Raskaaksi 2016

Täältä tuli puhdas nega. :(en tiiä mistä se hailakka viiva tuli että oliko virheellinen testi vai mikä..ja kaikki oireetkin hävinnu eilisen aikana eikä niitä näy..

Dimsku ja kirppu, toivotaan, että tulos vielä muuttuu :)
minttukarkkia vielä jänntään, kyllähän joillakin näkyy jo noin aikaisin :)

Tuulia, kiitos, me mennään niin samoissa päivissä, että nyt lähdetään yhtaikaa uuteen kiertoon positiivisin mielin :) mä yritän olla kyttäämättä oireita vähän vähemmän, vaikka vaikeaahan se on.

On. Lopultakin tiputtelun jälkeen vuoto alkoi kunnolla aamuyöstä. Nyt oonkin sitten pumpattu täyteen kipu- ja vuotoa vähentävää lääkettä :eek:
Otan nyt selvää enemmän noista teroluteista, että kannattaisiko se resepti oikeasti hyödyntää. Mutta tässä kierrossa ei oikein voi tärpätä, kun näemme vain viikonloppuisin mieheni kanssa, ja ovis menee luultavasti puoli/loppuväliin viikkoa, niin ei voida edes yrittää :sad001 toki tjot-mennään, mutta tässä vauvakuumessa väkisin vähän miettii myös kalenteria. Ei auta :oops:
Lasken tänään kp1, tiputtelupäiviä en ota mukaan.

Pahoittelut Hormiga kp 1:stä ja ketkä testasi negan, niin harmin paikka!!
Pidetään peukkuja, että sieltä vielä tuloksia tähänkin kiertoon saadaan, joskushan näkyy vasta 18 dpo (toiveikkaana monien puolesta kuitenkin...!)
En muistanut katsoa aamun lämpömittaria sitten kuitenkaan, ja näköjään en muistanut myöskään ottaa ovistestejä mukaan töihin. No, jo en pysty kestämään, lienee pakko kipaista apteekista (kalliita) testejä, jotta voin suorittaa klo 13 mittauksen. Aamun eka jälleen liki plussaa.
Katjusha kp 12 / 22?-30 eilen ovulaatiolimaa

Kiitos katjusha, vaikka tavallaan olen tyytyväinen, että on kp1, koska kuitenkin tiputteli useamman päivän, ja r-testi oli nega. Nyt ei tarvitse "turhaan" odotella, vaan jatkaa eteenpäin, eikä kierto kuitenkin venynyt turhan pitkäksi (30 päivää). Peukkuja sinne nyt tärppipäiviin :Heartpink

Luulen että tämä oli mun osalta tässä tän yrityksen kanssa,en jaksa enää pitää merkillä asioita kun aina saa pettyä. Tulee jos on tullakseen kun peittoja heilutellaan.. mutta tikuttamiseen jne en enää ala.. ja kaikki oireet hävinny eilisen aikaan ni eipä se nega muuksi muutu!

Voi Kirppu :sad001 niinhän se on: tikuttaminen ei meitä raskaaksi saata, vaan parisuhteen säännöllinen huoltaminen ...
Hormiga, olen samaa mieltä. Uusi kierto on uusi mahdollisuus.

Pahoittelut negoista ja tädeistä. :sorry: Mutta it ain´t over till the auntie sings.. Ja uusi kierto on uusi mahdollisuus, joten tsemppiä tulevaan!

Mä taas mietin, että pitäiskö mun siirtyä o-tikuttajiin. Aloitin tiistaina luomupimun ohjeiden mukaan tarkkailemaan ovista (teen tätä jo kolmatta kiertoo) kohdunsuulta ja väittäisin että sain sen heti keskiviikkona (kp11) kiinni. Mutta mun mielestä on hirveen aikasin ottaen huomioon, että mun kierrot on ollut vähintään sen 28pv ja kalenteri ennusti ovista sunnuntaille. :eek: Eihän siitä ollut mitään haittaa vaikka olis aikainen ovis? Eilen tuntui myös pieniä nippailuja oikealla puolella muniksessa. Tiedä nyt sitten näistä. Olen kyllä henkisesti valmistautunut seuraavaan kiertoon johon otan mukaan geleen, lisäfoolin ja greipin. :wink

Nemira kp 13/28-30, yk6

Sikälimikäli jotakuta kiinnostaa, THL vihdoin julkaisee nämä uudet lapsiperheiden ruokasuositukset (joista on kohistu ties kuinka kauan ja jotka muka ovat jo olleet voimassa eli neuvolassakin on jaettu spekuloituja ohjeita jo etukäteen vauvojen vanhemmille perustuen uusiin suosituksiin (joita ei oltu vielä julkaistu)). Niitä pystyy myös seuraamaan IE:llä livenä. 10.00 alkaen. Ite ainakin yritän, jos lapsi vaan nukkuu (mennään iltapäivällä sairaalaan operaatioon joten mulla on kotipäivä hänen kanssaan).

https://tapahtumakalenteri.thl.fi/web/thl/tulevat/-/tapahtumalistaus/view/1376445

Heippa kaikki! :)

Ihan hirmunen määrä plussia taas tullut! Onnea niistä ihan kaikille tasapuolisesti <3

