Raskaaksi 2016

Ansaki ois ainakin pitänyt mennä jo! En ole tikuttanut, mutta tuntemusten perusteella. Mikä kp sulla?

Kuinka sä Tuulia maltat olla vieläkin testaamatta? :)

Kiitos sandy :) , onhan se toisaalta hölmöä elätellä toiveita koko ajan, vaikka kroppa varoittelee menkoista.

Tsemppiä ruokavalioon piia84! Minulle ainakin alku olisi haastavaa :wink

Voi runsaampi (valko)vuoto olla merkki myös raskaudesta :) mutta ihmiset ovat niin erilaisia, toisilla se tarkoittaa jotain, toisilla ei. Toivotaan parasta astaE ja ansaki.

Mä kävin just hammaslääkärissä, käyn säännöllisesti parin vuoden välein. Onpa sekin kunnossa, jos jossain vaiheessa plussaisin :rolleyes:

Noin viikko oviksesta on estrogeenit huipussaan, ja muodostaa valkkaria runsaasti. Kuuluu sekä pos että negakiertoihin. Muutamaa päivää myöhemmin moni on luullut että menkat alkaa, ja sitte vaan valkkaria lorottaa, kun edessä on plussatesti ;)

Katjusha: Tuokin vois vahvistaa sitä mun ajatusta että se pikkuruinen vuoto sillon 8-9.1. olis jotain ovikseen liittyväistä, kun meinaan la, su ja etenkin tänään tullut tuota valkkaria runsaasti...

AstaE: mulla niin sekasin kierto (ja siihen liittyvät ajatukset... :inpain:) että ei mitään varmaa tietoa, mikä on kp:n tilanne. 21.12. tuli viimeksi selkeät menkat, sitte 8.1. alkaen pari päivää jotain pikku tippaa, eli ota nyt näistä selkoa... o_O

Laitetaan nyt tännekkin vielä! :D

Äskön tehty testi 3h pidätyksellä <3
ImageUploadedByVau Foorumi1453110563.131511.jpg

Heti km jälkeen uusi tärppi :) dpo 12 ja yk 9

ON: Täällä mennään kp7 ja täti ymmärsi eilen viimein eilen poistua. Viimeinen letro otettu tänään. Päätin sitten syödä niitä kaksi ylimääräistä koska tosiaan gyne oli sitä mieltä että tosiaan en välttämättä olis sillä määrätyllä annoksella ovuloinut muttei halunnut tupla-annostakaan määrätä ekaan kiertoon. Perjantaina folliultra niin sielläpä sen näkee mitä on edessä. Letroista nyt jo kyllä huomattavossa paljon vähäisemmät sivuoireet kuin clomeista. Jospa se haviteltu vaikutus sitten olis kuitenkin hyvä.

Minnille onnea plussasta :) vauvaliimaa kovasti pikkuisen mukaan.

Katjusha: mulle kävi esikoista odottaessa juurikin niin! :D mulla piti alkaa uusi kierto samana päivänä, kun alkoi runsaat valkkarit. Luulin sitten, että kuukautiset alkoivat ja olin mieli maassa. Muutama päivä myöhemmin aloin kummastelemaan, että missäs ne oikeat menkat viipyy ja tein testin - plussahan se oli! :) samat fiilikset nyt siis, mutta nyt mennään liian aikaisissa kiertopäivissä vielä :(
Ansaki: on kyllä hankala tilanne, kun ei tiedä mikä kiertopäivä menossa. milloin testaat? :) täällä jännitän ja toivon plussaa sulle! :)
On: nyt on vaan jaksettava piinailla seuraavat kymmenisen päivää, huh.

Onnea minni ♡ tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne, että pysyy mukana!

Oon siirtynyt jo pikkuisen tuonne lasketunajan ryhmään, mutta edelleen teitä seurailen. Plussatuulia kaikille!

Sydänkäpynen rv 4+3

Hormiga, kiitos tsempeistä :happy: alke se onkin vaikeinta kun tekis NIIIIIIIN mieli kaikkea hyvää...:oops: katotaan, jospa tässä nyt kuitenkin sais iteensä ruoskitua...

Minnille onnea plussasta :smiley-bounce012

AstaE: tekis mieli testata kyllä jo tällä viikolla (vaikka tiedän että on luultavasti liian aikaista) ja voihan sitä sit testata ens viikolla uudestaan! :happy: Mulla nyt jemmassa kaks testiä...

Minni, onnea plussasta!! Nyt onnea matkaan ja täydellistä polkua eteenpäin!!!
Pätkis sitte plussaa seuraavaksi, monilla on täällä eka plussa tullut 14 dpo ja sen jälkeen :)
Katjusha kp 8 / 23-30

Takaisin