään suositeltava makeutusaine.

Onpas nyt ollut tylsää kun ei ole plussia tullut. Onko joku lähipäivinä testaamassa? :)

On. Tänään oletettavasti dpo 10 ja kp ei mitään hajua. Oviksen tunnistin 99% todennäköisyydellä, esikoista yrittäessä oli aivan samanlaiset oireet. Mä täällä nyt tosiaan hätäisenä oon ihan pihalla että milloin edes kannattaisi tehdä raskaustestiä? Jos kierrosta ei varmaa tietoa. Jos ovis ollut kuitenkin varsin selvä niin olisko loppuviikosta jo varmat päivät tehdä? :)

Voi toivottavasti ne tädit pysyis nyt poissa kaikilta!!

Minä tein aamulla testin kun tänään dpo14 ja eilen ois pitäny tädin tulla eikä oo tullu vieläkään. Kävin innoissaan tekeen ja kolmen minuutin sisällä ei näkyny mitään niin kömmin takas nukkumaan. Heräsin vasta uudelleen ja katoin testiä nii siinä näky haamuviiva. Pitää testailla loppuviikosta uudelleen jos vielä aihetta. Oireita on kyllä ollu tässä pitkin viikkoa: muutamana päivänä kurkussa inhottava tunne, menkkamaisia jomotuksia vatsalla iltaa kohden ja nyt parina päivänä iltaa kohden vatsa turvonnut ja tissit ulkosyrjiltä arat.. jännää!

Kotimama jos olisin sinä nii yrittäisin venyttää testausta ainakin että ois dpo14

Miten noita palstan hymiöitä saa laitettua puhelimella? En osaa

Takana helkkarin huonosti nukuttu yö... :dead: Mahaa nipisteli puolet yöstä ja toisen puolikkaan pilas mitä ihmeellisemmät unet, joista säpsähtelin vähän väliä hereille... Raivostuttavaa!!!! Nyt sitten töissä ihan pihalla ja väsyneenä... :hungover: Työpäivien paras puoli on se, että se loppuu jossain vaiheessa! :wacky:

Mä jatkan tätä negatiivista linjaa mikä täällä nyt tuntuu tosiaan liian tiukassa olevan. Viikonloppuna oli mahassa menkkamaisia jomotuksia ym ja kaveri koitti jopa herätellä mussa toivoa... Nyt kuitenkin paperiin tulee aavistus vaaleenpunasta ja kivut on loppunu. Eiköhän se täti sieltä saavu. Huono puoli tässä on että luteliaalivaihe jää turhan lyhyeks, vasta dpo 10 siis menossa :/ mutta katsotaan nyt josko se täti ei vielä tuliskaan (pitäähän sitä elätellä turhia toiveita) :/

Täällä oli yllätys kun aamulla täti ei ollut saapunutkaan. Tunne siitä on kyllä vahva. Oireita ei oikeastaan ole mutta tiputtelu vuoto ja ummetus jotka saapuvat paripäivää ennen vuodon alkamista pysyvät poissa :) myös verisuonet edelleen näkyvämmät kuin ennen. En vaan uskalla testata kun tuntuu et kyllä kohta se täti saapuu..
Dpo 14-15

Mä soitin nyt gynelle ajan,jouduin vaan jonotuslistalle,soittavat ajan sit ku sellaisia on vapaana. Ärsyttää kun kierto on nyt 24-27,puoli vuotta sitten 28-32? Muutenkin alkavat niin omituisesti,ja vuotaa kuin seula ensimmäiset kaksi päivää,ettei uskalla edes kauheasti liikkua. Kipuja ei kummemmin ole,ennen kyllä oli. Tuo vuodon määrä on huolestuttava. Ehkäpä gyne osaa auttaa sit ku sinne pääsen :(

Toivottavasti nyt edes joku plussaisi! Täällä menty useampi päivä mieli maassa.. Jotenkin otti yllättävän koville taas. Pian uuteen kiertoon ja uusi yritys.. Nimimerkki muuttunut, jos joku ihmettelee :)

Takaisin