Pahoittelut negoista :/

Mietein tuossa yks päivä miten itsestään selvyytenä toiset plussaamista pitävät. Onhan meilläkin nopeesti tärppi käynyt ja siis viimeistään toisesta kierrosta toinen viiva pärähtänyt testiin. Siitä huolimatta mä jollain tapaa vaan ymmärrän ja osaan eläytyä näiden tilanteeseen joilta se vie pidemmän aikaa. Mä olen kokenut kovan pettymyksen JO siinä ettei se plussa ekasta kerrasta tullutkaan, kuulostaa tosi hullulta. Tiedän. Voin siis vaan kuvitella miten monin kertaisena nega testissä kerta toisensa jälkeen voimistaa pettymystä ja sitä epäonnistumisen tunnetta. Iso voimahali siis kaikille jotka ovat jo pidempään sitä pikkuista elämäänsä odottanut <3

Ajattelin nyt näin aikani kuluks listata asioita mitä oon tehnyt aina yrityksen alkaessa:

* Rentouttanut mieleni ja yrittänyt ajatella kaikkea muuta mahdollista.

*Ottanut kierron kulusta selvää jo ennen yrittämisen alkua.

*Syönyt terveellisesti ja säännöllisesti sekä ulkoillut.

*Koko kierron pupuillut joka toinen (tai vähintään joka kolmas päivä).

* Pupuilujen jälkeen 10min jalat katossa :D Perus selinmakuu asento kaikkein paras ollut ;)

Toivottavasti näistä joku saisi pientä vinkkiä :D

ON. Meillä käynnissä 18+2 viikot (hui :o). Närästys on ihan törkeetä ja päänsäryt vaivaa välillä (lue jokatoinen päivä :D). Rakenne ultraan olisi hieman vajaa 3 viikkoa <3

Pahoittelut negoista :Heartred Kirppu, eiks sulla ollu vasta ovis? Jos ne oireet oli sitä ovulaatiota ja nyt hiipui sen takia? Odota nyt edes kierto loppuun ja jos ei plussaa tule, niin sitten uuteen kiertoon rennommalla otteella :)

Merink, oletpa sinä harvinaisen kärsivällinen, plussatuulia!

Mä tein tänään viimeisen raskaustestini :) Tuli ne kuuluisat leffaviivat näin rv 5+2 :) Että 10 päivässä siitä ekasta hailurasta dpo 12 vahvistui tuohon :)

Onko jossain enemmän tietoa kuukautiskiertojen lämmöistä? Siis miten menee lämpöjen seuranta? Kun joku jossain kohti laittoi senkin että kiinnittymisestä saattais tulla että lämmöt hetkellisesti laskee yms... Olisi mielenkiintoista ihan tietää! :)

Ovis oli reilu viikko sitten mutta kun ollaan peittoa heiluteltu viimesen kuukauden ajan joka ilta.. tuntuu että raskautuuko sitä ollenkaan. Ei ennen ollut näin vaikeaa vaan eka kerrasta tärppäsi.

Dimsku, mulla kans sellanen olo vatsassa että alkaa hetkenä minä hyvänsä..
Toivottavasti sulla ei alkais!

Minttukarkki minulla muistaakseni raskauksien aikana ollut rintojen suonet paremmin näkösällä mutta en kyllä yhtään muista kuinka alusta..

Kirppu pahoittelut negasta, tuo on niin tympeetä... millä testasit haamun? Mulle kävi pari kiertoa sitten marketin halpistestillä sama ja vannoi etten niitä enää osta mutta niinvaan mukaan tarttui taas paketti...

Hormiga mietin ihan samaa että pitäisikö oma terolut resepti hyödyntää kun kierto kuitenkin on niin vaihtelevan pituinen. Kerro ihmeessä mihin tulokseen tulit!

Sandylle onnea viivan vahvistumisesta!

Itteä. Tosiaan alavatsalla kiva paine... tulis nyt se täti kun on kerran tullakseen..
Oviksen tikuttamisesta, sitä en itse enää aijo tehdä.. yhdessä kierrossa tikutin tosissaan ja bongasinkin sen. Kuitenkaan en halua seksielämän pyörivän vaan vauvan yrityksessä.. sitä harrastetaan kun mieli tekee ja touhu pysyy hauskana. Näin meillä siis.
Ärsyttää jotenkin hirveesti kun rinnat on vähän kipeet ja muitakin pieniä oireita muka on.
Saisi alkaa se uusi kierto niin ei tarvis miettiä päätä puhki että jos kuitenkin olis tärpännyt...

Hirmu kp32/25-35 yk7

No mut Kirppu, jos sulla on vasta reilu viikko oviksesta, niin eihän se raskaus vielä testissä näkyisi! Naisella kuitenkin on vaan noin 2-3 päivää kuukaudessa mahdollista tulla raskaaksi. Että periaattessa vaikka harrastaa seksiä joka päivä, koko kuukauden, niin merkitystä ei ole kuin niillä 2-3 päivällä :) Ovulaation aikaan :)
Viikon päästä varmaan näkyy Kirppu todellinen tulos :)

Hirmu sain hailakan viivan tällä

Liitteet

• Screenshot_2016-01-22-10-23-18.png
    Screenshot_2016-01-22-10-23-18.png
    242 KB · Katsottu: 218
Takaisin