Kiitos onnitteluista :) Suhtaudun vielä varauksella tähän, jos olikin vaikka viallinen testi tai jos ei ookaan pysyvä.. jännää on. Ehkä jos vielä viikon päästä on plussa ja täti pysyy poissa, niin voin tähän pikkuhiljaa uskoa.
Nyytikki, tosi kurjaa kyllä. Muistan ku ittellä oli kkm ja palasin joulutauolta kouluun nii luokkakaveri (43v) oli raskaana, samat viikot melkein, oli sitten tosi kiva seurata koko kevät miten sillä raskaus eteni ku ittellä se ei jatkunukkaa.
On. Ittellä ei mitää tuntemuksia suuntaan tai toiseen, välistä juilii alamahaa, nyt taas ollu limoja. Ei tästä kropasta ota selvää. Ovistestit tehty ny 5pv, ma ja ke oli vahvemmat viivat ja ke vahvin, muina päivinä justii ja justii erottanu viivan. Jatkan testailua. Vyöhykkees kävin eilen, kohdunseudun akupiste oli nyt kipeä. Vielä ensviikolla yks käynti, joskos sitte alkais kroppa toimia! Ja jäsenkorjaukses kävin tänään ja avattiin lantion seutua. Ristiriitaset tunteet, haluan toisen heti perään ja en halua vielä sitä toista. No, tuskimpa se pariin vuoteen kuitenkaa tärppää nii saan rauhas täälä kuumeilla ja miettiä!
Iiks ihanaa sydänkäpynen, kyllä siellä viivat näkyy! Nyt vahvistumisia sinne ja varovaiset onnittelut!
Omanapailua: tänään tuli postissa sofin r- ja o-testejä ja olihan se r pakko testata heti... Joinain aamuina ollut pahoinvointia (voi kyllä johtua muustakin), alavatsa pinkeenä ja hirveä väsymys joten hetihän sitä elättelee että oisko nyt tärpänny. Oviksen laskin osuneen tuohon joulun ja uv:n väliin ja vällyjä onkin kyllä heiluteltu, mutta olinkohan liian kiireinen testaileen :D
Oikein hyvällä tahdolla saattaa testistä nähä haamujen haamun, huoh... No pitää testailla uusiks jos ei menkkoja kuulu... Ärsyttää kun mulla ei oo mitään hajua että onko mulla ees ovis joka kk kun ei sitä toista munajohdinta enää ole. Näyttääköhän noi ovistestit sen? Onko muita täällä joilla vain toinen munajohdin? Lääkärit sanoo ettei vaikuta raskautumiseen mutta jotenki en jaksa uskoa...ääääää!!!!
Maiskukka kyllä näkyy selkeästi tuossakin 2 viivaa tai haalea toinen mutta on väriä :) Varovaisen onnittelut!Meinaatko malttaa 13.päivä saakka odottaa? Mä en malttaisi :)
Mulle oli eilen tullut r-testipino,että nyt odotellaan ensi kuun alkua ja toivottavasti pääsee testailemaan :)Vaikka luulen että tärppiin voi useampi kuukausi mennä.
Täällä tänään kp25/29 ja dpo ~10. Tuli sit jossain mielenhäiriössä pissittyä tikkuun.... Ihan puhdas nega. En tiedä mitä iloa kuvittelin saavan kun Kuopuksestakin plussasin vasta kp 30 ja sitä ennen negoja. No mut nyt on käytetty pois kummittelemasta tuo yksi testi :D Jos nyt malttais olla ostamatta testejä ja odottaa sinne torstaille menkkojen alkamista. Ja sit testejä jos antaa aihetta :)