Raskaaksi 2016

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti yk 41 / 1
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk6
Mamma_88 Yk 6
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk4
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
AstaE yk3
Kirppu^ yk 3
Wheelchair Mama yk3
Ansaki yk 3
Unajama Yk2
Rbck yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16

Onnea sandy vielä :). Tiedän, ettei liian aikainen testaaminen ole aina hyvä juttu. Miten vaan voikin päivät mennä niin hitaasti, kun jotain odottaa? :wink

Voi harmi muurahainen ja rouvaKettunen :sad001.
Parempaa onnea uuteen kiertoon!

Toivottavasti viimalla on plussa!

Mulla ei ole nälkä, eikä vessassakaan tarvitse käydä tavallista useammin. Mutta niin me ollaan erilaisia. Esikoisesta tein raskaustestin (en muista missä vaiheessa), koska työmatkalla tuli ihan puskista ajatus, että pitää pyytää veljeni vauvalle kummiksi, se oli ainoa oire, ja illalla tuli plussa.

Kuopuksesta muistan, että kaupan parkkipaikalla joku tupakoi ja se haisi niin pahalle, se oli ainoa oire, ja plussasin tasan rv 6+0, en aikaisemmin edes testannut. Hiukan olen hätäisempi nyt :oops:

Syksyinen kiva kuulla että olen ajatuksissa vaikka olenkin hiljaa ollut :) tsemppiä teille kiertoon<3

Milttis ihanaa kuulla hyviä työuutisia :)

Rbck pidän peukkuja että olisi tähdet kohdallaan teille!! :)

Lara sanoisin että ehkä huomenna tulisi plussa sielt jatka testailua mutta alkakaa jo hyödyntämään etukäteen ;)

Ansaki sanoisin että ei niin väliä onko pitkä tai lyhyt kunhan ei mene ääripäihin. Esim paljon liian lyhyt kierto niin ei joko kerkeä ovis muodostumaan tai sitten luteaalivaihe jää liian lyhyeksi että voisi kiinnittyä yms

Hormiga kiitos tsempeistä! Ja tsemppiä sulle sinne, ainakin asenne tuntuu olevan kohdillaan ;)

Tuulia toivotaan että täti jättää tulematta teille ja olisi joku matkassa mukana! Kiitos tsempeistä ;)

Viima ihanaa! Tsemppiä ja jäädään odottelee kunnon plussa tulosta ;))

Minni joo nyt itseasiassa tulee 6kk ihan just täyteen! Täytyypi varmaan sinne pikkuhiljaa liittyä kun näyttää olevan vaikeeta tämä raskaaksi tuleminen :D

Sandy hyvältä näyttää ja kuulostaa :) onnea <3

Marsa tsemppiä piinapäiviin!

Kirppu tsemppiä piinapäiviin ! ;)

Toinenpikkuinenko tsemppiä myös piinapäiviin ;)

Rouvakettunen höh :( paljon tsemppiä sinne seuraavaan kieroon! :)

Muurahainen pahoittelut :( tsemppiä uuteen kiertoon :)

Minttukarkille myös tsemppiä piinaan ;)

On. Olen aika varma että täti tulee illalla tai huomenna koska aamulla nega testattu ja mahasta tuntee jo sen tädin tulon :( noh ehkä sit yk 8 on meidän...

Jopsu kp 25/25-28 yk 7

Pahoittelut uuden kierron alkamisesta muurahainen ja rouvakettunen :Heartred

Onhan sitä itsekin tullut usein pohdittua miten tämä raskautuminen on toisille niin helppoa ja toisille vaikeaa. Itse olen ollut onnekas että lapset ovat saaneet helposti alkunsa. Ei tämmöinen minunlaiseni edes oikeasti osaa ymmärtää mitä se on kun kerta toisensa jälkeen jaksaa yrittää ja sitten joutuu pettymään :Heartred

