Raskaaksi 2016

Onnea Sandy :)
Ja muurahaiselle pahoittelut.

Täällä ei oikein runsasta vuotoa tunnu edes tulevan. Nyt jo loppumaan päin. Tein vie eilen pregchekin testin ja puhdas nega. Eli sen mukaan hormonit on laskenu.
Torstaina mitataan vielä hcg verestä.
Nyt saa katsoa kuinka jatkot. Toivon tietysti et tärppäisi nopeasti uudestaan :)

Hmm...nyt ihmetyttää,tuli viimeyönä flunssan oireita,kurkkukipu,päätä jyskyttää edelleen,paleltaa,maha löysällä,pissattaa kokoajan,mahassa outo tunne jota en osaa ees selittää,eilen kylässä nipisti pari kertaa oikee kunnolla munasarjoihin ja kylkiin.. testin uskallan tehä vasta parin viikon päästä jolloin voisi jotain näyttää,ei ainakaan ennen sitä..

Tämmöinen tulos tuolla 10mIU/ml testillä nyt sitten tuli.. vähän tuo testin lasi hajalla... mutta siis aika haalea tuo viiva :/

Kp25 dpo 13

Liitteet

• 1452588479342.jpg
    1452588479342.jpg
    34 KB · Katsottu: 259
Sydänkäpynen. Nyt olet stressaamatta :) Pitoisuudet vaihtelee paljonkin eri vuorokauden aikana ihan alkuraskaudesta ja eri testeihin tulee väkisin erilaisia viivoja :) en oo paras puhuja kun itse en osaa tulkita nyt mitään tekemiäni testejä kun kuvittelen kaikessa näkyvän jotain mutta esim mieskään ei näe mitään xD

Muoks. Anteeksi muistin että olit tehnyt digin mutta se olikin maiskukka.

Muokattu viimeksi:
Sydänkäpynen, kyllä mä nyt luottaisin näihin testeihin että salamatkustaja olisi mukana. Ja jos vielä epäilyttää niin parin päivän päästä uudelleen testiä kehiin.

Sydänkäpynen: toiha on jo selkeä plussa. Noi first response raskaustestien herkyys on 6.5mIU/ml eli on ihan normaali et 10mIU/ml näyttää heikomman viivan :) onnittelut ja kyllä sä olet raskaana :) tarrasukkia!

Onnittelut sandy. :)
Pahoittelut muurahaiselle.

Täällä dpo 5. Voi jestas että aika matelee.. :wacky:
Taas yks lähisukulainen ilmoitti olevansa raskaana. Jotenkin lisää epätoivoa kun haluais itsekin jo ilmoittaa ilouutisia. Tää on varmaan 15 raskaus suku/tuttavapiiristä josta nyt kuulen 2015-2016 aikana.

Taas sitä rakentaa itsellensä kauheat odotukset vaikka oon melko varma että ei oo nytkään tärpänny.

Kiitos tsemppauksesta. Oon ihan neuroottiseks tullu :hilarious: Ajattelin vielä tehdä digin joku päivä ja jos/kun sieltä pärähtää se maaginen teksti, niin siirtynen tuonne syyskuisiin.
Meillä tässä kierrossa nyt mitä ilmeisemmin toimi: kerran päivässä ja joka päivä tallettelu sekä ennen ovista että oviksen jälkeen (reilun viikon ajan siis), punaviiniä join tän kierron aikana, en mitenkään säännöllisesti, mutta muutamat kerrat tuossa oviksen aikaan ja sen jälkeen. En tiiä onko näillä ollut mitään merkitystä, mutta ainakin nämä oli eroavaisuudet aiempiin nega kiertoihin.

