Raskaaksi 2016

On: täällä tylsää vaihetta menossa, kp18/26. Jos ei tätiä kuulu aiemmin, niin YRITÄN malttaa odottaa kaksi viikkoa että testaan.. testejä ois kyllä kaappi täynnä..

Kun en ovista tikuta, mutta oletin tunnistaneeni oviksen, niin saattaisi olla nyt hyvinkin dpo 3-5.. talleteltua tuli kuitenkin vähän huononlaisesti, todnäk oviksesta seuraavana päivänä ja sitten kolme päivää ennen... Piinaavaa odottamista siis.. Onneksi lähdetään miehen kanssa huomenna Latviaan, Riikaan kaupunkilomalle - vie vähän ajatusta pois.

Plussatuulia!!!

Mileim kp 18/26 yk 2

Mileim, ihanaa kaupunkilomaa!! Pieni reissu tekee hyvää ja aika kuluu joutuisammin ..
Odottavan aika on NIIN pitkä ...!

hui ku ootte kerenny taas kirjottelemaan, hetki meni lukiessa :)

kuinka nopeaa raskausoireet näkyvät?
missä vaiheessa aikasintaan näkyy testissä?

Täällä pientä nippailua, vatsa turvonnut niin ettei oikein kärsi housuja mahan päälle laittaa, kokoajan pitäny jotaki löysempiä vaatteita päällä pitää, tätä siis paripäivää..
Lämmöistä ei hajuakaan, laitoin mittarin niin "varmaan" talteen ykspäivä etten oo sen jälkee löytäny sitä.. o_O mut normaalisti oon semmonen vilukissa, et palelee kesällä ja talvella, nyt ollu kuuma monena päivänä, hyvä ettei hiki valu.. ikkunan oon joutunu muutamana yönä aukasemaan ku niin järkyttävän kuuma ja mies valittaa et ikkuna kii ku paleltuu pystyyn :smiley-angelic006:smiley-ashamed008

nyt laskujen mukaan kp 24/30 dpo8

Plussatuulia kaikille!

Tonttu: kyllä mä oireet olevinaan tunsin aika heti. Juurikin vihlomista ja nippailua.
Alkuun mä palelin jatkuvaan, mut nyt taas kuuma. Pistin kyllä syyksi tuon lauhtumisen.

Mekku: pahoittelut negasta:(

Pätkis: mä niin tiedän tuon tunteen (vaikka niin varmaan me kaikki täällä) <3 Monestihhan sitä juuri sanotaan et pitää lakata yrittämästä, mut onpa helpommin sanottu ku tehty!

Jos minä olen raskaana, niin se pätee minuun. Mehän ei alettu yrittää. Juurikaan en haaveillu sillä hetkellä, koska häät on heinäkuussa ja sit syksyllä rakennetaan tuohon pihaan hevostalli. Toteutuis kaikki haaveet kun vielä raskaana olisin :D

Onnea heille jotka plussanneet!
Ja piinailevia on aika paljon tsempit myös teille kaikille!Kovasti toivon,että ainakin pidempään yrittäneet plussaisivat pian!
On:Nyt menossa kp 21/? Ja en tiedä oonko koskaan näin kovasti odottanut testaamista.Testejä kyllä olisi millä testata,mutta aika turhaa tässä vaiheessa.Nyt siis lasken kiertopäiviä ensimmäisistä kierukan jälkeisistä kuukautisista.Kierukan poistosta meni 24pv ensimmäisiin kuukautisiin,mutta en sitä varsinaiseksi kierroksi laskenut vaan vasta nyt tosiaan eli yhtään en tiedä kierron pituudesta.Ennen kierukkaa on kierrot varmaan olleet 28-35 tai oikeesti muistan kunnolla vaan kierrot esikoisen yritysaikana ja että toisesta oon plussannut kp27. Että jos millään malttaisi odottaa ensi lauantaihin ;)
Testejä toki ois tuhlattavaksi et voishan jo ennemminkin. Fiilikset on toisaalta sellaiset,että olen raskaana ja toisaalta taas että ei nyt heti voi tärpätä.

Nyt sitä todella toivoisi että tulisi joku selvä oire!
Tissit on tuntunut painavalta, mutta pistän sen piikkiin että etsin oireita :mad:Miks ei vois olla vaikka merkkivaloa mikä vaihtuis vihreäksi jos on raskaana. Tai jotain merkkiä mistä huomaa! :confused:

Tuo merkkivaloidea oli kyllä hyvä! :D ois tosi kätevää!

Täällä on kans sellanen piinailu että :D kp 23/24-32 ja ollu oviksesta lähtien melkein joka päivä jotain tuntemuksia mahassa, nyt alkaa pelottaa ku on niin menkkamainen kipu, mutta ei pitäis kyllä menkat vielä alkaa! Dpo 9 siis vasta. En tiä miten tässä nyt kestää tän piinailun :| oon kaverilla ja huomenna kotiudun niin testaan huomenna tai ti aamulla :) vitsi ku tulis nyt se plussa sitten!!!