Meillä tämä oli ensimmäinen "yrityskerta", sillein siis että sitä seksiä oikeasti oli useammin kuin kaks kertaa kuussa. Ihan hävettää myöntää miten pettynyt oisin ollut jos tätä plussaa ei olis tullut.... Mutta jos otan vertailukohdaksi oman raskautumishistorian, missä esikoinen on saanut "vahingossa" alkunsa silloin kun seksiä oli kai max kerran kuussa ja kuopus tokalla yrityksellä kierrosta, jossa seksiä kahtena päivänä, niin siihen verrattuna tämän kierron säännöllinen tallettelu tuntui jo siltä että on kaikkensa yrittänyt ja antanut.

En jaksa kuin vain ihailla kaikkia teitä jotka jaksavat yrittää ja jostain sieltä mielen syvimmistä syöväreistä löydätte aina uudelleen sen optimistin :Heartred Mä oon nyt seurannut näitä palstoja kolmisen vuotta, esikoisen odotuksesta lähtien. Mä muistan moooonta nimimerkkiä, jotka joutuivat täällä kuumeilupalastalla pyörimään, jotkut kolmattakin vuotta :sad001 Mutta onneksi heistä moni on vihdoinkin plussannut, toiset jopa saaneet jo vauvansa syliin. Näistä, ventovieraiden tarinoista minäkin olen äärimmäisen onnellinen :happy:

Hedelmällisiä hetkiä ovista odottaville ja plussa-aaltoa piinapäivissä eläville! :talk017

Minttukarkki, Kirppu ja Toinenpikkuinenko... Samoilla päivillä mennään eli kp14 ja jännät päivät 26-28.1. käsillä. Jännitellään yhdessä...ja plussataan, eikös vaan :)
On. Tulin kiireessä kotiin ja unohdin kokonaan tehdätoisen ovistestin...eilen siis jo aika vahva plussa ja tänään oli hetken päivällä jo selkeät tuntemuksetkin vas. puolella. No testaan seuraavasta vessareissusta vaik ei sit oo tota pidätystä ollu riittävästi. Antaa se jotain osviittaa. Osaako joku kertos mistä johtuu "kuplinta" munasarjan tuntumassa vai oliko vaan joku just samaan kohtaan kuin kivistys paikantuva suolituntemus (=eksynyt pieru)? Ihmettelen kun en oo aiemmin huomannut moista kuplintaa/kihelmöintiä.

Täällä kp. 22/ 27-30

Mies eilen katsoi rintojani ja ne kuulemma on kasvaneet - tiedä sit ku sillä on nii kova vauvakuume
Väsyttää kovasti ja välillä kipuilua mahassa mutt sekin navan oikealla puolella, mikä lie.

On se tää odottaminen vaa nii tuskaa

Mä testasin ovista vaik nyt oli vaan 2,5h pidätystä. Oli paljon vaaleampi tänään nyt toi testiviiva. No jos sit tänään viel tallettelis ja laskis sitte tän kierron vaik et kp14/26-28 dpo0 :)

Pahoittelut tädin saaneille :(
Piti oikein laskea niin täällä menossa kp11/? Siis ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeisten kuukautisten jälkeen niin ei tietoa kierron pituudesta.Ennen kierukkaa kierrot olleet n.28-35 muistaakseni.Talletteluja vähän tehty ja varmaankin myös vloppuna vielä mutta ensi viikolla hankalampaa.Tjot-meiningillä piti mennä mut enhän mä voi mitään et mielessä on kokoajan koska on kp14 ja sen perusteella yrittää miestä saada puuhiin:happy:Mutta jännittää kyllä miten käy vähän on fiilis että jos ei heti tärppiä käy menee kauemman aikaa,mutta sen näkee sitten.Jännittävää moniko pääsee lokakuisiin :)