Kirppu, tuo mahatuntemus ja nippailut kyllä kuulostaa lupaavilta, plussatuulta sinne! Mulla ei oo flunssaa ollut, mutta oviksen jälkeen ollut nenä tukkoinen ja [ÄLLÖVAROITUS] sitkeää limaa valunut nenänielussa :yuck:... Ja jostain oon lukenut että flunssaoireet voisi olla myös raskausoireita, tiedä häntä :)

Pätkis, voi ei. Nuo ilouutiset on niin raastavia, kun itsellä on toiveet ylhäällä ja aina saa pettyä. Plussatuulta sinne ja jaksamista piinailuun, ei ole enää kuin 9pv niin voit jo testailla :wink

Mä tilasin herkkiä 10mlu/ml testejä juuri. Tää onki uus juttu tälle kotiäidille et noita voi tilataki suoraan omaan postilaatikkoon :) ja vielä edukkaammin kuin kaupasta tai apteekista saa. Eli sitte testiä tekemään kun saapuvat niin loppuu taas tämä ihmettely :D ja tossaki setissä oli kuusi testiä joten toivon mukaan riittää vähän pidemmäksi aikaa.

Kirppu mulla ainakin raskaana kuivuu limakalvot, mikä aiheuttaa flunssa oireita. Molemmissa raskauksissa olen myös kiinnittymisen aikaan sairastunut (vatsatautiin ja flunssaan). Toi voimakas vihlaisu tai nippaus munasarjan kohdalla on itselläni ollut selvä merkki tärpistä. Sitä ei voi laittaa kuvittelun piikkiin, niin paljon se tuntuu. Onko sulla mikä kierron vaihe menossa?

Mantunen rv 5+5

sydänkäpynen: Toivotaan että plussa sieltä putkahtaisi parin viikon päästä. Mulla nenästä ei mitään tule mutta on mielettömän kuivanoloinen,mitä yleensä ei ole. Ajattelin voisiko olla raskausoireita koska kuukausi sitten olin sairaana ja kukaan muu ei ole enkä oo palelluttanut itteeni ja tää alko yhtäkkiä eilen..

Mantunen: Itelläkään ei yleensä oo kuivat limakalvot tai tälläsiä oireita vaikka oisinkin flunssassa,nää on ihan erityyppiset jollain tapaa kuitenkin..Mulla km oli 3 viikkoa sitten ja ollaan vain peittoa heiluteltu ,menkat pitäs alkaa loppukuusta 24-28 päivän tienoilla jos on alkaakseen.

Hieno plussa Sydänkäpynen!
Onko Mantusella beagles tuossa kuvassa? :Heartred:Heartred:Heartred mussukka!!! Onko vointi hyvä?
Täällä vietetään kp 2, ja kivut ovat hellittäneet. Äärimmäisen lyhyestä kierrosta ihan hyvin on tullut vuotoa, eli oli limis kasvanut. Peukut pitemmälle kierrolle nyt siis.
Juttelin tänään lapsettomuuslääkärin kanssa meidän tilanteesta ja hän varovaisesti vielä suosittelee lahjamunasoluhoitoa. Tämä olisi siis kolmas yrityssetti. Tähän mennessä siirretty 9 alkiota lahjamunasolusta (3 kiinnittynyttä, kaksi km, yksi kohdunulkoinen). Lisäksi kysyi, että haluammeko vielä pitää taukoa ja katsella rauhassa. Sanoin, että kyllä me aktiivisesti jonossa ollaan, jotenkin sai taas uskoa, että ei se välttämättä olis hukkayritys. Nyt vaan lottoa vetämään, niin saadaan rahoitus kuntoon. :shy:
Katjusha kp 2 / 23-30

Apua :smiley-bounce022

Jos mä näitä teidän oireita luen, niin olen varmasti raskaana.

Heräsin torstaina yhtäkkiä flunssassa. Kellään muulla ei mitään. Yhä nenä tukossa, vaikken tunne olevani kipeä.

Eilen hyppelin portaita koiran kanssa, ja tisseihin sattui.

Äsken aivastin, niin oikealla puolella tuntui tosi kova vihlaisu.

Jne...

