Raskaaksi 2016

Onnea Minni

Täällä havaittavissa jotain tuntemuksia, mutta oon koittanu itelleni uskotella et johtuu vaan jännityksestä ku illalla on gynelle aika :D dpo 3 vasta, et ei nyt luulis mitään sen suhteen viel tuntuvan :D

Minni, syyskuisissa pyörin juu :) la 23.9. Neuvolankin jo oon varannut. Pelottaa kyllä jos tulee km, mut yritän olla stressaamatta siitä! Tuletko sinäkin syyskuisiin? :)

Onnea Minni!
Näppylöistä ja ehkäisyn lopetuksesta: Kävin itse ihotautilääkärillä kysymässä, että miten saisin ihon pysymään kurissa ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Määräsi skinoren viidettä, jonka ei pitäisi vaikuttaa raskauteen/alkioon/sikiöön. Varmaan silti lopetan sen, jos tulee plussa. Ihan hyvin on auttanut finneihin ja ei ole niin mieli maassa, kun on 30 ja edelleen naama kukkii.

Onnea minni! :)

Täällä sairastelu jatkuu ja epäilen et tulossa poskiontelontulehus josta en ookkaan kärsiny tupakan lopettamisen jälkeen eli yli vuosi sitten ollut viimeksi.. Ei kovin paljon kiinnostais lähtä hakemaan antibioottikuuria tähän kun ei voi tietää onko raskaana :( jospa menis kotikonsteilla ohi!:P Täällä mahaa nippailee monesti päivässä mut tiiä sitte johtuuko siitä että en saa syötyä kovin hyvin :/ kahen päivän aikana tippunu painoa melkein kilo :o
Kp 18/27

Pakko tulla tänne seurailemaan ja kommentoimaan! Kauhea vauvakuume ollu jonkin aikaa.. esikoinen syntyny 06/11 ja tosikko 01/15.. oon aina halunnut kolme lasta ja mielellään pienellä ikäerolla. Ukkoa olen yrittäny lämmitellä ajatukseen taas muksusta mutta asia ei oo edenny mihkään. kierukka on joten se nyt täytyis ensin poistaa ennen yritystä joten nyt vaan kuumeillaan ja paljon! Koko ajan vauva mielessä ja unissa.. joten jos vaikka raskaaks 2016

Minttukarkki, mä oon kärsiny melko monet poskiontelotulehdukset ja varmaa kerran syöny abkuurin siihen :) Et voi lähteä ilman niitäkin!

mamma_88 ei oo kukaan varoitellut vuosien mittaan Diane Novasta...aina on vaan uusittu resepti. Toisaalta näin jälkeenpäin ajateltuna en olis ikinä syönyt e-pillereitä, jos olisin tajunnut mikä riski niissä on. Lähisukulainen sai just veritulpan ja syynä oli tuo pillereiden aloitus.

Ja lisää omaanapailua. Mullakin jotenkin ällörunsasta toi valkkari.

Kp18/26-28/dpo4

Minä jouduin syömään alkuraskaudessa yhden antibioottikuurin. Mainitset vaan lääkärille raskauden mahdollisuuden,niin saat sopivat. ☺ ja unohdin kirjoittaessa kelle tää teksti oli tarkoitettu, voihan imettäjän aivot... :D

Kyllä täällä taitaa ne menkat tehdä tuloaan. Oli kellertävää valkovuodon seassa ja mulla se meinaa menkkojen alkua.

Jojoba meillä verrattavissa vähän samanlaiseen tilanteeseen, toki meillä toiveissa vasta se ensimmäinen :) Tai siis ollaan miehen kanssa jo kuutisen vuotta seurusteltu ja alusta asti oon sanonut, että 25-vuotiaana haluaisin ensimmäisen lapsen. (Ja jos mahdollista, pienillä ikäeroilla 3x, miehelle riittäisi kuulemma kaksi...) Silti kun nyt täytin 25-vuotta, tuli miehelle "yllättäen" tietoon tämä lapsihaave.. Suostui kuitenkin siihen että pillerit lopetetaan. Kyllä se kuitenkin tämän kierron jälkeen niin on, että ei tule minusta äitiä kaksvitosena, ellei sitten ihanasti sattuisi että saataisiin nyt tärppi ja lokakuinen perheenlisäys. (Minulla synttärit lokakuun puolivälissä) :) Onnistumista siis teille tavoitteeseen, raskaaksi 2016! :happy:

Alavatsaan sattuu siihen malliin että kyllä se täti taitaa tehdä tuloa ihan lähipäivinä. :(

Pätkis dpo 11, kp30/30-32, yk 5.

Onko teillä joku tietty alue mihin teillä tulee näppyjä? Mulla tuli muistaakseni progesteronin "puutteessa" aknea leuan ja suun seudulle, mutta siitä päästiin mm. rasvahappolisää muuttamalla ja lisäämällä.

Takaisin