omaa napaa: Täällä käyty aamulla hcg mittauksessa ja viekin odotan tulosta. Viimeksi tulos tuli vasta iltakasilta. Toivon et olisi jo alle 5. Mahdollista on kun hcg oli korkeimmillaan vain 59.
Huomenna soittaa naistentautien lääkäri ja keskustellaan jatkosta. Tartteeko ultrata jne.
Te joilla parikin kemiallista peräjälkeen niin ootteko seuraavissa kierroissa käyttänyt apuna esim. teroja?
Eikös kemiallinen varsinkin johdu siitä ettei alkio ole kiinnittynyt? Mietin vain pitäskö olla joku tuki siihen.
Keskenmeno vuotoa kestänyt nyt 4päivää. Nyt jo loppuu. Eli ihan kun normimenkkavuoto. Mulla vuoto kestää yleensä 4-5pv.
Tsemppiä kaikille negan kohdanneille.

Wheelchair mama: Mulla oli keskenmeno Elokuussa 2015 12+ ja kemiallisia pari peräkkäin alkutalvesta. Nostin foolihappo annostuksen noin 800mikrogramaan kuussa ja koitin syödä tosi terveellisesti. Myös puoliso söi foolihappoa 400mikrogrammaa ton viidennen yrityskierron, josta sitten tärppäskin!

Heips, en ookka tänne vielä kirjotellut mitään. Tuolla 2015 puolella pari kertaa syksyllä kunnes meinas pää hajota ja oon koittanu pitää taukoo... Silti kyllä välillä käyny vähän lukemassa :D

Mutta siis oikein paljon onnea plussanneille, mukava nähdä niiden joukossa nimiä edellisestä ketjusta :)

On. Meillä ei tärppiä tullut viime vuonna ja nyt vuoden eka kierto ja kp13/24-32 menossa. Mulla nää kierrot tuntuu vuorottelevan pitkää ja lyhyttä, viimeks oli pitkä, joten nyt varmaan sit lyhyt :D oon ovistestejä tehny edellisissäki kierroissa aina välillä, ikinä en oo saanu yhtä selkeetä plussaa mikä tän päivän testissä näkyy :) :) ei muuta kun petipuuhiin illalla ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1452791507.917593.jpg

Nyytikki mulla oviksen aikoihin tuntui juuri tuollaista kuplintaa :) joko oikealla tai vasemmalla puolella. Osa tuntee herkemmin tämän tuntemuksen :)

Mahaa nipistelee nyt kovasti, eikä mitään hajua miksi. No katotaan mitä tapahtuupi. Voi olla tähän muuhunkin oloon liittyvää kun nyt taitaa olla niin että flunssaa pukkaa... Oonkin ihmetelly että näin kauan oon sen kiertänyt, mutta nyt pahanen on tainnut tarttua. Sekin vielä! :arghh:

Niin jäi ennemmin kirjoittamatta että ihme tuntemuksia kun tosiaan kp11 ja sellaista ns.menkkajomoa siis todella lievää mutta kuitenkin.meinaakohan kuukautiset tulla pian uudelleen vai onko jollain ollut tälläistä oviksen aikaan myös pientä kipuilua toisella puolen muniksissa.

Onnea Sandy! :) ja kiitos kannustavista sanoista!

Viimalle tsemppiä plussatestin tekoon! ;)

On. Dpo0! Eilen tuli elämäni ensimmäinen ovisplussa cb digillä. Tänään kipuja ja turvotusta, testissäkin jo nega. Eilen (dpo-1) ja dpo-3 talleteltiin. Vieläköhän tänään hyödyttäis? ;)

Lipstikka kp 18/28-30

Lipstikka, ehdottomasti tänään vällyjen väliin! :) Tilastollisesti parhaat päivät on dpo -1 ja 0 :) juuri ovulaation aikaan esim naisen limat muuttuu hedelmällisiksi, auttavat siittiöitä matkassaan ja pysymään hengissä :) Näin ei ole vielä ennen ovista monellakaan, vaikka kovasti väitetään siittiöiden elävän päiväkausia...

Wheelchair mamalle oikein paljon hedelmällisiä hetkiä!

Takaisin