Mutta olen realisti, enkä usko raskautumiseen. Toivon varmaan niin paljon, että kuvittelen oireita :)

Sydänkäpynen: mulla oli hormoonikierukka (jonka aikana raskauduin ja meni kesken...) Varmasti tämä kierukka ja sen poisto ja raskaus sekoittikin, en yhtään ihmettele (etenkin kun kaikki oli samanaikaisesti) ! Toivon että pian tasaantuisi! :sad001

Kiitos kaikille onnitteluista! :happy: Ja pistetään heti plussa-aaltoa muille eteenpäin => :talk017

Ihan emme vielä uskalla miehen kanssa täysin iloita. Taustalla kun on yksi varhainen keskenmeno missä ei vaan testiviivat vahvistuneet ja parin viikon päästä meni kesken. Mies sanoi että innostuu sitten kun digitestissä näkyy "raskaana 2-3". Just lähti digit tilaukseen, katsellaan koska saapuvat :) Itse yritän olla optimistinen ja uskoa siihen että kaikki on hyvin, kunhan ei vaan vuotoa näy :Heartred Nyt olisi menkoista laskettuna rv 3+6

Ansaki, tuo sun vuotohan vois sopia kiinnittymisvuodoksi :) Tai vaikka ovulaatiovuoto :happy: Mulla oli tässä kierrossa veristä limavuotoa kp 15. Tiedä sitten mitä oli, mutta plussa nyt näytti tulleen (toivottavasti kestävä semmoinen)

Muurahaiselle tosi iso :Heartbigred

kotimama, musta ehdottomasti paras raskaustesti on Pregchek eli PC :) Tai sitten digi tietysti on aina selvä. Niitä herkkiä testejä en itse suosittelisi kenellekään! Niihin tulee mitä lie hailuroita... Minäkin tein semmoisen eilen, just ehkä näki jotain kun oikein käänteli ja väänteli ja pisti viivalasit päähän... Herkkyys oli kuitenkin 15 mIU. Ja aamulla nyt tein sen pcn ja siihen tuli melko tarkkakin viiva, semmoinen mistä sai kuvankin heti :happy: Ja tuossa vahvuus kuitenkin 25 mIU. Ja kun tuohon pcn on saanut jonkun hailuran, niin silloin digikin näytti "raskaana 1-2". Mikäs kierronvaihe sulla on? Onko jo testien aika? :happy:

Hormiga, onko mikä kp? Oikein kovasti plussatuulta, hyvältä kuulostaa "oireet" :happy:

Sandy kp 28/29, varovainen + :)

Mä kyllä olen niin tyytyväinen tuosta diabolicatin infosta :)
Olen itsekin sektiovauva, mutta tietääkseni minulta ei puutu mitään bakteereja. Eikä sektiolapsillanikaan ainakaan vielä ole mitään erikoista ollut. Mutta silti, jos kolmannen vauvan saan, niin olen kiinnostunut tästä!

Törmäsin mm. tämmöseen artikkeliin tänään: https://www.psychologytoday.com/blog/evolutionary-psychiatry/201601/gut-autism-and-adhd

Mulla on suvussa siis autismia (itselläni ei ole todettu), veljelläni oli nuorena rasitusastma, mulla on ns. infektioastma, atopiaa (kuten myös lapsellani), maitoallergiaa, multa puuttuu just noi lactobasillukset jne. Tässä artikkelissa puhutaan just tästä bakteeritouhusta sektiovauvoilla ja alatiesynnytetyillä ja myös swabbauksesta.

Heippa kaikki! :greet025
Onnittelut plussanneille!

Täällä tänään kamala vatsatauti, en pysty olee pystyssä ja vesikää ei pysy sisällä.. Toivottavasti saan hoidettua lapseni kunniallisesti ku nyt just mieski lähti työviikolle!:sick006

Btw, tulin kertomaan että rv 22+0 nyt ja onneks pääsin aamulla käymään rakenneultrassa! Järkytyin onnellisesti, sillä en odottanut kuulevani saavani tyttären, pikku prinsessan :love7:dummy1:

Oon nii onnellinen ja tää on mulle jotenki tosi iso asia! Tsempit kaikille ja kovasti toivon teillekkin plussia ❤️

SunLight_90, paljon onnea tyttölupauksesta :) Ihanaa prinsessan odotusta, jospa se olo siitä lähtisi helpottamaan toivon mukaan!

Takaisin