Heh en sit jaksanut odottaa.Kirjoittelin tuota edellistä viestiä viel sängystä päin ja kun kipitin alakertaan aattelin että testaanpa nyt kuitenkin :D Noh nyt lähinnä ärsyttää miksi pitää olla niin hätäinen..Sofilla testasin ja näin haalean haamun tai viivanpaikan.Mutta aika samanlainen oli varmaan kun ennen noita ensimmäisiä menkkoja sain.Toki testasin myös viime viikolla alkuviikosta kun oli niin ihme oireita aattelin jos olikin ollut valemenkat niin silloin muistaakseni tuli ihan selkeä nega.Että ei tää nyt auttanut kumpaankaan suuntaan jos malttaisi nyt odotella edes loppuviikkoon.Tuon testin herkkyys oli 25 näytti olevan myös pari puikkoa 10 herkkyydellä kuinkas noi nyt menikään eikö 10 oo herkempi?En malttanut niitä tuhlata ku on vaan 2 niitä puikkoja.Liuskoja sit löytyy varmaan vielä lähemmäs 20 jos ei ylikin :D
Muoks.vielä että ei tietenkään edes pitäisi vielä näkyä kunhan teki mieli testata

Mulla ihan sellainen olo etten haluais testata ollenkaan :eek::rolleyes: sama oli kyl kun esikoista odotin.

Enkä varmaan testais seuraavalla viikollakaan, mutku ne miehen synttärit :confused::D

Kp24/26-28 dpo10 ja tää pölö meni testaamaan huvikseen taas mahdollista raskautta ovistestillä, johon ilmestyi selkeä viiva testiviivaksi, mutta kuitenkin noin puolet haaleampi väriltään kuin kontrolliviiva. Ei sais olla yhtään ylimääräisiä testejä kaapissa roikkumassa. Alkuviikosta huvikseen testatessa ei tullut viivaa testiajalla ollenkaan. No katsotaan vaan niin täti kurvaa alkuviikosta paikalle...

Merink90, älä muuta sano, tuo arpominen on niin uuvuttavaa. Varsinkin jos ei ihan pari kiertoa ole vasta yritystä takana..

Toivon kovasti plussaa sitä odottaville.
Täällä Kp1 yk8.

Nyt odotankin sitten kiertopäivää 15 että saan terolut-kuurin aloittaa..

Onko kenelläkään tietoa noista teroista, estääkö ne oviksen jos kuurin aloittaa ennen ovulaatiota?
Kierron 15. Pvä tosiaan pitäis aloittaa mutta enhän minä tiedä ovuloinko vasta sen jälkeen ja saako ne aloittaa vasta oviksen jälkeen eli vaikka 20. kiertopäivä?
Lääkäriltä tietysti pitäisi kysyä mutta tää nyky systeemi on niin surkea kun ensin pitäisi mennä akuuttivastaanottoon johon itse en mielellään hakeudu koska tuntuu typerältä tällaisen asian kanssa kun toiset siellä istuu oikeasti akuutin asian vuoksi..
Niin typerää ettei aikaa vaan saa ennen akuutissa käyntiä.

Pahoittelut Hirmulle tädistä :rolleyes:
Vavelilla (ja monella muulla!) on siellä jännät paikat! :p

Täällä kans yksi pölö joka testasi (negan) ihan liian aikaisin, mutta kun ei malta! Yöllä heräsin kipeisiin "nipistelyihin" kohdussa ja siinä vaiheessa olin aivan varma raskaudesta, kun tunteet oli täysin uusia eikä todellakaan kuviteltuja, mutta tuli huono tunne nuista kivuista.. Ei ollut kyllä kovin kovaa ja meni ohi, mutta...

Nyt yritän ainakin tiistaihin odottaa testausta jos ei täti tule tervehtimään.. Hyvää tässä on ainakin se, että nyt on jo toista kiertoa luteaali ainakin tämän 10 päivää (kiitos vehnänalkioöljyn?), joka luo pientä uskoa raskautumisen mahdollisuuteen! :cool:

Lipstikka yk6, kp 28/28-30, dpo10

Hirmu, luulisin että voit puhelinkonsultoida jotain lääkäriä, esim. äippäpolin/tk:n kautta? Mä oon ainaki kinunnu joskus reseptejäki puhelimitse ettei tarvi mennä ruuhkauttaan terveyskeskusta :D

Noniin nyt antakaa tulla kaikki poppaskonstit raskautumiseen!
Tiiän tasan vaan sen greippimehun ja terveellisen ruokavalion.. Tietysti oviksen tikutus varmaan täytyy aloittaa myös uudestaan. .

Hirmu, mulla autto punaviini :D tosin tällähetkellä tuhruttaa rusehtavaa vuotoa ja huolestuttaa että kaikki ei ole hyvin. Keskiviikkona ultraan, mutten odota sieltä juurikaan muuta kuin huonoja uutisia..

Sydänkäpynen, voimia sulle rankkaan tilanteeseen ja odotteluun! Oon ymmärtäny että vuodot ja tuhruttelu voi kuulua ihan normaaliinkin alkuraskauteen. Kumpa olisi sulla näin!

Plussatuulia puhaltelen teille. :)

Itselläni nämä konstit käytössä:
Greippimehu
Vehnänalkioöljy
Pre seed liukkari
Foolihappo
B12 vitamiini
Omega 3
Ja nyt tähän kiertoon otan gelee royale

Jossain oli että ruusunjuuresta olis apua..

Takaisin