Onpa mukavaa, että täällä on plussia tullut :) paljon onnea

Ne antaa meille muillekin paljon :)
Mä en ole koskaan itselle saanut haamua, joten olen tosi huono kääntelemään eri valoissa ja arvailemaan. Toivotaan, että kaikki heikot viivat vahvistuu!
Mä yritän hillitä kuumeilua. Tulen muuten hulluksi, kun en muutenkaan ole kärsivällinen ihminen. Pitää yrittää suunnitella kaikkea, mitä voi tehdä, jos ei ole raskaana. Eilen suunniteltiin ystävien kanssa illanviettoa keväälle yms, pitää niitä ajatella, että on jotain kivaa kuitenkin, vaikkei vauvaa olisikaan tulossa... Mutta eipä se tietenkään ole niin helppoa kontrolloida omia ajatuksia.
En halua laskea kiertopäivä tarkkaan, se on niin epäselvä muutenkin. Suunnilleen tiedän, milloin menkkojen pitäisi alkaa. Ehkä ensi kuussa mietin enemmän, kun sitten ei (toivottavasti) ole mitään antibiootteja niin kuin nyt.
(ja silti päässä pyörii nimivaihtoehtoja vauvalle, ja mietin ketä haluttaisiin kummeiksi yms... miten saan ajatukset pysähtymään.. )
Huomasin, että vau, meidän ei tarvitse enää koskaan miettiä ehkäisyä

Mikään ei ole ollut niin hyvä tai sopiva. Nyt sitä ei tarvitse miettiä, kun vauva on tervetullut. Jos joskus pääsen synnärille asti, niin edessä on sektio, ja tarkoitus olisi samalla laittaa piuhat kiinni. Aika mukava ajatus, ettei tarvitse enää pähkäillä asian kanssa. :)