Kiitos kaikille onnitteluista!

Ja pistetään heti plussa-aaltoa muille eteenpäin =>
Ihan emme vielä uskalla miehen kanssa täysin iloita. Taustalla kun on yksi varhainen keskenmeno missä ei vaan testiviivat vahvistuneet ja parin viikon päästä meni kesken. Mies sanoi että innostuu sitten kun digitestissä näkyy "raskaana 2-3". Just lähti digit tilaukseen, katsellaan koska saapuvat :) Itse yritän olla optimistinen ja uskoa siihen että kaikki on hyvin, kunhan ei vaan vuotoa näy

Nyt olisi menkoista laskettuna rv 3+6
Ansaki, tuo sun vuotohan vois sopia kiinnittymisvuodoksi :) Tai vaikka ovulaatiovuoto

Mulla oli tässä kierrossa veristä limavuotoa kp 15. Tiedä sitten mitä oli, mutta plussa nyt näytti tulleen (toivottavasti kestävä semmoinen)
Muurahaiselle tosi iso
kotimama, musta ehdottomasti paras raskaustesti on Pregchek eli PC :) Tai sitten digi tietysti on aina selvä. Niitä herkkiä testejä en itse suosittelisi kenellekään! Niihin tulee mitä lie hailuroita... Minäkin tein semmoisen eilen, just ehkä näki jotain kun oikein käänteli ja väänteli ja pisti viivalasit päähän... Herkkyys oli kuitenkin 15 mIU. Ja aamulla nyt tein sen pcn ja siihen tuli melko tarkkakin viiva, semmoinen mistä sai kuvankin heti

Ja tuossa vahvuus kuitenkin 25 mIU. Ja kun tuohon pcn on saanut jonkun hailuran, niin silloin digikin näytti "raskaana 1-2". Mikäs kierronvaihe sulla on? Onko jo testien aika?
Hormiga, onko mikä kp? Oikein kovasti plussatuulta, hyvältä kuulostaa "oireet"
Sandy kp 28/29, varovainen + :)