Raskaaksi 2016

Meillä kans kaksi tärpänny heti ja vähän liiankin nopeesti! :wink Aikaa kulunut tietysti siitä paljon ,mutta silti ajattelee että tottakai tärppää äkkiä. No ehkäpä vielä tämäkin asia järjestyy! :happy: Ja juu, pidän kyllä ajntasalla teidät, kävi miten kävi! :hilarious:

Oireista: Mulla ollut nyt oireita josta tunnistaisin raskauden mutta kysymys kuuluu..voiko ne hävitä päiväksi,palata takas aamulla?

Minäkin voisin rohkaistua ja liittyä uutena mukaan, tosin en varmaan niin aktiivinen ole, että jokapäivä ehtisin kirjoittelemaan..

eli alkuun tietoa, minä 23 ja mies 24. Tjottailua 2014 toukokuusta asti, nyt sitten kunnolla yrittämään aloitettu tästä kierrosta. Kp 21/30. Ovista en oo testaillu vielä ollenkaan mutta luulen tunnistavani sen ja sen mukaan dpo5-7.

plussatuulia kaikille ja onnittelut heille kellä jo tärpännyt :)

Sori, en jaksa kahlata keskustelua vaikka muistankin että puhetta on ollut vitamiineista yms, sillä nyt kysyn. Kuinka monta migrok. te syötte foolia / päivä? Ite oon ottanu yhen 400migrok, ohjeiden mukaisesti. Mutta mietin olisko ihan kamalaa jos sitä ottaiskin kaks?

Ansaki, ite otan 500+800 mikrogrammaa. Voidaan ottaa jopa 4000 mikrogrammaan asti lääkärin määräyksestä.

Okei, mutta voinko siis ottaa kahta jos lääkäri ei ole niin määränny? Voiko se olla joteskin pahasta?
:wideyed:

Tervetuloa tonttu92! :) Meinaako moni testailla huomenna josko olisi plussia? Mä ajattelin heti aamusta, en jaksa enää odottaa!
Eilen tuli se tunne että "menkat alkaa" mutta eipä alkaneetkaan. Tuosta tunteesta mulla on aina mennyt tunti että alkaa tulemaan verta. Illalla kivut oli aika kovat, sattui niin paljon että mietin jo että onkohan kaikki kunnossa. Ne kuitenkin häipyi ja tänään ollu koko päivän se olo että menkat olisi käynnissä, mutta ilman verta. Kerron huomenna kuinka kävi :)

En muuten ole tiennyt että foolihappoa saa syödä noinkin paljon. Tosin eipä ihme, suomessa vitamiinisuositukset on niin varovaisen pieniä. Pitää käydä huomenna ostamassa toisia vitamiineja ku noita nykysiä monivitamiineja ei ole enää kuin 3 kpl jäljellä :)

Dimsku kp 27/26-27, dpo 13, yk 3.

Mä otan kans raskaus-ja imetysajan (odotusajan) monivitan ja foliren mistä tulee yhteensä 900 Mg foolihappoa/pv. Plus muut vitskut :happy:

Mää varmaan huomenna testaan jos en malta sit oottaa maanantaihin :P
Voiko olla merkki mahdollisesta raskaudesta se että verisuonet tulleet huomattavasti selvemmin näkyviin erityisesti rinnoissa mutta myös käsissä? :)

Auttakaas vähän mulla nyt menossa kp 10/22-32 koska tarttis ovista ruveta tikuttaa? Tänään tuntu toisella puolella kipua ja ajattelin et ois ovis. Mut sit tein ovistestin ja ei minkäänlaista viivaa tullut

Takaisin