Ilosesti olen pudonnut kärryiltä vaikka uudet viestit joka päivä luenkin. Ei vaan ehdi kirjoittaa joka päivä ja sit ei enää muista mitä piti kenellekin sanoa.
Unamajalle ainakin onnea kihlauksesta ja tulevista häistä!
Pari plussaa oli kanssa tainnut tulla tässä välissä. En vaan muista nimimerkkejä, mutta hurjasti onnea! ^^
Tyttötiikerille pahoittelut ja voimia kurjaan tilanteeseen.
Onpa sulla kumma tilanne ansaki.
Tsemppiä, toivottavasti saat pian selvyyden, mieluiten plussan muodossa. Mulla oli raskaana tissit jatkuvasti tosi lämpimät.
Pahoittelut negoista ja tädeistä. Ihan liikaa taas tullut niitä.
Sydänkäpyselle tsemppiä! Pidän peukut pystyssä että kaikki ois kuitenkin hyvin. Pieni vuoto alkuraskaudesta on usein ihan normaalia ja voi tulla ihan valemenkatkin ja silti olla kaikki hyvin.
on. Nippailujen ja limojen perusteella arvelin että mulla ois ollu ovis viikko sitten kp17. Nyt viimepäivinä on ollut taas paljon limaa, mutta ei toisaalta muita ovistuntemuksia (kipuja tai haluja). Onko veikkauksia mistä on kyse? Itse on vähän vielä heikosti kärryillä siitä, mitä missäkin kierron vaiheessa tapahtuikaan kun ei ole montaa kiertoa tässä ollut... Nyt siis menossa kp24 (vielä hetken aikaa) ja dpo7? (jos se ovis oli sillon kp17).
Unamajalle ainakin onnea kihlauksesta ja tulevista häistä!
Pari plussaa oli kanssa tainnut tulla tässä välissä. En vaan muista nimimerkkejä, mutta hurjasti onnea! ^^
Tyttötiikerille pahoittelut ja voimia kurjaan tilanteeseen.
Onpa sulla kumma tilanne ansaki.
Tsemppiä, toivottavasti saat pian selvyyden, mieluiten plussan muodossa. Mulla oli raskaana tissit jatkuvasti tosi lämpimät.Pahoittelut negoista ja tädeistä. Ihan liikaa taas tullut niitä.
Sydänkäpyselle tsemppiä! Pidän peukut pystyssä että kaikki ois kuitenkin hyvin. Pieni vuoto alkuraskaudesta on usein ihan normaalia ja voi tulla ihan valemenkatkin ja silti olla kaikki hyvin.
on. Nippailujen ja limojen perusteella arvelin että mulla ois ollu ovis viikko sitten kp17. Nyt viimepäivinä on ollut taas paljon limaa, mutta ei toisaalta muita ovistuntemuksia (kipuja tai haluja). Onko veikkauksia mistä on kyse? Itse on vähän vielä heikosti kärryillä siitä, mitä missäkin kierron vaiheessa tapahtuikaan kun ei ole montaa kiertoa tässä ollut... Nyt siis menossa kp24 (vielä hetken aikaa) ja dpo7? (jos se ovis oli sillon kp17).
Mahaa nipisteli puolet yöstä ja toisen puolikkaan pilas mitä ihmeellisemmät unet, joista säpsähtelin vähän väliä hereille... Raivostuttavaa!!!! Nyt sitten töissä ihan pihalla ja väsyneenä...